VTEX-ov kompozitni commerce pristup, globalni doseg i sveobuhvatan skup funkcionalnosti čine ga poželjnim izborom za online trgovce koji traže fleksibilno, skalabilno i dugotrajno eCommerce rješenje za poticanje rasta i profitabilnosti. Headless trgovina postaje sve popularnija s obzirom na to da predstavlja odgovor na zahtjeve modernog tržišta, posebice u pogledu omnichannel i personaliziranih iskustava, naglašava Kiril Dinov, Growth Leader Eastern Europe u kompaniji VTEX.
Industrijski trend ide prema sve većem prihvaćanju headless i kompozitnih rješenja koja omogućuju stalna ažuriranja i inovacije prilagođene rastućim potrebama kupaca i tržišta. Tvrtke koje se bave e-rgovinom mogu ići dalje od personalizacije naziva i zadovoljiti potrebe pojedinačnog kupca i njegove namjere, kako u kontekstu, tako i na kanalu s kojeg dolaze na web stranicu, dodaje Dinov.
Kiril Dinov je stručnjak za digitalni marketing i eCommerce s više od 12 godina iskustva u industriji koji posjeduje certifikate CMX Level 2 i Commerce Architecture Level 1 stručnjaka od strane EICOM instituta. Kiril je dio VTEX tima od srpnja 2020. godine, a u ulozi voditelja razvoja za istočnu Europu dao je značajan doprinos uspjehu tvrtke u regiji. Prije nego što se pridružio VTEX-u, obnašao je poziciju glavnog komercijalnog direktora u platformi za automatizaciju marketinga i personalizaciju za eCommerce, gdje je proširio poslovanje tvrtke u Bugarskoj, Grčkoj i Mađarskoj te razvio strateška partnerstva s Metom i Googleom. Kirilov eCommerce put krenuo je od pozicije voditelja marketinga i sadržaja u tvrtki Stilago by Studio Moderna Fashion Group, gdje je stekao praktično iskustvo u poticanju rasta i optimizaciji digitalnih strategija. Sa svojim raznolikim iskustvom i stručnošću, Kiril kontinuirano nastavlja značajno utjecati na digitalni krajolik, a tome će posjetitelji konferencije CRO Commerce 2024. imati prilike i svjedočiti tijekom predavanja koje će ovaj međunarodni stručnjak održati u Zagrebu. VTEX je glavni sponzor ovogodišnje CRO Commerce konferencije, a uoči njenog održavanja Kiril Dinov je u razgovoru za eCommerce magazin otkrio što sve ova globalna tvrtka koja kotira i na Wall Streetu donosi eCommerce zajednici.
Predstavite nam tvrtku VTEX. Kakva je vaša pozicija na međunarodnom tržištu, gdje poslujete i što nudite za eCommerce klijente?
VTEX je kompozitna i cjelovita commerce platforma koja pruža veću učinkovitost uz manje održavanja organizacijama koje traže pametnija IT ulaganja i moderniziraju svoje tehnološke procese. Osnovan 2000. godine u Brazilu, VTEX je postao vodeća globalna platforma za e-trgovinu, opslužujući klijente u 43 zemlje, uključujući razvijena tržišta kao što su Sjeverna i Latinska Amerika, Azijsko-pacifička regija te Europa s uredima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj, Poljskoj, Francuskoj, Španjolskoj, Portugalu, Italiji i Rumunjskoj. Svojim pragmatičnim pristupom, platforma osnažuje robne marke, distributere i trgovce fleksibilnošću i sveobuhvatnim rješenjima, omogućujući im da ulažu isključivo u ono što pruža jasnu poslovnu prednost i povećava profitabilnost.
VTEX-ova modularna arhitektura omogućuje tvrtkama jednostavnu integraciju najboljih aplikacija i usluga trećih strana, konstruirajući prilagođeni tehnološki skup koji precizno odgovara njihovim jedinstvenim zahtjevima.
