Danira Glavinić, direktorica i osnivačica tvrtke, kaže nam kako je za brend koji je predstavila krajem 2015. godine inspiracija bio njezin sin i da tada nije ni sanjala da će proizvod Zaštitne navlake za dječje krevetiće, za koji posjeduju patent pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo, biti tako dobro prihvaćen i zauvijek promijeniti način na koji se štiti krevetiće beba.
“Brend Dada&Rocco nastao je iz čiste potrebe da kao mlada majka na što sigurniji način zaštitim svoju bebu koja bi se često udarila u rešetkice krevetića. Tako su nastale patentirane zaštitne navlake za rešetke krevetića, koje sam zamislila kao rješenje koje mi omogućava da istovremeno zaštitim bebu od udaraca te imam nesmetani pogled u krevetić. Budući da, na moje iznenađenje, ništa slično nije bilo prisutno na tržištu u to vrijeme – nakon početne improvizacije uvidjela sam kako bi zaštitne navlake za rešetkice krevetića mogle postati idealna i vizualno atraktivna zaštita za dječje krevetiće te smo razvili komercijalni proizvod koji je vrlo brzo pronašao zadovoljne kupce. Nakon zaštitnih navlaka, drugi proizvodi samo su se nizali te smo osmislili i predstavili niz rješenja i inovacija koje su zaštitni znak našeg asortimana”, rezimira nam uvodno ova kreativna poduzetnica dodajući kako je sigurno okruženje za bebice i miran san za roditelje najvažniji motiv kod razvoja Dada&Rocco proizvoda. U proizvodnom procesu se koriste vrhunski materijali i pažljiva ručna izrada, a te su vrijednosti prepoznali i klijenti te su mnogi svoje sobice i krevetiće u potpunosti opremili Dada&Rocco proizvodima. Pritom u tvrtki rado čuju povratne informacije od njih, najčešće kroz komunikaciju na društvenim mrežama, koje često uvažavaju pri razvoju novih proizvoda.
Proizvodnja na otoku poseban je izazov
Dada&Rocco trenutno zapošljava 12 djelatnika. Danira ističe kako je jako teško pronaći adekvatnu radnu snagu, pogotovo u ovoj branši i uz to na jednom otoku gdje je sam broj stanovnika i raspoložive radne snage ograničavajući, a da se ne govori o ostalim otegotnim okolnostima za jedan proizvodni pogon. “Kako je potražnja za našim proizvodima iz dana u dan sve veća, odlučili smo se okrenuti našim iskusnim kooperantima i tvornicama u Hrvatskoj, te u suradnji s njima omogućiti tražene količine i širenje na nova tržišta. Pritom nam je najvažnije zadržati kvalitetu izrade koju smo godinama njegovali i razvijali”, objašnjava Danira.
Ona dodaje kako je proizvodnja na otoku svakako dodatan logistički izazov s kojim se bore od samog početka te podsjeća kako postoji i niz drugih izazova koju su specifični za poslovanje na otoku, od zapošljavanja do održavanja sastanaka, povrata robe i dr. “No, možda je ipak najveći izazov dostava repromaterijala na otok jer su već i sami troškovi trajekta značajna stavka u svim kalkulacijama u usporedbi s tvrtkama koje posluju na kopnu. Naši logistički partneri nastoje maksimalno kvalitetno pružiti svoju uslugu u otočkim uvjetima te smo uglavnom zadovoljni suradnjom s njima, uzimajući u obzir da se i oni suočavaju s istim izazovima”, konstatira direktorica tvrtke.
Dada&Rocco u ponudi trenutno ima više od 30 kategorija proizvoda među kojima su favoriti kupaca velur pletenice, razni tipovi dekica kao i gnijezda za bebe, a tu su još uvijek i zaštitne navlake za rešetke krevetića koje su u međuvremenu postale novi standard hrvatskih mama za zaštitu beba u krevetićima. Sve proizvode redovito osvježavaju novim materijalima i trendy dezenima te kombinacijama boja, ali i dalje se rado upuštaju u razvoj novih proizvoda jer im ideja ne manjka. Tako je nastao i najnoviji proizvod iz njihove radionice: biboo 2u1, inovativna dudica i grickalica. Osim u Hrvatskoj, svoje proizvode redovito dostavljaju u cijelu EU, od Cipra do Irske i Finske. U zemljama regije prisutni su kroz distribucijsku mrežu u BiH, Crnoj Gori, Srbiji i Rumunjskoj, a ističu i da sve češće njihovi paketići odlaze i puno dalje: u Sjedinjene Američke Države, Kanadu, Dubai ili Australiju. “Uskoro planiramo intenziviranje aktivnosti i na drugim međunarodnim tržištima. Donedavno, preduvjet za bilo kakvo širenje ove vrste je bilo povećanje kapaciteta proizvodnje, no iznimno smo ponosni što se ta faza upravo približava svome kraju te ćemo uskoro svoju energiju usmjeriti na neke nove projekte kako bi povećali međunarodnu prisutnost brenda Dada&Rocco te se predstavili daleko većem broju kupaca diljem svijeta”, optimistična je direktorica ove inovativne tvrtke.
Čujte i počujte svoje kupce
Danira naglašava kako su povezanost i povjerenje koje uživaju od svojih klijenata njihova najvažnija prednost, ali i obaveza. “Svakodnevno komuniciramo s kupcima putem društvenih mreža jer danas su to neke nove mame i bake, koje koriste najnovije tehnologije u svakodnevnom životu pa isto očekuju i kada kupuju online. Takva svakodnevna komunikacija s klijentima i redovita razmjena ideja okosnica su našeg poslovanja – veliki broj proizvoda nastao je u suradnji s kupcima ili su ih oni dijelom nadahnuli. Do sada se to pokazalo kao dobitna kombinacija. Naš webshop na neki način odražava jednostavnost korištenja društvenih mreža i nastoji kupcima maksimalno olakšati pristup informacijama i proces naručivanja odnosno kupovinu”, pojašnjava u svom odgovoru Danira te dodaje kako su upravo recenzije klijenata i njihove preporuke uvelike pomogle Dada&Rocco brendu da postane prepoznatljiv. Govoreći o svom marketinškom pristupu, ona ističe kako su svoj webshop mogli “oblijepiti” bombastičnim i treperećim recenzijama kupaca poput jumbo plakata ili reklama kao što to čine neki portali i trgovine, ali do sada tome nisu pribjegavali jer njihovi su korisnici do mišljenja drugih kupaca jednostavno dolazili na društvenim mrežama ili usmenim preporukama. U međuvremenu se okolnosti mijenjaju sa širenjem poslovanja pa tako sve više inozemnih kupaca pokazuje interes za njihove proizvode. Danira stoga ističe kako će recenzije postojećih zadovoljnih kupaca u budućnosti svakako pronaći svoje mjesto na novom webshopu koji je za sada u fazi planiranja.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.