Ovaj će se Meetup za web trgovce i one koji to tek žele postati održati u utorak, 26. studenog 2024. u Sky Officeu.
Kad smo prošle godine, u isto ovo vrijeme, organizirali meetup na temu “Što kupci žele”, dobili smo uvide u ono što nas očekuje u narednim mjesecima. Protekla je godina bila dinamična, baš kao što smo i najavili tada. Uzbudljiva je možda bolja riječ. Posebice za vlasnike i voditelje webshopova koji se bore s konkurencijom, alatima umjetne inteligencije, novim mogućnostima kupnje i na kraju, sve zahtjevnijim i razmaženim kupcima.
Ove ćemo godine malo dublje za roniti upravo tu tematiku. Pridružit će nam se
Kristijan će nam prestaviti navike, želje i potrebe kupaca, upravo kako je to bilo i na CRO Commerceu prošli mjesec – jasno, nedvomsileno i upotreljvo. Sve ono što morate znati kako biste kupcima dali što kvalitetnije rješenje za njihove potrebe. Kako je Seth Godin rekao: People Do Not Buy Goods and Services. They Buy Relations, Stories, and Magic.
A kako ta magija izleda u praksi, prikazat će nam Anđela – od inicijalnih planiranja do optimizacija konverzija. Tema njenog izlaganja nosi naslov: Virtualne sveznalice na usluzi kupcima u eCommerceu. Zamislite virtualnog vodiča koji razumije vaše želje (i želje vaših kupaca) bolje od vas. U prezentaciji će biti riječi o tome kako AI modeli mogu postati nezamjenljivi pomoćnici posjetiteljima vašeg webshopa, omogućavajući im da s lakoćom pronađu željene proizvode te posljedično – ostvare kupnju. Tijekom prezentacije Anđela će demonstrirati kako ovi modeli kreraiju upravo to personalizirano iskustvo kupnje. Od prepoznavanja potreba kupaca do preporuke proizvoda u realnom vremenu, vidjet ćete kako virtualne sveznalice transformiraju eCommerce i podižu korisničko iskustvo na novi nivo.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.