Kako pokazati svoje povjerenje na Googleu, povezati se s klijentima i izgraditi vjerne sljedbenike s pomoću savjeta i alata, glavni je naglasak ovog članka. Stoga, optimizirajte svoje rezultate tražilice uz pomoć našeg partnera – Trustprofile.
Autor: Chris Bachelor
Zamislite potencijalnog kupca koji funkcionira po užurbanom rasporedu, baš poput vas i mene. Oni su u potrazi za novim parom tenisica i okrenuli su se Googleu kako bi utvrdili kamo trebaju ići. U tim kritičnim trenucima između pritiskanja “Enter” i donošenja odluke, imate jedinstvenu priliku utjecati na njihov izbor.
Razlika između pobjede ili gubitka od konkurencije može ovisiti o jednom kliku. Ne bojte se, mi posjedujemo znanje koje će pomoći vašoj web trgovini da se istakne od konkurencije. U ovom ćemo članku istražiti učinkovite strategije za postizanje istaknutosti u tražilicama i pokazivanje vašeg povjerenja na Googleu.
Web trgovine mogu povećati svoju vjerodostojnost i privući više posjetitelja prikazivanjem svoje pouzdanosti na tražilicama s pomoću Googleovih zvjezdica za recenzije. Ove zvjezdice privlače pozornost na rezultate pretraživanja webshopa, čineći ga istaknutim i povećavajući vjerojatnost klikova i konverzija.
Važno je napomenuti da se zvjezdice u rezultatima organskog pretraživanja pojavljuju samo tijekom korištenja recenzija proizvoda. Recenzije trgovina više ne zarađuju zvjezdice.
1. Prikažite recenzije na svojoj web stranici, po mogućnosti na stranicama proizvoda, i pojednostavnite postupak s pomoću Trustprofilea.
U eCommerce Hrvatska radimo na tome da kupnja putem interneta u Hrvatskoj bude sigurnija. Zato smo se udružili s Trustprofileom. Uz ovu suradnju, web trgovci kao naši članovi mogu bez imalo napora dodati značku “Trusted Shop” i dobiti slobodu prilagođavanja načina na koji se signali povjerenja pojavljuju na njihovoj web stranici. Osim toga, platforma pruža integraciju autentičnih recenzija kupaca i tako dodatno povećava pouzdanost web trgovina naših članova.
2. Uključite kod Schema.org (bogati isječak – rich snippet) u svoju web trgovinu kako biste Googleu omogućili besprijekorno indeksiranje vaših recenzija.
3. Web trgovine mogu koristiti alat za testiranje obogaćenih isječaka (rich snippet test tool) kako bi provjerile jesu li recenzije proizvoda vidljive Googleu.
Ova značajka prikazuje ocjenu recenzije u obliku zvjezdica kada korisnici traže naziv vaše tvrtke na Google kartama ili Google pretraživanju. Ocjene prikupljene na Trustprofileu ili drugim sustavima pregleda, osim Googlea, pojavljuju se u odjeljku “Recenzije s weba”. Zvjezdice u rezultatima pretraživanja pridonose poboljšanoj vidljivosti marke. Vjerojatnije je da će korisnici zapamtiti i prepoznati tvrtke s istaknutim rezultatima recenzija, što može dovesti do povećane svijesti o brendu i stalnih kupaca.
Osim toga, Trustprofile omogućava prednost poboljšanja vaše Google ocjene unutar kartice Google mjesta. Ova se ocjena utvrđuje isključivo na temelju Google recenzija. Međutim, značajka Trustprofile “multi-platform” može vam pomoći u podizanju ovog rezultata. Kasnije ćemo se detaljnije pozabaviti ovom značajkom.
1. Napravite Google Business Profil ako još niste.
2. Iskoristite renomiranu platformu treće strane kao što je Trustprofile za prikupljanje recenzija stranice.
3. Uključite kod Schema.org (bogati isječak) u svoju web stranicu kako biste Googleu omogućili besprijekorno indeksiranje vaših recenzija. *Međutim, ovaj se postupak obavlja automatski ako koristite integraciju modula Trustprofile.
Uobičajeno je da, kada ljudi traže naziv tvrtke, rezultati tražilice prvenstveno prikazuju web stranicu tvrtke i, možda, njihove stranice na društvenim mrežama. Ako tvrtka prikazuje oglase, oni također mogu zauzeti dodatni prostor.
Međutim, osim ovih početnih rezultata, naknadno prikazane informacije mogu biti irelevantne ili ne mogu točno voditi potencijalne klijente kamo tvrtka želi da idu. Posjedovanje Trustprofilea u rezultatima pretraživanja može napraviti razliku.
