Prvi utorak u mjesecu je dan za druženje s web trgovcima & nuditeljima usluga, ali i sa svima onima koji to tek žele postati! Novi Meetup se održava 4.2.2025. u Sky Officeu.
Svi znamo da je transparentna i pravovremena komunikacija ključna za uspješno vođenje webshopa. No isto tako moramo biti svjesni da nije isti proces obrade narudžbi kada tek krećete, kada primate narudžbe po mjeri, kada imate 100 narudžbi dnevno ili kada imate više poslovnica.
Dođite na novi Meetup udruge i saznajte odgovore na pitanja poput:
Može li se automatizirati proces obrade narudžbi i u kojoj mjeri?
Kako pratiti i osigurati naplatu svih narudžbi?
Koje metode dostave koristiti za male pakete, a koje za velike?
Kako iskoristiti postojeće kupce za povećanje prodaje?
Koji alati nam pomažu u vođenju webshopa?
Predavači / panelisti
Bibor Kiraly, Parhelion
Bibor Kiraly je 25 godina u marketingu elektronike, tehnologije i FCMG-a, s karijerom u informatičkim medijima, prodajnim lancima elektronike i inozemnim brendovima. Posljednjih nekoliko godina aktivno radi na optimizaciji e-commerce poslovnih procesa, alata i usluga.
Goran Galetić, CEO – Tvornica snova
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, nakon čega je radio na menadžerskim pozicijama u nekoliko vodećih hrvatskih kompanija. Kroz 20 godina karijere specijalizirao se za poslove pregovaranja, nabave, digitalnog marketinga i eCommercea.
Godine 2011. zajedno s Andrijanom Majstorović osniva Tvornicu snova, inovativnu izdavačku kuću specijaliziranu za produkciju i web prodaju personaliziranih knjiga za djecu. Prvih nekoliko godina njegova uloga na projektu bila je volonterska te je djelovao prije svega kao investitor i savjetnik. Poslovanje Tvornice snova počinje se snažno razvijati i pokazivati veliki potencijal, tako da krajem 2017. godine preuzima rizik i daje otkaz s direktorske pozicije u korporaciji te preuzima ulogu CEO-a u Tvornici snova, na kojoj se, kako kaže, vidi još puno godina.
Josip Vrban, vlasnik i voditelj webshopa lumer-shop.eu
Profesor zemljopisa i filozofije iz nemogućnosti da nabavi majicu omiljenog benda 2014. pokreće svoj prvi webshop za distribuciju merchandise-a za punk bendove. 2017. godine preuzima brend Lumer Shop zajedno s opremom za sitotisak. Nakon 15 godina u školstvu 2020. godine ostavlja tu karijeru te se u potpunosti okreće tiskari i online prodaji.
U Lumer Print&Shop je okupio ekipu umjetnika i kreativaca te redovito izbacuju zanimljive dizajne na majicama. Među prvima u Hrvatskoj prihvaćaju DTF tehnologiju tiska kojom print-on-demand dolazi do izražaja. Kvaliteta otiska i brzina isporuke su im prioriteti. Osim Lumer Shopa trenutno vodi još tri manja webshopa. Često ga možete vidjeti na štandu s majicama na koncertima i festivalima.
Janja Pavetić, osnivačica i kreativna direktorica branda MagisWall
Tvrtku je s partnerom osnovala 2010. godine. U okviru MagisWalla dizajniraju, proizvode i plasiraju na tržište proizvode za zidove kao što su zidne tapete, slike na platnu i naljepnice. Imaju uspješnu Web trgovinu, te samo na Facebooku MagisWall prati preko 170 000 ljudi. U Family mallu u Zagrebu imaju salon od 170 m2 gdje kupci mogu pogledati sve materijale, uzorke, dogovoriti izmjene, te kupiti proizvode. Također, ponosni su na uspješnu suradnju s oko stotinu arhitekata i dizajnera diljem Europe, te su njihove tapete dio mnogih hotela i javnih objekata.
Također, sredinom prošle godine su investirali u pogon za tisak na tekstile. Glavna vizija je ponuditi vlastiti dizajn na više proizvoda u interijeru, kako bi mogli utjecati na identitet sobe. Osim toga, imaju još jedan projekt koji se zove Ideja doma. S gotovo pola milijuna pratitelja na društvenim mrežama, Ideja doma je najveća online zajednica posvećena uređenju prostora diljem regije. Okuplja i najveću zajednicu dizajnera interijera, arhitekata i kreativaca te je mjesto razmjene stručnih znanja, iskustava i ideja. Uz portal, planiraju organizirati druženja i edukacije diljem regije, dovodeći struku i ideje u svijetu uređenja interijera na jedno mjesto.
Claudio Kramarić, poduzetnik i predavač
Njegov poduzetnički put započeo je u trgovini i distribuciji, da bi se posljednjih godina usmjerio na razvoj jedinstvenih trgovina luksuzne resortwear odjeće na Jadranu – Belle Epoque, koje djeluju isključivo unutar hotela s pet zvjezdica. Kroz godine je odigrao ulogu u osnivanju nekoliko tvrtki, posebno se ističući uspostavljanjem tvrtke CoolMedia d.o.o., središta za razvoj e-trgovine, gdje uspješno spaja tradicionalnu trgovinu s digitalnim inovacijama. Kao vanjski suradnik na Sveučilištu Algebra predaje kolegije poput E-trgovine, CRM-a i marketing automatizacije. Također sudjeluje u izvođenju kolegija Dizajn interaktivnih sustava, Content Marketing i Digitalno oglašavanje. 2018. godine studenti Algebre prepoznali su ga kao najboljeg predavača.
Goran Vrabec, osnivač i voditelj brenda Volim Ljuto
Etablirao se kao vodeći stručnjak za proizvodnju ljutih proizvoda u Hrvatskoj. Njegov profesionalni put započeo je 2012. godine kada je, vođen interesom za eksperimentiranje, pokrenuo proizvodnju fermentiranih chili umaka. Godinu dana kasnije osnovao je OPG i lansirao Volim Ljuto, brend koji je danas sinonim za kvalitetne i inovativne proizvode od ljutih papričica.
Pod Goranovim vodstvom, Volim Ljuto razvilo je širok asortiman proizvoda, uključujući umake, začine i fermentirane delicije, koji se ističu autentičnim okusima i domaćom proizvodnjom. Njegov pristup temelji se na kombinaciji suvremenih tehnologija i tradicionalnih metoda, čime osigurava visoke standarde kvalitete i jedinstvenost ponude.
Kao strastveni promotor fermentacije i ljutih okusa, Goran aktivno dijeli svoje znanje putem edukacija, blogova i društvenih mreža, doprinoseći razvoju kulinarske scene. Njegov rad i inovativni proizvodi pozicionirali su Volim Ljuto kao vodeći brend u regiji za ljubitelje ljutog.
Ivan Babin, Tvornica Zdrave Hrane
Kao eCommerce specijalist zadnjih pet godina zaposlen u Tvornici Zdrave Hrane, Ivan je odgovoran za kontrolu i provedbu svih segmenata online poslovanja. Kroz blisku suradnju s timovima za korisničku podršku, digitalni marketing, maloprodaju i nabavu, fokusira se na optimizaciju procesa, unapređenje korisničkog iskustva i rast online prodaje. Aktivno prati tržišne trendove i implementira inovativna rješenja kako bi brend ostao lider u online prodaji zdrave hrane.
Tvornica Zdrave Hrane jedna je od vodećih web trgovina zdrave prehrane u regiji sa snažnom digitalnom prisutnošću – ukupno više od 300.000 pratitelja na društvenim mrežama i newsletter pretplatnika, web shopom dostupnim na 4 jezika i 5 domena, te snažnom maloprodajnom mrežom koja uskoro broji 19 fizičkih poslovnica u 7 hrvatskih gradova. Kroz strateško upravljanje eCommerce operacijama, Ivan aktivno doprinosi rastu brenda i jačanju njegove prepoznatljivosti među kupcima koji biraju zdraviji način života uz pristupačnije cijene.
Dino Oreški, tajnik udruge eCommerce Hrvatska
U svijetu eCommercea i digitalnog marketinga još od 2005. godine, suosnivač i tajnik udruge eCommerce Hrvatska. Danas radi kao samostalni konzultant za digitalni marketing, rado dijeli svoje znanje, a često je predavač i voditelj na domaćim i međunarodnim konferencijama. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.
1. Dolazak & Networking (18:00 – 18:15)
Glavni cilj svakog Meetupa Udruge eCommerce Hrvatska je razmjena iskustava i druženje. Stoga nemojte biti sramežljivi – zaletite se ravno na šank i upoznajte ekipu.
2. Alati i metode za optimizaciju korisničke podrške – Bibor Kiraly, Parhelion (18:15-19:00)
Parhelion d.o.o. je kompanija specijalizirana za e-commerce. Pruža usluge vođenja web shopova, edukacije, korisničke podrške, te digitalizacije i optimizacije poslovnih procesa. Poseban naglasak stavlja na kvalitetu i koordinaciju svih elemenata web prodaje.
Korisnička podrška: kako preoblikovati i primijeniti globalne trendove, metodologije i tehnologije na mikro tržišta poput Hrvatskog. Softveri, promjene u pristupu i drugi hackovi koji olakšavaju kretanje od nule, a zadržavaju zadovoljstvo kupaca.
3. Refreshment break (19:00-19:30)
Osvježit ćemo se vinima koja dolaze iz vinarije Markota. Iskoristite ovo vrijeme za networking!
4. PANEL – Razmjena iskustva trgovaca (19:30-21:00)
Svoja iskustva će podijeliti naši članovi iz Dr. Oetker, Volim Ljuto, Magis Wall, WOW Junkie Shopa, Tvornice Zdrave Hrane, Tvornice Snova i Lumer Shopa.
5. Networking i druženje (21:00-22:00)
ŠTO? MEETUP – Razmjena iskustva: Alati za optimizaciju procesa na webshopu
ZA KOGA? Partneri, članovi i prijatelji Udruge eCommerce Hrvatska
KADA? Utorak, 4. veljače 2025., od 18:00 do 21:00 h
GDJE? Sky Office, Ul. Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110, Zagreb (Google maps)
KAKO? Upad je besplatan za članove Udruge. Učlanite se ovdje!
ONLINE PRIJENOS? Ne radimo prijenos Meetupa online, ali snimka će biti dostupna svim punopravnim članovima na našem Members portalu.
*članstva kreću već od 200 eura/god, što uključuje upad na sve naše Meetupove (min 6 godišnje) i konferencije (2 godišnje)
NAPOMENA: Prijave za ovaj event su završile. Ako ste član, javite se na mail udruga@ecommerce.hr pa ćemo provjeriti ako se neko mjesto oslobodilo.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.