Osim toga, VTEX-ov cloud-native i API-first dizajn osigurava besprijekornu skalabilnost za rukovanje vršnim prometom i prodajnim količinama uz brzu implementaciju te minimalne troškove održavanja. Napredne omnichannel mogućnosti platforme dodatno omogućuju kohezivno korisničko iskustvo na svim dodirnim točkama, od weba i mobilnih uređaja do društvenih medija i marketplace platformi.
Tvrtke koje koriste VTEX također imaju koristi od njegovog bogatog ekosustava tehnoloških partnera, platnih sustava i pružatelja logističkih usluga, kao i robusne višejezične i viševalutne podrške. U kombinaciji sa svojim intuitivnim korisničkim sučeljem i opsežnim opcijama prilagodbe, VTEX osnažuje marketinške, prodajne i operativne timove da optimiziraju online kupovinu bez velikog oslanjanja na IT resurse.
Sveukupno, VTEX-ov kompozitni commerce pristup, globalni doseg i sveobuhvatan skup funkcionalnosti čine ga poželjnim izborom za online trgovce koji traže fleksibilno, skalabilno i dugotrajno eCommerce rješenje za poticanje rasta i profitabilnosti.
Jedna od ključnih odluka za svakog online trgovca je odabir platforme. Koje su ključne dileme online trgovaca pri donošenju te odluke?
Prilikom odabira platforme za e-trgovinu, online trgovci suočavaju se s brojnim važnim razmatranjima. Najvažnija je potreba za fleksibilnim i skalabilnim sustavom koji se može lako prilagoditi kako posao raste i razvija se. Besprijekorna integracija s drugim kritičnim poslovnim softverom poput ERP-a, CRM-a, WMS-a i napredne analitike također je od najveće važnosti, što omogućuje jedinstveni pristup temeljen na podacima u cijeloj organizaciji.
Priuštivost je još jedan važan čimbenik, kako u smislu početnih troškova implementacije, tako i dugoročnih operativnih troškova potrebnih za održavanje i ažuriranje platforme. Jednostavnost upotrebe za marketinške, prodajne i operativne timove također je ključna, jer platforma mora osnažiti te funkcije bez potrebe za opsežnom tehničkom stručnošću.
Nadalje, online trgovci traže napredne mogućnosti prilagodbe i optimizacije kako bi pružili doista jedinstveno i uvjerljivo korisničko iskustvo prilagođeno njihovom brendu. To uključuje mogućnost finog podešavanja svakog aspekta digitalnog izloga i kupovnog putovanja. Na kraju, dostupnost visokokvalitetne profesionalne podrške i usluga može napraviti značajnu razliku, osiguravajući da platforma ostane stabilna, sigurna i da se neprestano poboljšava tijekom vremena.
U konačnici, odluka o eCommerce platformi strateška je odluka s dalekosežnim implikacijama na uspjeh online trgovca. Pažljivo vaganje ovih ključnih dilema ključno je za prepoznavanje rješenja koje je najbolje usklađeno sa specifičnim zahtjevima poslovanja i dugoročnim ciljevima.
Kako VTEX rješava te dileme? Koje rješenje nudite online trgovcima? Po čemu je specifična i zašto se trgovci odlučuju za vašu eCommerce platformu?
VTEX rješava kritične dileme online trgovaca putem svoje kompozitne i potpune, headless i API first platforme za e-trgovinu, koja nudi iznimnu fleksibilnost i skalabilnost. Trgovci koji koriste VTEX rješenje imaju koristi od modularne mikrouslužne arhitekture koja omogućuje besprijekornu integraciju sa svim postojećim aplikacijama i sustavima unutar njihovog tehnološkog skupa.
Platforma također nudi napredne alate za personalizaciju i optimizaciju korisničkog iskustva, omogućujući trgovcima da isporuče visoko prilagođena i privlačna putovanja kupaca. Jednako važno, horizontalna skalabilnost VTEX-a osigurava mogućnost lakog rukovanja prometom i povećanjem količine narudžbi, dok njegovi predvidljivi operativni troškovi i fleksibilni modeli cijena nude veću kontrolu troškova.
