fbpx

Dobre priče hrvatskog eCommerce sektora – MOBIS.HR

Ivan Šego, Mobis electronic

Jedan sasvim drugačiji poslovni segment je elektronika, a kada netko na tom izvanredno konkurentnom tržištu djeluje od 1992. godine jasno je da je riječ o uspješnom i dobro promišljenom poslovnom modelu. Već puna tri desetljeća Mobis aktivno sudjeluje u razvoju hrvatskog telekomunikacijskog tržišta kroz suradnju s različitim svjetskim tvrtkama iz industrije te uvoze i distribuiraju uređaje i usluge najpoznatijih svjetskih brendova. O tome kako uspijevaju ostati na vrhu govori nam Ivan Šego, direktor tvrtke Mobis electronic.

On uvodno rezimira kako je razvoj tvrtke uvelike bio uvjetovan tržišnim kretanjima i velikim promjenama koje je industrija doživjela u posljednjih 30 godina te pritom konstatira kako od početka 90-ih godina prošlog stoljeća, kada su tržištem dominirali telekomi, do danas gotovo ništa nije jednako. “Od posvemašnje dominacije telekoma 90-ih godina pa zatim 2000-tih kada su se pojavile prve ozbiljnije konkurencije i brži razvoj mobilnih telekomunikacija pa sve do danas kada imamo 5G i potpunu digitalizaciju put je bio razvojno zanimljiv i poslovno izazovan. Kako su godine prolazile tako je rasla i potražnja za mobilnim uređajima koji su prvo bili rezervirani za određene skupine zbog viših cijena i slabije kvalitete poziva, a zatim je s kvalitetom usporedo rasla i popularnost mobilnih telefona koji su postali dostupniji. S mobitela na tipke prešli smo na pametne telefone, suočili se s novim operativnim sustavima, a mobiteli su u potpunosti zamijenili i kućne telefone.

U vrijeme kada nije bilo interneta i brzog protoka informacija pa sve do danas uspješno osluškujemo potrebe našeg tržišta, pravovremeno pratimo inovacije i novitete na globalnom tržištu te smatram kako je upravo to ključ uspješnosti na telekomunikacijskom tržištu”, osvrnuo se na genezu razvoja tržišta u protekla tri desetljeća direktor Mobisa.  

A kakvo je stanje danas

U ponudi Mobisa danas se može pronaći različite, svjetski poznate brendove mobilnih uređaja, televizora i monitora pa sve do igraćih konzola, pomoćnika za održavanje doma i klimatizacije (klima uređaja i dizalica topline). “Sveukupno gledano, naš asortiman zadovoljava i one najzahtjevnije a širina ponude različitih performansi omogućuje da svaki naš kupac pronađe nešto za sebe”, objašnjava Ivan te dodaje kako su u tome ključan resurs kvalitetni djelatnici u čiju se edukaciju puno ulaže: “Edukacija i osposobljavanje naših kolega nam je imperativ poslovanja. Stalno ulaganje u naše zaposlenike i njihov razvoj je naša snaga posljednjih 30 godina koliko poslujemo na tržištu.” Mobis electronic trenutno zapošljava oko 40 djelatnika pri čemu Ivan s ponosom ističe kako su neki od kolega u tvrtki od njenih početaka.

Kada je riječ o operativnom poslovanju, on ističe kako je poslovanje kroz fizičku poslovnicu i putem mobis.hr webshopa integrirano, ali je riječ o različitim kanalima prodaje. “Ne bih ova dva kanala uspoređivao jer, prije svega, imamo jednu fizičku poslovnicu i to u glavnome gradu, dok smo putem webshopa dostupni u cijeloj Republici Hrvatskoj. S druge strane, sama prodaja putem webshopa doživjela je procvat s pandemijom koronavirusa i napravila je snažan iskorak i promjenu u ponašanju kupaca”, pojašnjava direktor Mobisa.

Priznanja struke i aktivnost u eCommerce zajednici

Uspješnost poslovnog koncepta i organizacije ove tvrtke prepoznali su i stručnjaci pa je tako Mobis.hr u proteklim godinama ponio veliki broj eCommAwards priznanja udruge eCommerce Hrvatska. Upitali smo našeg sugovornika i kako gleda na važnost aktivnog djelovanja u eCommerce zajednici te usmjerenost na stalno unapređivanje i praćenje trendova. “Članstvo u udruzi eCommerce Hrvatska nam je u mnogočemu pomoglo posebice u današnje vrijeme kada se stvari odvijaju nevjerojatno brzo, a noviteti pristižu gotovo svakodnevno. Udruga nam je pomogla stručnim savjetima i konzultacijama te nam je omogućila da svakodnevno učimo i rastemo. Kao šlag na tortu smo dobili eCommAwards priznanje koje nam je dodatan vjetar u leđa da svakog dana budemo uspješniji u onome što radimo”, istaknuo je direktor Mobisa.

Kada je riječ o ostvarenim poslovnim rezultatima te planovima za ovu godinu, rekao je kako su prošlu godinu uspješno priveli kraju, a cilj za 2024. je kao i svake godine do sada – biti bolji u odnosu na prethodnu. “Veselimo se svim izazovima koji nas očekuju a naglasak će svakako, među ostalim, biti na razvoju webshop trgovine, Mobis.hr”, za kraj je rekao Ivan Šego, direktor Mobisa.

Loading

O Autoru

Goran Pavlović
urednik eCommerce Magazina

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 14 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge