Upoznajte Filipa Šardija, voditelja radionice na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 8.10.2021. u Almeria centru Zagreb, a moguće ju je pratiti i online.
Filip Šardi jedini je speaker na CRO Commerce 2021 koji će govoriti o Customer’s journeyu, odnosno „koracima koje kupac mora napraviti prije i nakon što mu uzmemo lovu“. Svoj profesionalni razvoj započeo osnivanjem agencije za web dizajn i marketing. Radio je s velikim regionalnim klijentima kao što su Carlsberg, Gardaland, Arena Center, s.Oliver… Ujedno s timom pokreće web startup posvećen promociji hrvatskih modnih kreativaca – dizajnera, vizažista, modela i fotografa nazvanu „Krpa.hr“. Iako taj nekad popularan projekt vise nije aktivan, smatra ga ključnim iskustvom koje je definiralo njegovu daljnju karijeru.
Prije 5 godina okreće se “globalnoj” marketing areni te pokreće kompaniju posvećenu educiranju poduzetnika, trenera i edukatora o maksimiziranju leadova, prodaja i zadržavanju kupaca. Takav fokus omogućio mu je da u zadnjih nekoliko godina proputuje svijet i upozna mnoge poduzetnike s različitim pristupima marketingu. Primjerice, dvije je godine radio s jednim od najpoznatijih svjetskih stručnjaka za market research i segmentaciju – Ryanom Levesque u „ASK Method Company“ što mu je pomoglo da bolje razumije kako prepoznati izazove i prepreke s kojima se ljudi suočavaju na više od 20ak različitih tržišta.
Sva ta iskustva pomogla su u definiranju internog frameworka (FirstClass Success™), namijenjenog rastu poslovanja online poduzetnika kroz identifikaciju, praćenje i optimizaciju njihovih jedinstvenih Customer journeya. Osim toga, Filip je istinski digitalni nomad, koji minimalno triput godišnje mijenja svoju destinaciju za rad i život, a njegovi klijenti se nalaze po cijelom svijetu.
Kako vam Filip može pomoći da definirate svoj Customer’s journey, ili poboljšate postojeći, saznajte na CRO Commerce konferenciji.
Customer Journey su sva iskustva koja vaša publika doživljava od trenutka kada su prvi puta čuli za vas, do točke kad postaju vaši fanovi i ostaju u vašem svijetu kao dugoročni kupci.
Za razliku od linearnog pogleda na prodajni proces, kroz customer journey ulazite u psihologiju vaše publike te analizirate njihove probleme, potrebe i želje.
Umjesto obične transakcije između vas i vaših kupaca, vi razmišljate koje konkretne probleme rješava vaš proizvod i kako on zapravo pomaže vašoj publici.
Ključ definiranja uspješnog customer journeya ne proizlazi iz pitanja: “Što mogu učiniti da povećam prodaju?”, nego kroz prizmu “Kako mogu na bolji način pomoći svom idealnom kupcu?”.
Poznavanje publike i njihovog idealnog puta omogućit će vam da brže razvijete povjerenje s novim kupcima, a postojeće zadržite mnogo dulje u vašem svijetu.

SVE JE U POVJERENJU
Certificirajte svoj webshop i pokažite kupcima da ste
pouzdana web trgovina
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
certifikaciju i Safe Shop sustav za recenzije
Sesija istekla
Ponovno se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Komentari