Osim što zauzima prostor između rezultata tražilice, ovaj profil djeluje kao centralizirano spremište, agregirajući bitne elemente kao što su recenzije, značke povjerenja, žigovi povjerenja i drugo. Profil služi kao moćan marketinški alat koji vašu web trgovinu predstavlja na vizualno privlačan i informativan način.
Tu je, naravno, i izravna poveznica na vašu web trgovinu uključenu u profil. Samo jednim klikom korisnici se neprimjetno preusmjeravaju na vašu web stranicu, spremni za angažman, istraživanje i donošenje informiranih odluka. Ova integracija između Trustprofilea i rezultata tražilice osigurava da se vaša tvrtka izdvaja od konkurencije i privlači kvalitetan promet koji će vjerojatnije pretvoriti u lojalne kupce.
1. Potražite svoj URL na trustprofile.com
2. Zatražite svoj profil
*Za bolje rezultate prilagodite svoj profil kako bi ljudi imali ugodno iskustvo dok saznaju više o tome što nudite.
Osim što povećavaju vjerodostojnost i odražavaju zadovoljstvo korisnika, zvjezdice u Google Adsu dovode do poboljšane izvedbe oglasa. Predstavljanjem društvenog dokaza kroz recenzije i ocjene utvrđujete pouzdanost i kvalitetu svog brenda. To zauzvrat pozitivno utječe na stope konverzije i potiče smislenije interakcije s potencijalnim klijentima.
Štoviše, u situacijama kada pojedinci pretražuju određeni proizvod na Google Shoppingu, mogu naići na više dobavljača koji nude isti artikl. Aktiviranjem Google Seller Ratinga, web trgovine mogu prikazati ocjenu svoje web trgovine koja odražava recenzije trgovine, a ne recenzije proizvoda. Ova prednost dovodi do povećanja click-through stope jer je vjerojatnije da će izabrati dobavljače s povoljnim prikazanim ocjenama.
1. Zatražite svoj Trustprofile račun kako biste iskoristili potencijal svojih recenzija.
2. Ispunite uvjet prikupljanja najmanje 100 jedinstvenih recenzija godišnje s opisima u željenoj zemlji.
3. Aktivirajte značajku Google Seller Rating i svjedočite kako vaše zvijezde pretvaraju vaše oglase u privlačne magnete.
Razvoj krajolika Google rezultata pretraživanja svjedočio je pomaku prema izlaganju proizvoda umjesto tradicionalnih tekstualnih oglasa.
Google Shopping oglasi prikazuju se na vrhu stranice s rezultatima pretraživanja, što ih čini vrlo vidljivima korisnicima koji aktivno traže proizvode. Uključivanje ocjena zvjezdicama uz vaše proizvode trenutno privlači pažnju i čini vaše popise vizualno privlačnijim, pridonoseći tako većoj vidljivosti proizvoda.
1. Prikupite recenzije proizvoda s posebnim fokusom na same predstavljene proizvode.
2. Izvezite akumulirane recenzije proizvoda na Google s pomoću feeda, koristeći Trustprofileov sustav recenzije proizvoda za pojednostavljeni proces.
Uz gore navedene strategije, Trustprofile nudi moćnu značajku koja može značajno doprinijeti stjecanju željenih zvjezdica na Googleu. Uz Trustprofileovu “multi-platformsku” funkciju, vlasnici web-trgovina mogu prilagoditi postotak poziva za recenzije koji se dijele na raznim mjestima za recenzije, uključujući Google, čime povećavaju svoje šanse za dobivanje vrijednih zvjezdica.
1. Postavite Trustprofile račun, ako to već niste učinili.
2. Povežite svoje vanjske platforme za pregled, uključujući Google, na Trustprofile.
3. Prilagodite postotak poziva za pregled koji želite distribuirati na željenim platformama.
Trustprofile prekogranični prijedlog odnosi se na izgradnju povjerenja, promicanje transparentnosti i poticanje odgovorne poslovne prakse. To je inkluzivno rješenje koje se bavi jedinstvenim izazovima prekogranične e-trgovine, što ga čini vrijednim alatom i za tvrtke i za potrošače. Zatražite svoj Trustprofile i počnite prikupljati recenzije kako biste poboljšali svoj ugled.
Još se niste pridružili udruzi eCommerce Hrvatska? Postanite dio naše Udruge već danas i otkrijte ekskluzivne pogodnosti. Dobit ćete oznaku povjerenja Trusted Shop bez dodatnih troškova, zajedno s trenutnim pristupom Trustprofileu za prikupljanje i prikaz recenzija.
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju
Trustprofile otvara vrata prekograničnog povjerenja
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.