Instaliranje Facebook Pixela na webshop može donijeti brojne prednosti koje mogu poboljšati vašu marketinšku strategiju i povećati učinkovitost oglašavanja. Evo nekoliko ključnih razloga zašto bi svatko tko vodi neki webshop trebao instalirati Facebook Pixel:
Implementacijom Facebook Pixela, možete značajno poboljšati učinkovitost svojih oglasa i doprinositi rastu vašeg web trgovine.
Upute za aktivaciju i postavljanje Pixela na web stranicu
Facebook pixel se može postaviti tako da unutar Facebook Business Mangera otvorite Data sources i kreirate pod Datasets svoj pixel koji ćete postaviti na svoju web stranicu.
Postoji više različitih načina za postavljanje Pixela, a u ovom blogu ću pisati o onom najjednostavnijem i najučestalijem, gdje se preko Google Tag Managera kopira Pixel kod u head sekciju web stranice.
Ono što morate imati pripremljeno je sljedeće:
Facebook pixel kod izgleda ovako:
Kod postavljanja Facebook pixela kroz Google Tag Manager pratite sljedeće korake:
Ako ste dobro pratili ove upute, uspješno ste postavili Pixel na svoju web stranicu, ali uzmite u obzir da se može mjeriti i pratiti što korisnik radi tek kada on prihvati vaš GDPR Cookie Consent. Stoga preporučujem dodatno provjeriti instalaciju s pravnom službom i/ili stručnjacima za web analitiku.
Ostale napomene (good to know)
1. Najčešći ciljevi u ecommerceu koji se mjere:
Mogu se mjeriti i neki drugi ciljevi poput poslanih upita na formi, poput klikovi na brojeve telefona ili email, ciljanje ljudi koji proveli određeno vrijeme na stranici, ljudi koji su skrolali do određenog dijela stranice. Na takav način možemo pogoditi i ljude koji su bili aktivni na našoj stranici, a nisu ništa kupili.
Imajte na umu da Metu (Facebook) zanima samo da ispuni ciljeve koje ste postavili. Primjerice, ako ste postavili kao cilj “link click”, Meta će dostavljati oglase svima onima koji će klikati, što ne mora značiti da je to vaša ciljana publika.
Moj savjet je da uvijek ciljate na najveću moguću konverziju, a ne na najveći broj klikova. Ako ne možete u 7 dana postići 50 konverzija prodaje onda postavite cilj “Add payment info”. Ako ni to neće ići, predlažem da kao cilj postavite “Initiate check out ili ”Add to cart”.
Za ovakve kampanje, ovisno o proizvodu, potrebno je imati dobar budžet koji će u 7 dana omogućiti barem 50 konverzija. Također, osim postavljanja Facebook pixela potrebno je imati što veći broj kreative odnosno oglasa (foto, video, infografika…).
2. Verifikacija domene
Domena se također verificira unutar Business managera, tako da odete na “Brand Safety and Suitability” te kliknete na “Domains”. Nakon toga kliknete na “Add new” i pojavit će vam se sljedeći ekran:
Domena se može verificirati na sljedeće načine:
Meni najjednostavniji je bio preko Meta tag to HTML source, no predlažem da to prepustite svojim developerima.
3. Uključite Automatic Advanced Matching.
Koristi informacije o korisnicima kako bi povezao događaje na vašoj web stranici s Meta računom. To nam pomaže prikazati relevantne oglase korisnicima na Meti. Više pročitajte na poveznici: https://www.facebook.com/business/help/1993001664341800?id=1205376682832142
4. Politika privatnosti
Da bi bili u skladu s GDPR uredbom predlažem da osmislite politiku privatnosti s pravnikom.
5.Korištenje plugina za postavljanje Pixela
Ako koristite WordPress i Woocommerce imate i mogućnost postavljanja preko plugina koji se zove Facebook for Woocommerce.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.