Tvornica-snova

Opis tvrtke

Tvornica snova inovativna je izdavačka kuća koja radi personalizirane knjige za djecu. Vaše dijete može postati glavni junak naših priča, a u svakoj priči možete personalizirati detalje koji će knjigu učiniti baš njihovom.

 

Kada je pokrenut webshop?
2011

Što prodajete online?
Personalizirane knjige za djecu

Koji su bili vaši najveći izazovi kod pokretanja web shopa? 
Povezati personaliziranu knjigu koju kupac sam kreira na našem webshopu sa procesom proizvodnje u backend-u te isporukom kreirane knjige na kućni prag kupca, pri čemu se cijeli proces odvija automatizirano, uz osnovni preduvjet da je cijeli projekt skalabilan, a rok proizvodnje odnosno dostave kupcu 5-8 dana.

Koje su, po vama, najveće pogreške koje ste napravili u startu?
Nismo se dovoljno fokusirali na marketing i prodaju, što je ključno ne samo za dugoročni, već i kratkoročni opstanak. Na svu sreću, ovo smo brzo promijenili i sada 95% vremena trošimo na marketing i prodaju te sve aktivnosti podređujemo tome.

Zašto ste pokrenuli webshop?
Zapravo, prvo smo došli na ideju o proizvodu, a prodaja putem vlastitog webshopa se nametnula sama po sebi, obzirom da je naš proizvod specifičan i uključuje aktivni angažman kupca, koji u konačnici ovisi o finalnom izgledu proizvoda, u našem slučaju personalizirane knjige za djecu koju je kupac sam on-line kreirao.

Što bi po vama bilo dobro napraviti za vaš webshop – kada novac ne bi bio problem?
Prijevod knjiga i shopa na druge jezike te agresivno globalno širenje kroz know-how koji smo do sada stekli na Hrvatskom i Njemačkom tržištu.

Imate li neki savjet za one koji tek počinju s online prodajom?
Obavezno pronađite primjer webshopa u svijetu ili kod nas koji će vam biti benchmark. Na početku, pokušajte što više pojednostaviti stvari, svakako imajte viziju što se želi postići kroz period od 3 godine i to koliko je moguće predvidite prilikom razvoja webshopa. Za kraj, dvije stvari; 1. ne dopustiti da razvoj webshop-a traje “u nedogled”, odnosno što prije krenite sa egzekucijom/prodajom, 2. detaljno pripremite marketing strategiju jer prodaja je najvažnija.

ZADNJE AŽURIRANJE PROFILA:  4.6.2018.
IZVOR INFORMACIJA: Goran Galetić, Izvršni direktor, suvlasnik

 

Share.
x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam