fbpx

Monriju posebno priznanje Mastercarda za inovacije u plaćanju

Autor: eCommerce Hrvatska 07.06.2022.
Kategorija: Blog, Savjeti i novosti

Multisenzorna potvrda transakcija na SinglePOS uređajima i web shopovima inovacija je kojom se tvrtka Monri Payments istaknula na tržištu kartičnog plaćanja 

Monri Payments dobio je posebno priznanje Mastercarda za inovacije u plaćanju za uvođenje zvučnih i vizualnih potvrda transakcije. Riječ je o inovativnom rješenju koje unapređuje korisničko iskustvo i povećava osjećaj sigurnosti prilikom plaćanja karticom, a omogućava i olakšano korištenje kartičnog plaćanja osobama s poteškoćama s vidom ili sluhom. Priznanje je dodijeljeno u sklopu ovogodišnje Zlatne košarice, nagrade za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje. 

Helena Šerelija, marketing managerica za Mastercard, objasnila je zašto im je važna suradnja s Monrijem na ovom projektu: „Prema istraživanju MasterIndex provedenom u travnju ove godine 97% Hrvata ima karticu. Sasvim je jasno da mi u Mastercardu želimo da se korisnici naših kartica osjećaju sigurno prilikom plaćanja, a suradnja s Monrijem nam u tome pomaže. Naime, zajedno smo uveli sonic logo – audio brending kao posebno rješenje za unaprjeđenje checkouta. S Monrijem nastavljamo uspješnu suradnju, radimo na novim projektima, a o njima ćemo više komunicirati u narednim mjesecima.“ 

„Monri je tržišni lider u segmentu plaćanja u retail i HoReCa industriji. Kroz naša inovativna rješenja, trgovcima omogućavamo jednostavan način prihvata plaćanja. Zahvaljujemo se Mastercardu što je prepoznao naše usluge i značajan rad uložen u segment paymenta. Svojim budućim radom nastavit ćemo biti najbolji partner svojim trgovcima“, zaključio je Robert Penezić, direktor Monrija. 

Monri Payments je kao pružatelj usluga kartičnog plaćanja u 2021. godini obradioviše od 100 milijuna transakcija, tj. svaku šestu transakciju u Hrvatskoj, bilo da je riječ o fizičkim dućanima ili online trgovinama. Od 2019. godine Monri posluje unutar Paytena, člana ASEE Grupe, a ove je godine poslovanje Monrija spojeno s Integriranim poslovnim sustavima (Remaris) i Gastrobit Grc Grupom, vodećim proizvođačima blagajničkih rješenja za trgovce i HoReCa industriju, čime je kupcima omogućeno da uz stručnu uslugu sva rješenja za plaćanje dobiju na jednom mjestu. 

Danas se kupci u regiji susreću s Monrijevih proizvodima u preko 5000 ugostiteljskih objekata, a u dućanima se nalazi više od 7000 SinglePOS uređaja u preko 1000 trgovina.

Benefit za članove Udrudruge:

✓ 30% popusta na naknade prvih 6 mjeseci za ugovore potpisane na dvije godine

SVE JE U POVJERENJU

Certificirajte svoj webshop i pokažite kupcima da ste
pouzdana web trgovina

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
certifikaciju i Safe Shop sustav za recenzije

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš povećati povjerenje na svom webshopu? Postani član!

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe Shop certifikaciju i sustav za prikupljanje recenzija.
>