CartBoss – najjednostavnije rješenje za oporavak napuštenih košarica s tekstualnim porukama

Tekstualne poruke se mogu koristiti baš kao i e-poruke – možete slati tekstualne poruke o napuštenoj košarici, poruke nakon kupnje i newslettere. Razlika je u rezultatima – otvara se 99% SMS poruka, a CTR je oko 40%!

Glavni problem s integracijom tekstualnih poruka na web stranice je taj što ne postoje gotova rješenja i morate uložiti vrijeme, trud i resurse kako bi sve funkcioniralo savršeno. Ne zaboravite da morate i napisati sve tekstove, prevesti ih i napraviti da sve funkcionira besprijekorno na vašoj web stranici. Zato je koristan CartBoss!

Jednostavna integracija tekstualnih poruka na web stranicu

CartBoss.io nudi brzu i jednostavnu integraciju tekstualnih poruka s vašim web stranicama. Razvili su plugin za WordPress i Shopify koji možete instalirati na svoju web stranicu i povezati je s njihovim rješenjem za nekoliko minuta. Nakon instalacije povezujete stranicu s uslugom CartBoss putem priloženog API ključa s nadzorne ploče i to je to. Vaša web stranica je tada povezana i možete kontrolirati koje poruke želite slati s nadzorne ploče.

Sve različite tekstualne poruke su već pripremljene i prevedene na više od 20 jezika, tako da svatko tko bi trebao dobiti SMS poruku će istu primiti na svom jeziku.

Jedino što treba napraviti je odabrati koje poruke želite slati i za koje web stranice/države treba koristiti automatizaciju. Ne morate postavljati zasebnu automatizaciju/tok slanja tekstualnih poruka za svaku web stranicu/državu – samo odlučujete za koje će se zemlje poslati odabrana tekstualna poruka.

Uvijek možete testirati različite tekstualne poruke koje želite poslati, postaviti više tekstualnih poruka s vremenskim odgodama i postaviti razne popuste – sve to sa samo nekoliko klikova mišem.

Kakve tekstualne poruke šalje CartBoss?

CartBoss trenutno podržava tekstualne poruke za napuštene košarice i post-purchase poruke – one se također mogu koristiti kao win-back poruke.

Svaka vrsta tekstualne poruke ima različite tekstove koji su već unaprijed pripremljeni (iako uvijek možete napisati svoj). Testirali su više tekstova i zadržali samo one s najboljim učinkom. Nakon postavljanja, sve možete ostaviti na autopilotu i samo provjeriti statistiku na nadzornoj ploči.

CartBoss značajke za bolje konverzije

Kako bi uštedjeli vrijeme pri konfiguriranju tokova slanja tekstualnih poruka, prethodno su testirali niz različitih tekstova i zadržali samo one s najboljim učinkom. Možete birati između 4 različite tekstualne poruke za svaku vrstu poruke koju možete poslati (ukupno oko 20 poruka). Broj uzastopnih tekstualnih poruka je neograničen.

Kako bi optimizirali konverzije tekstualnih poruka, izgradili su neke korisne značajke koje štede vrijeme za vaše online posjetitelje.

Radi uštede vremena, polja za naplatu automatski se popunjavaju podacima koje su posjetitelji prethodno dali. Ako isprave svoje podatke, oni se ažuriraju kako bi se točni podaci spremali za buduće posjete stranici.

Popusti koje im šaljete putem SMS-a također se automatski primjenjuju – nema potrebe da pamte kod za popust i upisuju ga u okvir za kupon. Čak i ako pošaljete prilagođeni kod kupona, on se također automatski primjenjuje! Osim toga, podržana je i besplatna dostava.

Kako bi uštedjeli na vremenu, CartBoss generira posebne ponude/popuste na licu mjesta, što znači da vlasnici trgovina ne moraju generirati kodove. Sve se radi za njih. Kodovi kupona se brišu nakon određenog vremena kako to ne bi utjecali na izvedbu vaše stranice.

Kako funkcioniraju različite vrste tekstualnih poruka?

Tekstualne poruke o napuštenoj košarici

Tekstualne poruke o napuštenoj košarici rade isto kao e-poruke o napuštenoj košarici. Pretpostavimo da kupac dođe do stranice za naplatu gdje unese svoje podatke i zatim ode bez dovršetka narudžbe – što se smatra napuštenom košaricom. Da bi CartBoss napuštena košarica radila, posjetitelj mora unijeti barem svoj telefonski broj u ispravno polje za naplatu.

Budući da nisu dovršili narudžbu, automatski će biti stavljeni u slijed primanja SMS-ova za napuštene košarice koji ste postavili na CartBoss nadzornoj ploči.

Iako možete postaviti koliko god SMS poruka želite, optimalan broj je 2 i 4. Naravno, kada dovrše narudžbu, kupac više neće primati SMS poruke o napuštenoj košarici ako ih ima više postavljenih u toku.

Post-purchase poruke

Upsell nakon kupnje jedna je od metoda povećanja prodaje o kojima se najviše govori. Uz tekstualne poruke koje šalju dodatne ponude, stupite u izravan kontakt s kupcima samo nekoliko minuta nakon što završe svoju prvotnu kupnju. I ne samo to, možete im poslati i više tekstualnih poruka, od kojih svaka sadrži različite proizvode i različite popuste. Mogućnosti su gotovo neograničene.
Ove poruke nude osnovnu funkciju usmjeravanja vaših kupaca izravno na početnu stranicu web-mjesta na kojoj su izvršili kupnju. Ponude uključene u ove poruke su fiksni/postotni popusti ili besplatna dostava. Naravno, uvijek možete uključiti svoje prilagođene kodove kupona za popust, ali prvo ih je potrebno generirati na web-mjestu, a zatim dodati u CartBoss tekstualnu poruku.

Nakon što kupci dodaju proizvode u svoju košaricu i dođu na stranicu za naplatu, njihovi se podaci unaprijed popunjavaju kao i kod tekstualnih poruka o napuštenoj košarici; također, posebna ponuda se automatski primjenjuje na njihovu košaricu.

Statistika u stvarnom vremenu

CartBoss nadzorna ploča nudi jednostavno sučelje na kojem možete vidjeti statistiku svake tekstualne poruke i web stranice.

Na glavnoj stranici nadzorne ploče možete vidjeti prihod ostvaren od svih tekstualnih poruka, ROI vaših tekstualnih poruka, broj napuštenih košarica koje ste vratili putem CartBoss-a i ukupni CTR. Na grafikonima možete vidjeti koliko su tekstualne poruke generirale dnevnog prihoda.

Na dnu možete pronaći sve web stranice koje ste povezali s CartBoss-om. Možete vidjeti prihod koji je CartBoss generirao za svaku stranicu, njihov ROI i prosječni CTR.

Dodatne informacije za svaku tekstualnu poruku i web stranicu možete pronaći tako da odete na poveznicu Poruke ili Web stranice na lijevoj strani nadzorne ploče. Možete vidjeti koja je poruka postavljena, vremensku odgodu, iznos popusta koji nudi, na kojim stranicama je aktivirana, koliko je poruka poslano i još mnogo toga.

Za napredni uvid u izvedbu vaših poruka, UTM oznake se automatski ugrađuju u svaku vezu unutar poruke.

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!