fbpx

CRO Commerce: Budućnost elektroničkog plaćanja

Autor: eCommerce Hrvatska 19.02.2019.

Autentifikacija korisničkog iskustva i budućnost elektroničkog plaćanja neke su od tema predavanja koja smo imali priliku poslušati na CRO Commerce 2019 konferenciji na kojoj se okupilo više od 300 sudionika.

[masterslider id=”4″]

Nova direktiva o platnim uslugama

Autentifikacija korisničkog iskustva kod platnih transakcija je jedan od najvažnijih faktora koji
utječu na dolazeće promjene u regulaciji elektroničkog plaćanja u budućnosti. Od rujna 2019, dvofaktorska autentifikacija će biti mandatorna prema propisima Regulatory technical standards iz nove direktive o platnim uslugama.

Laszlo Szetnics, Mastercard

”Ako želite poboljšati korisničko iskustvo u checkout procesu, važno je da jasno iskomunicirate korištenje dvofaktorske autentifikacije” – savjetuje Laszlo Szetnics, Business Development Director u Mastercard Europe.

Postoje pristupi i tehnologije koje mogu pomoći u postizanju zadovoljavajućeg korisničkog
iskustva. U svom izlaganju Szetnics je podijelio Mastercardovu viziju o budućnosti autentifikacije, zajedno sa svim zahtjevima i promjenama koje će utjecati na stvaranje optimalnog korisničkog iskustva.

Online plaćanje raste, ali u manjoj mjeri od fizičkog

U sklopu panel rasprave pod nazivom Budućnost online plaćanja i korisničko iskustvo, Ivan
Rebrović, Head of Sales Monri Payments istaknuo je da budućnost online plaćanja lagano dolazi, samo je pitanje u kojem roku i koliko će biti učinkovito.

Ivan Rebrović, Monri

Kao primjer je naveo nove faktore autentifikacije pomoću biometrije i otiska prsta, PSD2 direktivu koja će olakšati način plaćanja putem interneta kroz direktno terećenje transakcijskog računa, te razne providere poput WeChata.

Izgradnja potpunog korisničkog iskustva

Anita Lacmanović iz SAP-a je najavila je veliku transformaciju i kompletnu promjenu fokusa.

U svom izlaganju predstavila je C/4HANA portfolio koji predstavlja kompletno cloud end-to-end rješenje koje pokriva cijeli proces lead-to-cash. SAP C/4HANA portfolio gradi pouzdane odnose između brenda i kupca, te pomaže upravljati potpunim korisničkim iskustvom.

Anita Lacmanović, SAP

SVE JE U POVJERENJU

Certificirajte svoj webshop i pokažite kupcima da ste
pouzdana web trgovina

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
certifikaciju i Safe Shop sustav za recenzije

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš povećati povjerenje na svom webshopu? Postani član!

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe Shop certifikaciju i sustav za prikupljanje recenzija.
>