Webshop Magic Baby (Magicbaby.hr) će nam predstaviti Željko Miljanović, direktor i osnivač tvrtke Media-Commerce d.o.o. On ističe kako se i ideja rodila s rođenjem prve bebe u obitelji pa su počeli uvoziti opremu za bebe. Prvi dućan “dječjih snova” zvao se Media shop i otvoren je u centru Zagreba 1989. godine. “Počeli smo s pelenama, igračkama i opremom, a deset godina kasnije, osluškujući potrebe naših kupaca, proširili smo se u proizvodnju vlastitog dječjeg namještaja i tekstila“, prisjeća se Željko. Razvoj se nastavio pa su tako 1998. godine prvi na ovim prostorima pokrenuli i vlastitu proizvodnju dječje opreme u Kini pod brendom ‘Bertonne’. Potom su u 2015. godini uveli brend Joie na hrvatsko tržište koji je trenutno je jedan od vodećih brendova baby opreme u svijetu. Kao ekskluzivni zastupnik ovog brenda otvorili su dvije specijalizirane Joie trgovine u Zagrebu i Splitu. “Danas smo ovlašteni distributeri za brojne brendove kao što su Maxi-Cosi, Cam, Britax-Romer, Tiny Love, ABC Design, Babymoov, Nania i drugi. Kroz godine, naša priča je rasla i razvijala se, ali srž naše misije ostala je ista – pružiti roditeljima sve što im je potrebno za brigu o novom članu u obitelji”, poručio je ponosno Željko.
Ekskluzivne trgovine i online prodaja
Magic Baby webshop lansiran je 2011. godine te je postao ključni maloprodajne strategije tvrtke. U 2023. godini webshop je tako zauzeo 16 posto udjela u godišnjem prometu, dok je u prvom kvartalu 2024. godine taj udio porastao na 18,5 posto. “Konstantan rast udjela online prodaje odražava rastuću popularnost i povjerenje kupaca u našu online platformu te potvrđuje uspješnost naše strategije usmjerene prema digitalnom tržištu”, istaknuo je Željko. Na webshopu su u 2024. godini imali prosječno 1.000 kupaca mjesečno, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 28 posto.
Prije lansiranja web trgovine, Media-Commerce je upravljao s 26 trgovina diljem Hrvatske. S pojavom trenda online kupovine promijenila se i dinamika potražnje u fizičkim poslovnicama pa su u tvrtki optimizirali svoju maloprodajnu mrežu koja sada obuhvaća 15 ekskluzivnih trgovina smještenih u trgovačkim centrima diljem Hrvatske. “Široka ponuda dječje opreme i igračaka te svih ostalih proizvoda za bebe i malu djecu starosti do pet godina, čini nas trenutno vodećim i najzastupljenijim lancem dječje opreme u Hrvatskoj“, naglašava Željko. Predstavljajući asortiman, on ističe kako su se od samih početaka trudili ponuditi obiteljima sve potrebno za prinovu pa tako prate novitete na globalnom tržištu, dovode nove brendove i stvaraju praktične proizvode prema svjetskim trendovima. “U našoj ponudi imamo više od 70 brendova asortimana za bebe te nudimo širok izbor autosjedalica, kolica, nosiljki, hranilica, igračaka, kupanja i njege, dječje odjeće, namještaja te ostalog dječjeg asortimana”, istaknuo je.
Važnost komunikacije s kupcima
Željeli smo doznati i na koji način održavaju komunikaciju s kupcima. “To je za nas od ključne važnosti. Komunikacija obuhvaća korištenje automatiziranih e-mailova, instant messaginga, SMS poruka, telefonskih poziva te sustava recenzija. Ponosno ističemo da smo početkom 2024. godine ostvarili webshop certifikat ‘Trusted Shop’ udruge eCommerce Hrvatska, čime smo dodatno potvrdili našu predanost kvaliteti i sigurnosti kupovine”, naglašava Željko te dodaje da kroz kombinaciju ovih kanala komunikacije i upotrebu automatizacije nastoje osigurati da kupci ostvare personaliziranu, brzu i učinkovitu podršku u svakom koraku kupnje.
Za dobru komunikaciju i sve druge potrebe kupaca brine se 90 zaposlenika koliko ih trenutno radi u tvrtki Media-Commerce. “Uloga naših zaposlenika u komunikaciji s kupcima iznimno je važna, posebno uzimajući u obzir osjetljivu prirodu proizvoda za bebe i djecu. Razumijemo da roditelji imaju razna pitanja, stoga su naši djelatnici obučeni kako bi pružili stručnu podršku i savjete o proizvodima, sigurnosnim standardima te odgovorili na sva pitanja ili nedoumice”, objašnjava direktor tvrtke te pritom dodaje: “Današnje uspjehe ne bih postigao bez mojih divnih djelatnika u maloprodajnoj logistici, proizvodnji i upravi. Moram istaknuti njihovu dugogodišnju lojalnost i predanost radu, pri čemu je veći dio zaposlenika u poduzeću duže od 30 godina, dio preko 20 godina, a mnogi su s nama više od 10 godina.”
Širenje poslovanja na susjedna tržišta
Osvrćući se na poslovne rezultate koje su ostvarili u 2023. godini, Željko naglašava kako je njihova poslovna aktivnost u prošloj godini bila uspješna, s ostvarenim rastom prihoda od 20 posto u usporedbi s prethodnom godinom. Što se tiče tekuće godine, preliminarni rezultati su obećavajući, navodi Željko, ali dodaje kako je još uvijek rano donositi konačne zaključke. “Optimistični smo i vjerujemo da ćemo i ove godine ostvariti rast i uspješno se nositi s izazovima i prilikama koje se pojave na tržištu”, poručuje.
Pritom u 2024. godine planiraju usmjeriti investicije prema nekoliko ključnih područja kako bi unaprijedili poslovanje pa tako žele proširiti asortiman proizvoda postojećih brendova i poboljšati vlastitu proizvodnju namještaja i tekstilnih proizvoda. “Fokus će u tom procesu biti na rastu i širenju web prodaje, prepoznajući važnost digitalne prisutnosti u današnjem tržišnom okruženju”, naglašava Željko i dodaje kako planiraju ulagati u marketing i promociju, koristeći pritom digitalni marketing kao i tradicionalne marketinške kanale kako bi maksimalno iskoristili potencijal na tržištu.
Osim toga, u planu je i širenje distribucijske mreže na vanjska susjedna tržišta poput Srbije, Slovenije i Bosne i Hercegovine.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.