Napravili ste web trgovinu, počeli ulagati u marketing i doveli neke posjetitelje, no broj kupovina je jako mali. Zašto?
Većina web trgovaca je spremna uložiti neke novce na oglašavanje, no često plaćaju za dovođenje krivih posjetitelja jer nije dobro postavljeno ciljanje ili u drugom slučaju – stranica nije optimizirana za konverzije.
Zato pametni trgovci više ne rade marketinške kampanje bez prethodnog kreiranja sales funnela.
Sales funnel ili prodajni lijevak je proces koji posjetitelji prolaze prije nego postanu kupci. Taj proces se sastoji od nekoliko koraka čiji zadatak je pomicanje posjetitelja kroz faze.
Broj faza ovisi o niši i ostalim faktorima tvrtke, no u principu, posjetitelji najčešće prolaze kroz ovih 5 faza:

Za kreiranje osnovnog sales funnela, treba vam:
Prije nego krenete razvijati marketinšku kampanju, trebali bi znati kome se obraćate, odnosno kome želiti prodati svoj proizvod ili uslugu.
Persona je skup karakteristika koje sadrži idealni predstavnik vaše ciljane publike. Svaki trgovac bi trebao identificirati dvije do tri glavne persone, koje će mu pomoći u kreiranju sadržaja i oglasa za svoje potencijalne kupce. Ideja je da otkrijemo najčešće probleme i ciljeve naše ciljane publike, te im u svojim porukama ponudimo rješenje za iste.

Svaka persona bi trebala sadržavati minimalno ove 3 informacije:
Najlakši način da kreirate persone je kroz identificiranje njihovih najčešćih pitanja i pritužbi (prenjuškajte po svojoj email korespodenciji), kroz razgovor s vašim prodajnim predstavnicima ili kroz ankete/razgovor s vašim stvarnim kupcima i posjetiteljima.
Jednom kada uspijete identificirati i dovesti ciljane kupce na svoj web, morate biti svjesni da nisu svi oni spremni za kupovinu vaših proizvoda ODMAH.
Prije nego im krenete prodavati, trebali bi:
Postoji bezbroj načina koji vam mogu povećati broj web posjetitelja, a jedan od najboljih je kroz stvaranje kvalitetnog sadržaja za ciljanu publiku odnosno content marketing.
Content marketing djeluje na dvije glavne razine:
Problem kod content marketinga je što zahtjeva puno vremena, znanja i energije kako bi se proizveo kvalitetan sadržaj. Također, u slučaju da spremate marketinšku kampanju (op.a. kampanja je svaka marketinška aktivnost koja ima specifičan cilj unutar određenog vremenskog perioda) čekanje tih rezultata zahtjeva puno strpljenja i vremena koje tada nemate.
Ako želite povećati posjete na svom webu što prije, najbolje metode su:
Obzirom da je pažnja prosječnog web korisnika oko 3 sekunde i da u vrlo malo vremena moramo iskomunicirati vrijednost za njega, nije čudno što je stopa konverzije (postotak kupaca od ukupnog broja posjetitelja) u većini web trgovina vrlo niska. No ne mora biti…
Ako želite maksimizirati stopu konverzija svaka marketinška kampanja bi trebala dovoditi posjetitelje na ciljane stranice odnosno stranice koje imaju samo jedan cilj – konverziju.
Landing stranica ili landing page (LP) je svaka stranica na koju “sleti” vaš posjetitelj. Ali…landing page uglavnom nema nikakve veze s glavnim webom – što posjetitelj može prepoznati po nedostatku navigacije i izlaznih linkova. Jedino što tipični LP povezuje s glavnim webom je logotip (koji najčešće također ne vodi nigdje! jer je cilj zadržati posjetitelja na LP sve dok ne izvrši željenu akciju).
Dakle, landing stranice su dedicirane stranice koje su najčešće IZDVOJENE OD OSTATKA WEBA i dizajnirane kako bi ispunile određeni marketinški cilj. Najčešće je taj cilj uzimanje email adrese, ili “zagrijavanje” posjetitelja za prodaju.

Trebaju li vam landing stranice ako imate odličan web?
DA! I to upravo zato jer one ZNAČAJNO povećavaju broj konverzija.
Evo i zašto:
Najbolji način da pretvorite potencijalne kupce u stvarne kupce je kroz seriju ciljanih podražaja (potrebno je od 6 do 8 podražaja/kontakata za stjecanje novog kupca – izvor: salesforce).
Evo i 5 glavnih tehnika koje će vam pomoći pretvoriti leadove u kupce:

Znate li zašto preko 80 % kupaca NIKAD ne ponovi narudžbu kod istog trgovca? Razlog je vrlo banalan – JER SU ZABORAVILI NA NJEGA. Dakle, ako želite povećati broj ponovljenih kupovina, jednostavno podsjetite svoje kupce da postojite.
Sastavio sam step-by-step vodič za pisanje email sekvence koji možete odmah iskoristiti za povećanje prodaje na svojim web trgovinama. Preuzmite vodič i poboljšajte svoje prodaje ODMAH.

SVE JE U POVJERENJU
Certificirajte svoj webshop i pokažite kupcima da ste
pouzdana web trgovina
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
certifikaciju i Safe Shop sustav za recenzije
Sesija istekla
Ponovno se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Komentari