ELFS: Vrlo rano smo krenuli “odgajati” svoju publiku i stekli povjerenje

Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica modni su dvojac koji svojim šarenim, mladenačkim kolekcijama svake godine oduševljava modne ovisnike i ovisnice. ELFS su počeli razvijati još 2004. godine, a od tada se mnogo toga promijenilo.

Po čemu su bili drugačiji od drugih, tko je bio njihov idealni kupac i kako su se izborili za svoje “mjesto pod suncem” saznajte u nastavku.

Krenuli ste „kuhati“ ideju o Elfsu još na faksu… Kako ste otkrili formulu po kojoj ste se diferencirali od drugih modnih brendova? Što vam je bilo najteže u startu?

Relativno brzo smo snimili tržište i tadašnju dizajnersku ponudu i odmah je bilo jasno da se radi o fancy šnajderajima svečanih haljina. Nama su bile jasne dvije stvari – da ne želimo raditi na takvom principu i da u 365 dana, koliko traje godina, prosječnom kupcu takva oprava treba za maksimalno 5 dana u godini, pa smo sukladno tome razradili svoju ponudu.

U startu je najteže bilo uspostaviti proizvodnju i pronaći prave dobavljače i suradnike. Dogodilo se to i još par puta nakon toga, ali onda već imaš iskustva u traženju. 😊

Tko je vaš idealan kupac i je li se ciljana skupina promijenila od osnivanja brenda do sada? 

Prvi slogan brenda je bio „Lijepa odjeća za lijepe ljude!“, jer nama su svi lijepi na svoj način. Ali, s vremenom je postojala sve veća mogućnost za krivo tumačenje, pa je brend postao „No1 fashion brand with love!“. Kako je brend sazrijevao, sazrijevali su i kupci, ali doslovno – maturantice su postale apsolventice, majke, dečki su postali očevi, učenici su postali poslovni ljudi, a mi smo postali brend njihove mladosti koji sada vole i njihovi roditelji, ali i djeca. 

Trenutno imate 4 trgovine u regiji. Koliko vam je dugo trebalo da otvorite svoju prvu fizičku poslovnicu? Planirate li širenje u retailu ili fokus stavljati na online?  

U regiji su ELFS dućani  u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Mostaru. Prvi je bio Zagreb 2009. godine, a na njegovom smo otvaranju radili 5 godina jer nam je to bila želja od početka stvaranja. U narednih 7 godina otvorili smo sve ostale dućane uključujući i web prodaju. 

Definitivno nam je u planu fokus na online prodaji i razrada te grane čim detaljnije.

U budućnosti smatramo da će fizički dućani postati lounge zone u duhu brenda na kojima će se kupci okupljati kako bi udahnuli duh benda, družili se sa istomišljenicima (nešto poput odlaska na izložbu), a prodavači će biti nešto poput propovjednika i propovijedati će filozofiju brenda i brinuti se o tome da se posjetitelji osjećaju ugodno i da doživljaj koji odnose doma bude čim ljepši.

Gužve pred kabinama će postati prošlost, a ti će prostori možda postati snack zone u kojima ćete moći nešto popiti ili pojesti na račun kuće kao vjerni online kupac. Odjeća će se kupovati i isprobavati doma u našim comfort zonama, a u dućanima ćemo ju promatrati kao umjetninu i tražiti razlog za kupnju u iskustvu koje brend nudi.

Zašto ste se odlučili otvoriti webshop? Koliki udio u ukupnom prometu vam donosi online prodaja? 

Odluka nije bila nimalo teška, jer smo među prvima otvorili Facebook brenda i upiti su dolazili sami po sebi i tako smo počeli slati robu preko facea, pa smo prije 5 godina odlučili i napraviti ozbiljan web shop. Zaposlili smo Marinu i  dali joj zadatak da napravi web. Sjećam se početaka naše prodaje preko webshopa prije 5 godina i prvih newslettera te upitnika kolega koji su nam govorili „Što će vam to?“ i „Tko kupuje robu bez da proba?“. Danas smo ponosni na taj potez i već smo duboko u priči jer modni biznis se među prvima preselio online – ipak mi stvaramo trendove. 😊

U početku smo shvatili da je najveći problem web prodaje povjerenje, a pogotovo povjerenje u plaćanju. Hrvati uglavnom forsiraju pouzeće i boje se davati podatke svojih kartica na web prodajnim mjestima. Kako smo vrlo rano snimili situaciju, krenuli smo odgajati svoju publiku i stekli povjerenje koje je danas iznimno važno jer beskontaktnu dostavu provodimo bez problema. 

Istina je da nikad nismo bili više posvećeni webu nego sada i da stalno imamo zanimljive aktivacije za naše kupce.  Zbog okolnosti nastalih uslijed pandemije koronavirusa, uveli smo uslugu beskontaktne isporuke i besplatno će biti dostupna svim našim kupcima koji online kupovinu obave karticom na rate ili jednokratno (usluga nije dostupna za narudžbe plaćene pouzećem koje i dalje zaprimamo i isporučujemo redovnim putem).

Ovom uslugom želimo postupak dostave paketa za naše kupce i dostavljače učiniti sigurnijim.

Tijekom ove pandemije koronavirusa, da bi socijalni kontakt između kupaca i dostavljača sveli na minimum, poželjno je da online narudžbe ako su u mogućnosti plaćaju karticama (jednokratno ili na rate).

Uživanje  u online shoppingu iz naslonjača učinili smo još bezbrižnijim omogućivši besplatnu dostavu svim kupcima u bilo kojem kutu zemaljske kugle uz kod: FREE.

Najnovija aktivacija na webu koju smo osmislili za naše kupce namijenjena je njihovim najdražima. Uz napomenu potpuno besplatno pakiramo njihove poklone i isporučujemo naravno beskontaktno na odabrane adrese primatelja poklona.

Ukupni udio weba u prometu je 1/4, a ove godine će to definitivno biti puno puno, puno više.

Imate li neki savjet za web trgovce koji pokreću vlastiti modni brend?

Nekad je bilo logično prvo otvoriti dućan pa onda gledati online, a danas prvo treba uspostaviti online i na taj način steći klijentelu, pa vidjeti je li potrebno otvarati fizičke dućane… Online je lakše jer možete raditi i od kuće.   😊

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i dokažite da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe.Shop certifikaciju

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!