InOrbit konferencija o digitalnom marketingu za 2024. godinu vraća se na slovensku obalu od 8. do 10. travnja 2024.
Grand Hotel Bernardin bit će domaćin više od 45 nacionalnih i međunarodnih govornika koji će sudionicima približiti svijet digitalnog marketinga kroz predavanja, praktične radionice i rasprave o aktualnim temama.
Tri dana, više od 45 govornika, 4 praktične radionice, ovogodišnje inovacije i bogati program
Najveća digitalna konferencija u regiji poziva vas na obalu u ponedjeljak, 8. travnja, nakon radnog vremena, kada će prvi od ključnih govornika obratiti se sudionicima, nakon čega slijedi neformalno predavanje Fireside u obliku live podcasta i radionica za umrežavanje. Utorak i srijeda, 9. i 10. travnja, dva su glavna dana konferencije, s više od 30 predavanja koja se održavaju istovremeno na dvije pozornice – jedna s govornicima usredotočenim na stjecanje strateških vještina, druga usredotočena na produbljivanje ekspertize. Osim toga, bit će održane četiri istovremene radionice koje će voditi stručnjaci iz područja digitalnog marketinga.
Novost ove godine je neformalni prijenos znanja u Fireside Talks. Ovaj format predavanja potiče sudionike da se opušteno uključe u predavanje putem pitanja, rasprava, dijeljenja svojih mišljenja, iskustava, primjera dobre prakse i traženja mišljenja drugih. Snažan fokus ovogodišnje konferencije bit će na dobrobiti, pa će se ujutro za sudionike organizirati radionice joge i meditacije. Nakon intenzivnih predavanja, vrijeme je za druženje popodne na epskoj večernjoj zabavi, mrežnom umrežavanju u Havani i završnoj gala večeri koju su organizatori nazvali Večera pobjednika.
Ključni govornici na konferenciji InOrbit
InOrbit će ugostiti velika imena iz tvrtki koje ne treba posebno predstavljati. To uključuje ključne govornike koji će osigurati “aha” trenutke i uzbuđenje dugo nakon posljednjeg dana konferencije. U svom posljednjem angažmanu kao izvršni direktor Meta Južna Amerika, Joao Adao je vodio povećanje prihoda kao rezultat stvaranja pobjedničke kulture temeljene na protagonističkom mindsetu i kontinuiranom rastu. Adao savjetuje poslovne vođe kako učinkovito navigirati kroz kompleksan svijet digitalne transformacije. U svom radu, stručnjakinja za intimnost, učiteljica tantre i coach za svjesne veze Magda Kay kombinira jogijske i energetske prakse, nadopunjene socijalnom psihologijom. Tijekom konferencije, vodit će radionice o dobrobiti i održati predavanje o povećanju poslovne učinkovitosti umjetnom inteligencijom. Tom Roach je strateg u najboljim marketinškim i komunikacijskim agencijama na svijetu s više od 20 godina iskustva. Radio je s nekim od najpoznatijih i najuspješnijih brendova, uključujući McDonald’s, Sainsbury’s, BBC, Mercedes-Benz, Deloitte, Tesco, Barclays, KFC, Lloyds i John Lewis. Dobitnik je nekoliko IPA zlatnih i srebrnih nagrada za izvedbu. Digitalni vođa i strateg Neil Collard radio je s nekim od najuspješnijih digitalnih agencija u Velikoj Britaniji i globalnim organizacijama, pomažući oblikovati ambiciozne digitalne strategije tijekom 25-godišnje karijere. U posljednjih nekoliko godina specijalizirao se za uvođenje umjetne inteligencije u okruženje digitalne agencije. Provjerite tko će sve biti na pozornici na konferenciji InOrbit 2024 ovdje.
Spremite u kalendar: InOrbit 2024, 8.-10. travnja, Grand hotel Bernardin, Portorož
InOrbit će vas opremiti novim znanjem, upoznati s aktualnim temama i povezati s novim poznanicima i prijateljima koji će vas voditi kroz izazove digitalnog marketinga. Sve što vam je potrebno da preživite u ovom ludo promjenjivom svijetu digitalnog marketinga je ulaznica koja otvara vrata InOrbitu 2024.
Za više informacija, posjetite www.inorbit.si
Pratitelji udruge eCommerce Hrvatska ostvaruju 10% popusta uz kod: eCommHR10
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.