Povećajte profitabilnost web trgovine kroz omnichannel personalizaciju i automatizaciju
Svjedoci smo (R)Evolucije marketinga, od slanja iste poruke svima do individualnog pristupa 1:1, kao i činjenice kako se učinkovitost marketing komunikacije eksponencijalno povećava, ako su poruke ciljane i personalizirane.
Oduvijek ste željeli isporučiti odličan personalizirani sadržaj svojoj publici – naišli ste na izazove, zar ne?
Personalizacija, automatizacija, omnichannel, loyalty… Svi znamo da je su to važna područja za povećanje prodaje i profitabilnosti, ali zašto kod nekih to radi izvrsno, a neki jedva prežive pokušaj implementacije ovih buzzworda?
Koji su preduvjeti ključni da bi takvi projekti uspjeli? Što učiniti da osigurate uspjeh? Dario Begonja, stručnjak za optimizaciju stope konverzije i e-commerce procesa, sa svojim je Hero Factory timom analizirao stotine shopova u regiji i otkrit će vam konkretne primjere domaćih igrača koji su ulagali u skupe alate i slomili zube na tom pokušaju. Na ovom webinaru, saznajte konkretne korake i KPI-jeve koje trebate zadovoljiti da se isto ne dogodi i vama.
Pridružite nam se na webinaru 18.06.2024. u 10 sati.
Govornici:
Dario Begonja, Stručnjak za optimizaciju stope konverzije, direktor e-commerce agencije Hero Factory
Filip Hršak, BigCommerce Software Developer, msg global solutions
Mirjana Badurina Čanak, SAP Emarsys konzultant za optimizaciju korisničkog iskustva (CX), msg global solutions
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.