U konzultacijama za članove sam zatražio analizu FB kampanjama razumljivo ekipa možda ne poznaje dovoljno brand niti poslovne ciljeve, ali jednostavno to je pogled iz drugog ugla. Uz dobre aktivnosti i brojke otkriveni su i problemi u nekim područjima. Kolege su dali sugestije za poboljšanja i savjete iz njihovog iskustva. Sve u svemu prihvaćam to i pretvaram u nove izazove u poboljšanju prodaje na webshopu. Toplo preporučujem.
Hrvoje Fligić
voditelj webshopa, argentum.hr
Uvijek se iznova iznenadimo koliko dobivamo kao članovi eCommerce udruge. Tako je bilo i s konzultacijama za online marketing. Marcel je na temelju brzog skeniranja ukazao na ključne propuste, a dečki iz Hero Factoryja zaista su si dali truda i napravili super analizu. Iako smo do sada prodavali jako dobro, vjerujem da ćemo od sada prodavati puno više.
Igor Kovačić
vlasnik, 50nijansi.hr
Analiza nam je ukazala na neke ključne web propuste i uputila nas na kontakte njihovih partnera koji su nam detaljnije analizirali web shop i napravili upute o daljnjim koracima marketinških aktivnosti. Ova analiza nam je došla u ključnom trenutku kada smo odlučili napraviti veći iskorak u svom razvoju i investirati veća sredstva u marketing. Pored stručnog dijela koji smo dobili u ovoj analizi, komunikacijski i organizacijski aspekt tima E-commerce nas je oduševio. Sva komunikacija se odvijala lako, brzo, neformalno ali poslovno. Njihov tim je nesebično spreman pomoći savjetima, kontaktima i svojim iskustvima što se iznimno cijeni kod razvoja malog poduzetništva. Sve pohvale timu E-commerca i njihovim partnerima u ovoj analizi! Zbog takvih mladih, agilnih i sposobnih mladih poduzetnika vjerujemo u budućnost razvoja naše ekonomije. Bravo bravo!
Ana Buljan
vlasnica, 365 Coffee doo
eCommerce Hrvatska, hvala na anketi, ali bolje rečeno na vašoj inicijativi koja nas je potakla da se pokrenemo prema boljem korištenju digitalnog marketinga. Konzultacije i analiza naših marketinških aktivnosti napravljene brzo i profesionalno, a dostavljeni izvještaji i check liste su prepuni korisnih savjeta. Veliko hvala Hero Factory timu na angažmanu, zaključcima i prijedlozima. Ovo nam je veliki korak naprijed!
Nikola Smirčić
vlasnik, Funestra doo
Izuzetno korisno i pozitivno iskustvo iz pozicije vlasnika web shopa koji pokušava naućiti nove stvari i nadograditi znanja koja već ima. Ekipa koja stoji iza udruge je profesionalna i dobronamjerna. Analiza shopa, konzultacije, meetupovi i razne konfe su više nego koristan alat u procesu unapredenja prodaje. Hvala
Marijan Sokačić
vlasnik, sape.hr
Iako već godinama imamo web shop kojeg stalno razvijamo i nastojimo poboljšati, suradnjom s eCommerce udrugom sve smo podigli na neku višu razinu. Na meetupovima možemo saznati korisne savjete, sudjelovati u diskusijama i što je najvažnije upoznavati ljude koji se bave istim stvarima i imaju slične probleme. Možda najbolja stvar je stručna analiza naše web stranice na koju imamo pravo kao članovi udruge, a otkrila nam je što treba popraviti ili možemo napraviti još bolje. No „last but not least“ ekipa je sjajna, atmosfera opuštena, a totalno profesionalna
Dubravko Pavlešić
vlasnik, limes.hr
Najbolja domaća zajednica posvećena unapređenju eCommercea i centralno mjesto za sve vezano za tu temu – od kvalitetnih i objektivnih analiza webshopova za članove (s tehničke, sadržajne, pravne, UX strane), konzultacija, redovitih, zanimljivih i edukativnih događaja, vrhunskih predavača, networkinga – sve pokrivaju… Dobiven know-how vrijedan svakog centa. Sve pohvale i keep rocking
Nino Zubanović
voditelj webshopa, 3dprintaj.com
Svjesni toga da kupac želi drugačije i inovativno korisničko iskustvo, bilo nam je bitno da budemo u korak s vremenom i trendovima te smo stoga postali dio obitelji E-commerca Hrvatska, što preporučujemo apsolutno svakome. Prijedlozi i ideje unapređenja koje smo dobili družeći se sa istomišljenicima te prisustvujući godišnjim konferencijama i raznim meetovima, dali su nam uvid u aktualne trendove web trgovina i bolji pregled funkcionalnosti i usluga koje trebamo uvesti ili unaprijediti da bi bili još uspješniji u svom poslovanju. Stručnom besplatnom analizom E-commerce stručnjaka spoznajemo na kojem aspektu web trgovine moramo ponajviše poraditi, kako bismo bili još bolji i još konkurentniji na tržištu. S obzirom na to da nam je konstantno unapređivanje jedan od glavnih ciljeva, redovita evaluacija možebitnih nedostataka ili područja s prostorom za napredak, može samo pomoći rastu naše online trgovine
Goran Šijaković
sales, Polleo
Učlanjenje u eCommerce HR udrugu pokazalo se kao odličan poslovni potez i mjesto odličnog networkinga s kolegama iz industrije. Sve to rezultiralo je novim idejama, razvojem i rastom našeg digitalnog poslovanja, tako da bih svima iz industrije preporučio učlanjene u udrugu. Tu su također uvijek odlična druženja i paneli sa aktualnim temama iz eCommerca i digitalnog marketinga, dodjeljivanje nagrade najboljima i još bitnije besplatna analiza svih prijavljenih webshopova, konferencija, neformalna druženja i još puno toga. Svaka čast ekipi koja vodi udrugu i još jednom, ako niste, učlanite se.
Petar Anić
Primat Logistika