U osnovi VTEX platforme je predanost vrhunskoj globalnoj podršci i profesionalnim uslugama, osiguravajući da trgovci dobiju smjernice i stručnost potrebnu za maksimiziranje svojih ulaganja. U konačnici, VTEX-ov kompozitni i cjeloviti pristup ga izdvaja od drugih, dajući trgovcima veću fleksibilnost i agilnost u izgradnji i upravljanju online trgovinama bilo koje složenosti. Odabirom VTEX-a, tvrtke se mogu postaviti na čelo eCommerce inovacija, brzo se prilagođavajući rastućim zahtjevima kupaca i tržišnoj dinamici.
Je li headless i kompozitni pristup budućnost za online trgovinu?
Headless trgovina postaje sve popularnija s obzirom na to da predstavlja odgovor na zahtjeve modernog tržišta, posebice u pogledu omnikanalnih i personaliziranih iskustava. Headless commerce preferiraju trgovci koji bilježe organski rast poslovanja ili se šire na nove platforme. Ovo rješenje pomaže robnim markama da upravljaju svojim izlozima na više kanala, povećaju performanse i sigurnost, nude dobro korisničko sučelje i iskustvo vizualnog uređivanja za urednike i trgovce. Također omogućuje izgradnju fleksibilnih, prilagođenih izloga i pomaže brendovima da se usredotoče na rješenja koja su kupcima potrebna.
Headless commerce je način izrade online trgovine koji odvaja frontend (dio web stranice koji kupci vide i s kojim komuniciraju) od backenda (dijela koji upravlja podacima, zalihama, plaćanjima itd.). Evo jednostavne analogije: Zamislite restoran u kojem su kuhinja (backend) i prostor za jelo (frontend) potpuno odvojeni. Kuhinja priprema hranu, ali umjesto da je direktno dostavlja u prostor za jelo, hrana se stavlja na raspolaganje kroz prozor za preuzimanje. Prostor za jelo može postaviti bilo gdje, čak i u drugoj zgradi ili u kamionu s hranom, i dalje može pristupiti hrani iz te kuhinje.
Headless trgovina također pomaže trgovcima koji žele širenje u inozemstvo. Stvaranje višejezičnog korisničkog putovanja s modernim CMS-om vrlo je jednostavno. Iz omnichannel perspektive, jezik marketinškim stručnjacima daje novi alat za interakciju s drugim ljudima i otključavanje novih tržišta bez potrebe za trošenjem novca na puni prevoditeljski tim.
Kako su trgovci prihvatili headless CMS-ove, optimizirano samostalno pretraživanje i specijalizirane API-je za recenzije proizvoda, informacije o proizvodu (PIM), personalizaciju i još mnogo toga, industrija je počela govoriti o kompozitnoj trgovini. Kompozitna trgovina je mjesto gdje se funkcionalnost na sučelju i pozadini može priključiti, skalabilno, zamjenjivo i kontinuirano poboljšavati kroz agilni razvoj.
Neke od prednosti su kraće vrijeme izlaska na tržište, diferencijacija od konkurencije (nevezanost za određene predloške i značajke koje imaju drugi konkurenti), brže web iskustvo, jeftinija cijena i mogućnost bržeg skaliranja.
Koji sve brendovi koriste vašu platformu?
VTEX služi širokom rasponu renomiranih svjetskih robnih marki i trgovaca koji su odlučili prijeći na njegovu platformu s raznih drugih rješenja. Našoj platformi vjeruje više od 2.600 globalnih B2C i B2B klijenata, uključujući brendove kao što su OBI, InPost Fresh, Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker i Whirlpool. VTEX ima više od 3.500 aktivnih internetskih trgovina u 43 zemlje, zaključno s financijskom godinom koja je završila 31. prosinca 2023. Ovi su brendovi odabrali VTEX zbog njegove fleksibilnosti, skalabilnosti i ukupnih tehnoloških dodataka potrebnih za uspješan razvoj i upravljanje njihovim globalnim eCommerce poslovanjem.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.