Malo tko je zadovoljan onime što ima. Svi žele više. No, iskorak prema više zahtijeva da trebamo manje. Jedini put prema van vodi nas zapravo unutra. Što nas čuveno hodočašće Camino de Santiago može naučiti o poslu i prodaji ispričat će nam Boris Trupčević, medijski stručnjak koji je prehodavši 1000 kilometara tri desetljeća poslovnog iskustva sažeo u 33 pouke za uspjeh. Njegova najvažnija pouka jest da prvo sebi moramo prodati mir umjesto da kupujemo bijeg. Uz to, moramo odbaciti sva razmišljanja. Tu počinje magija. Pridružite nam se na eventu gdje će Boris ispričati tko je i što je i svoju kratku priču o hodočašću Camino. Zašto svi žele kupiti bijeg od realnost? Zato što je mnogo teže sebi prodati mir. Mnogo je teže odgovore potražiti u sebi i baviti se vlastitom nutrinom nego stalno kupovati vanjske kompenzacije i dopaminske injekcije. Jedna od njih su grčevito zgrtanje novaca i poslovnih uspjeha. Bijeg od realnosti je društvena norma, razgovor sa samim sobom je rezerviran samo za najjače i najhrabrije. “Najvažniji prodajni sastanci koje ćete ikada imati su oni sa samim sobom. Sebi ćete najteže prodati mir i sreću. Vi ne morate odustati od svojih ciljeva i ambicija, ali morate shvatiti da one neće donijeti ni pravi mir ni pravu sreću. To možete jedino pronaći u sebi. Nakon svih mojih poslovnih uspjeha osjećao sam ispunjenje i ponos, ali podjednako i prazninu. Što sad? Kamo dalje? Čime ponovno zapuniti tu rupu? Ambicije i ciljeve morate drugačije sagledati i dati im drugačije značenje i na taj način bit ćete bolji u prodaji ili bilo čemu što radite. Završetak Camina bio je bez praznine, bio je ispunjenje i duboki osjećaj novog početka jednog velikog putovanja” Ulaznice možete kupiti ovdje: https://www.entrio.hr/event/prodajni-mindset-prodaja-u-kreativnoj-industriji-17281
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.