Deveto izdanje sajma E-commerce Berlin Expo donijelo je daljnji napredak ove manifestacije koja je potaknula razgovore i ideje koje će oblikovati budućnost online maloprodaje. Na EBE24 eCommerce zajednica nije samo predstavila nove trendove, već je pokazala i svoj inovativni duh.
Nije to bilo prvo izdanje EBE-a, ali jeste bilo prvo s posebnim gala otvaranjem izložbe. Efe von Thenen (CMO u ePages i predsjednik savjetodavnog odbora na sajmu E-commerce Berlin Expo), otvorio je događaj koji okuplja sve dionike u svijetu e-trgovine te je pred tisućama sudionika sažeo eCommerce trendove i ukazao na to kako se snalaziti kroz postavu događaja.
E-commerce Berlin Expo 2024 bio je najveće izdanje do sada. Za početak govorimo o prostoru od 14.965 četvornih metara, što je 20% više od bilo kojeg prethodnog izdanja. Više od 17.000 ljudi bilo je registrirano za dolazak i druženje s drugim profesionalcima u industriji.
Većina posjetitelja, njih oko 65%, došla je iz globalnog svijeta trgovine pa su tu bili predstavnici velikih maloprodajnih sustava, veletrgovaca, robnih marki i medija. Drugih 26% bili su nuditelji usluga u području e-trgovine. Nadalje, iako je ovo bio globalni događaj, 70% sudionika bilo je iz Njemačke, što ga čini lokalnim događajem sa svjetskim ugođajem.
Raspored je bio krcat velikim imenima koja obično ne posjećuju konferencije, ne izlažu ili govore javno. Ovdje treba spomenuti divove kao što su Tesla, Alibaba.com, Amazon Freight, Uber, SAP, eBay, DHL, DPD i TikTok – između mnogih drugih. Gotovo 100 govornika svjetske klase i više od 280 izlagača stvorili su jedinstveno iskustvo izložbe.
U izložbenom prostoru smjestila su se velika imena kao što su Tesla, eBay, FedEx Express, Riverty Group, ALLEGRO i Amazon Freight, zajedno s Descartes Systems, Artefact, Smarketer, SAP, Kaufland Global Marketplace, Stripe i PlentyONE. Ostali ključni igrači bili su Actindo, JTL, Rithum, DPD, Dubai Commerce City i Nova Post.
Na dnevnom redu bilo je gotovo 100 vrhunskih govornika iz vodećih tvrtki i brendova. Sudionici su mogli čuti mišljenja stručnjaka iz organizacija kao što su Universal Music, IKEA, BMW, Thomann Music, Philips, Unilever, Refurbed, HSE, Otto i divova kao što su Alibaba.com, Amazon Freight, Uber, SAP i TikTok. Govornici poput dr. Christiana Maaßa iz Thomann Musica, Ralfa Kotthoffa iz Universal Musica, Farzina Sabera iz IKEA-e, Kiliana Kaminskog iz Refurbeda i Sahra Al-Dujaili iz TikToka podijelili su svoje poglede na različite izazove industrije.
Postava je također uključivala Serkana Otlesa iz Philipsa, Radharamana Jha iz flaconija, Normana Nielsena iz OMIO-a, Moritza Bernharda iz Uber Directa, Pia Schörner iz BMW-a i Jörga Heinemanna iz OTTO-a.
E-commerce Berlin Expo predstavio se s impresivnom postavom od 85 predavanja i 16 majstorskih tečajeva, što je rezultiralo s više od 50 sati sadržaja. Obrađene su razne teme što je sudionicima dalo priliku da nauče o najnovijim trendovima i tehnologiji u e-trgovini.
AI Stage, čiji su kustosi bili Anna Graf i Lea Horn iz Arvato Systemsa, postao je središnje mjesto za raspravu o umjetnoj inteligenciji i najnovijim tehnološkim dostignućima.
Podrazumijeva se da je umjetna inteligencija jedan od ključnih fokusa u današnjem poslovanju. Međutim, sada, kako se tema razvijala, Expo je uspio prijeći sa širokih rasprava na pozivanje stručnjaka koji bi mogli predstaviti stvarne slučajeve upotrebe i demonstrirati praktične primjene umjetne inteligencije izvan običnih poštapalica.
Expo je također ugostio pet panel rasprava. Tako je “Delicious Dispatch” pokrivao budućnost dostave hrane unutar e-trgovine, s Katharinom Hauke iz Lieferanda, dr. Danielom Kundtom iz KoRoa i Björnom Kuseom iz HelloFresha. Održani su i paneli o automobilskim trendovima, logistici ili razgovornoj e-trgovini (conversational e-commerce).
Uz podršku više od 50 eCommerce medijskih partnera, događaj je pokazao svoju vrijednost u industriji. Među partnerima bili su IAB Europe, bevh, BDOA, Handelsverband Österreich, IMRG, SIBB, Casaleggio Associati, media:net, EACA, HDE i Händlerbund.
Uoči sajma održana je gala dodjela E-commerce Germany Awards 2024. za najbolja ostvarenja u njemačkom eCommerce sektoru. Od inovativnih startupa do etabliranih divova, pobjednici su doista prikazali najbolje od online maloprodaje, a cijela svečanost bila je izvrsna prilika za povezivanje C-level managementa cijele industrije.
Organizatori sajma E-commerce Berlin Expo dogodine će promijeniti koncept tako da će izložba trajati dva dana, od 19. do 20. veljače 2025., dok će konferencijski program i dalje biti u jednodnevnom formatu.
Uz hrvatske posjetitelje i izlagače, na ovogodišnjem sajmu bili su i predstavnici udruge eCommerce Hrvatska koji su tako svjedočili svim inovacijama i trendovima koje je ovaj događaj imao za ponuditi, a s kakvim su se dojmovima vratili pročitajte u novom izdanju eCommerce magazina koje uskoro izlazi.
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.