fbpx

Kako postaviti Facebook pixel u e-commerce? 

Autor: Miško Macolić Tomičić 30.10.2024.
Kategorija: Savjeti i novosti

Instaliranje Facebook Pixela na webshop može donijeti brojne prednosti koje mogu poboljšati vašu marketinšku strategiju i povećati učinkovitost oglašavanja. Evo nekoliko ključnih razloga zašto bi svatko tko vodi neki webshop trebao instalirati Facebook Pixel:

  1. Praćenje konverzija: Pixel vam omogućuje praćenje radnji koje korisnici poduzimaju na vašem webu nakon što kliknu na vaše Facebook oglase, što je ključno za razumijevanje uspjeha vaših kampanja.
  2. Remarketing: Pixel prikuplja podatke o posjetiteljima vašeg weba, što vam omogućuje stvaranje prilagođene publike i usmjeravanje oglasa na ljude koji su već pokazali interes za vaše proizvode ili usluge.
  3. Optimizacija kampanja: S podacima koje prikuplja Pixel, možete bolje optimizirati svoje oglase za konverzije i ciljati specifične segmente korisnika koji je vjerojatnije da će izvršiti željenu akciju.
  4. Izrada prilagođene publike: Možete kreirati prilagođene ili lookalike publike na temelju ponašanja korisnika vašeg weba, što vam pomaže u proširenju dosega i privlačenju novih, sličnih korisnika.
  5. Bolje uvid u publiku: Pixel pruža uvid u demografske podatke i ponašanje korisnika, što vam omogućuje bolje razumijevanje tko su vaši kupci i kako ciljati vaše marketinške napore.

Implementacijom Facebook Pixela, možete značajno poboljšati učinkovitost svojih oglasa i doprinositi rastu vašeg web trgovine. 

Upute za aktivaciju i postavljanje Pixela na web stranicu

Facebook pixel se može postaviti tako da unutar Facebook Business Mangera otvorite Data sources i kreirate pod Datasets svoj pixel koji ćete postaviti na svoju web stranicu. 

Postoji više različitih načina za postavljanje Pixela, a u ovom blogu ću pisati o onom najjednostavnijem i najučestalijem, gdje se preko Google Tag Managera kopira Pixel kod u head sekciju web stranice. 

Ono što morate imati pripremljeno je sljedeće: 

  • Facebook Pixel 
  • Google tag manager (ne nužno, ali poželjno)
  • Definirane ciljeve koje želite mjeriti 
  • Verificiranu domenu
  • Verifcirane evente 
  • Politiku privatnosti 

Facebook pixel kod izgleda ovako: 

Kod postavljanja Facebook pixela kroz Google Tag Manager pratite sljedeće korake: 

  1. Kreirajte svoj Meta Pixel
  2. Prijavite se u svoj Google Tag Manager račun
  3. Odaberite spremnik (container) svoje web stranice i kliknite na Dodaj novi tag
  4. Kliknite na Custom HTML Tag i unesite naziv za svoj tag
  5. Idite u Meta Events Manager i odaberite Dodaj događaj
  6. Odaberite “S nove web stranice”
  7. Odaberite “Ručno instaliranje koda”
  8. Kliknite “Kopiraj kod za kopiranje cijelog osnovnog Pixel koda”
  9. Vratite se u Google Tag Manager i postavite kod u novi HTML spremnik
  10. Kliknite na “Napredne postavke” i odaberite “Jednom po stranici (Once per page)” u opcijama pokretanja taga
  11. Pod “Pokreni na”, odaberite “Consent Initialization”.
  12. Kliknite na “Kreiraj tag” i “Objavi”

Ako ste dobro pratili ove upute, uspješno ste postavili Pixel na svoju web stranicu, ali uzmite u obzir da se može mjeriti i pratiti što korisnik radi tek kada on prihvati vaš GDPR Cookie Consent. Stoga preporučujem dodatno provjeriti instalaciju s pravnom službom i/ili stručnjacima za web analitiku.

Ostale napomene (good to know)

1. Najčešći ciljevi u ecommerceu koji se mjere: 

  • Add to cart (to može biti button klik) 
  • Checkout initiated (otvaranje košarice) 
  • Add payment info (stranica na kojoj se daju podatci o plaćanju) 
  • Purchase (thank you page koji se otvori nakon kupnje

Mogu se mjeriti i neki drugi ciljevi poput poslanih upita na formi, poput klikovi na brojeve telefona ili email, ciljanje ljudi koji proveli određeno vrijeme na stranici, ljudi koji su skrolali do određenog dijela stranice. Na takav način možemo pogoditi i ljude koji su bili aktivni na našoj stranici, a nisu ništa kupili. 

Imajte na umu da Metu (Facebook) zanima samo da ispuni ciljeve koje ste postavili. Primjerice, ako ste postavili kao cilj “link click”, Meta će dostavljati oglase svima onima koji će klikati, što ne mora značiti da je to vaša ciljana publika.

Moj savjet je da uvijek ciljate na najveću moguću konverziju, a ne na najveći broj klikova. Ako ne možete u 7 dana postići 50 konverzija prodaje onda postavite cilj “Add payment info”. Ako ni to neće ići, predlažem da kao cilj postavite “Initiate check out ili ”Add to cart”.

Za ovakve kampanje, ovisno o proizvodu, potrebno je imati dobar budžet koji će u 7 dana omogućiti barem 50 konverzija. Također, osim postavljanja Facebook pixela potrebno je imati što veći broj kreative odnosno oglasa (foto, video, infografika…).

2. Verifikacija domene

Domena se također verificira unutar Business managera, tako da odete na “Brand Safety and Suitability” te kliknete na “Domains”. Nakon toga kliknete na “Add new” i pojavit će vam se sljedeći ekran: 

Domena se može verificirati na sljedeće načine: 

  • Meta tag to HTML Source
  • HTML file to root directory
  • DNS text to your domain register

Meni najjednostavniji je bio preko Meta tag to HTML source, no predlažem da to prepustite svojim developerima.

3. Uključite Automatic Advanced Matching. 

Koristi informacije o korisnicima kako bi povezao događaje na vašoj web stranici s Meta računom. To nam pomaže prikazati relevantne oglase korisnicima na Meti. Više pročitajte na poveznici: https://www.facebook.com/business/help/1993001664341800?id=1205376682832142 

4. Politika privatnosti 

Da bi bili u skladu s GDPR uredbom predlažem da osmislite politiku privatnosti s pravnikom.
5.Korištenje plugina za postavljanje Pixela

Ako koristite WordPress i Woocommerce imate i mogućnost postavljanja preko plugina koji se zove Facebook for Woocommerce.

O Autoru

Miško Macolić Tomičić
Miško je suvlasnik digitalne agencije Markething te je stručnjak za strateško upravljanje digitalnim kanalima. Najviše voli raditi SEO i CRO. Nositelj je kolegija Digitalni marketing te redovit predavač na konferencijama i edukacijama.

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 15 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge