Ako se pripremate prikupljati podatke za svoje izvješće o održivosti, postavljate svoje ciljeve ili razmišljate o inicijativama za zeleni marketing, ovo je webinar za vas
U proteklom desetljeću ESG propisi na globalnoj su se razini povećali za 155%, s ukupno čak 1.255 ESG propisa uvedenih diljem svijeta od 2011. Tvrtke diljem svijeta bore se sa složenošću i masom propisa i često su zbunjene kako postaviti i pratiti svoje pokazatelje održivosti i ciljeve.
Zato je Interzero odlučio pripremiti rješenje koje je korisniku prijateljsko i jednostavno, a s druge strane vrlo složeno i detaljno za naše stručnjake koji podržavaju vaš proces.
Interzero razvija ekološka rješenja za klijente diljem Europe od 1991. godine. U posljednjih nekoliko godina razvijamo rješenje koje je prikladno za svaku tvrtku koja želi mjeriti ekološke ključne pokazatelje uspješnosti, razviti svoju strategiju održivosti i ciljeve te izvješćivati o pokazateljima održivosti u skladu s s glavnim međunarodnim standardima izvješćivanja (kao što su zahtjevi Globalne inicijative za izvješćivanje i europske CSRD – Direktive o izvješćivanju o održivosti poduzeća).
Pozivamo vas da nam se pridružite na ovom besplatnom webinaru i upoznate našu Platformu ekološke održivosti (Environmental Sustainability Dashboard), koju će predstaviti njen idejni tvorac i direktor konzultantskih usluga u Interzero Italia, Andrea Sterpellone.
Rješenje se temelji na metodologiji međunarodnih standarda (GRI, GHG, CED) i zadovoljava europske CSRD smjernice. Zamišljen je da obuhvati modularni višedimenzionalni pristup u području ekološke održivosti. Ova fleksibilnost ima za cilj voditi tvrtke klijente unutar složenosti “održivosti”. Koristeći ESD rješenje, moći će postaviti korporativne strategije od identifikacije “materijalnosti” do sveobuhvatnog akcijskog plana usmjerenog na dekarbonizaciju, od postavljanja količine emisija do planova smanjenja potrošnje energije, od procjene indeksa kružnosti do ciljeva oporabe materijala. Doista, općenito, rješenje obuhvaća šest ekoloških dimenzija: emisije, energiju, vodu, materijal, otpad i indeks kružnosti.
Dakle, ako se pripremate prikupljati podatke za svoje izvješće o održivosti, postavljate svoje ciljeve ili razmišljate o inicijativama za zeleni marketing, pridružite nam se jer bismo vam mogli pomoći.