fbpx

Uskoro kreće 15. eCommerce Akademija – za voditelje webshopova

U današnje vrijeme, kada je online prodaja na vrhuncu, voditi webshop je pravi izazov. Svima je u cilju pronaći svoje mjesto pod suncem, istaknuti se pokraj snažne konkurencije i pronaći put do kupaca. 

Uz rast poslovanja dolazi i više odgovornosti za voditelje webshopa jer se od njih očekuje da paralelno pokrivaju nekoliko područja, a eCommerce je branša koja se mijenja najbrže na svijetu.

Ako planiraš pokrenuti svoj webshop ili već vodiš online poslovanje, upiši Akademiju za voditelje online trgovine i uloži u znanje o planiranju, vođenju i razvoju uspješnog webshopa.

Kako je nastala ideja za Akademijom? 

Osluškujući potrebe voditelja webshopa, shvatili smo da im nedostaju osnovna znanja za uspješno vođenje trgovine. Nije rijedak slučaj da je sam vlasnik poduzeća ili jedna osoba zadužena za eCommerce dio poslovanja. Pred tom osobom su velike odgovornosti i očekivanja da vješto koordinira marketinške aktivnosti, surađuje s developerima, vodi brigu o pravnim regulativama i promišlja o razvoju poslovanja. 

Odlučili smo okupiti najbolje stručnjake iz svakog područja i pozvati voditelje webshopa na edukaciju. 

Na Akademiji ćeš dobiti konkretna znanja kroz praktične primjere i postati certificirani eCommerce Specijalista. Uz to sve dobivaš i priliku za networking gdje ćeš imati mogućnost podijeliti svoja iskustva s drugim voditeljima webshopova jer se svi susrećete sa sličnim izazovima. Sudionici prethodnih akademija kažu da im odgovara opuštena atmosfera pa možeš računati i na dobru zabavu! 🙂   

Koncept akademije

Akademija je podijeljena na 8 modula na kojima predaje 8 predavača. Svaki modul se održava dva puta tjedno u večernjim satima (17-21 h). Petnaesta generacija kreće 26.5.2025, a završava 12.6.2025.

Ako nisi u mogućnosti sudjelovati na svih 8 modula, ili misliš da bi ti dobro došla nadogradnja znanja iz samo jednog područja, možeš se odlučiti i na sudjelovanje na samo jednom modulu. 

Ako nisi iz Zagreba, ili ti bolje odgovara online model, omogućili smo online praćenje akademije. Pripremili smo dobro ozvučenje, kameru i mikrofone koje koriste predavači i polaznici prilikom komuniciranja kako bi online ekipa imala osjećaj kao da su tamo. 

Maksimalan broj sudionika je 12 u fizičkom obliku i 12 u online izdanju jer želimo da svaki sudionik ima mogućnost postaviti pitanja za svoj projekt. Interakcija nam je važna jer želimo da dobiješ konkretne savjete baš za tvoje poslovanje. 

Svi polaznici akademije dobivaju eCommerce Specialist certifikat, besplatne konzultacije s predsjednikom Udruge, snimke svih predavanja sa CRO Commerce 2024 konferencije i besplatan “Get ready” hosting paket kod našeg partnera Plus.hr.

Program i predavači

Za Akademiju smo odabrali najbolje stručnjake iz svakog područja. To su osobe koje su specijalizirane za teme koje predaju i možeš očekivati najnovije trendove struke potkrijepljene praktičnim primjerima. 

MODUL 1: Dario Begonja (26.5.2025.)

Akademiju otvara Dario Begonja, vlasnik agencije Hero Factory, te jedan od mentora i članova žirija u eCommerce Hrvatska.

Na prvom modulu će govoriti o temama koje si postavlja svatko tko razmišlja o pokretanju online poslovanja. Za početak je važno definirati potrebe i odabrati idealnog partera te tehnologiju u kojoj će se izraditi webshop. Postavit će temelj i predstaviti teme koje će se detaljnije obraditi u pojedinačnim modulima kao što su oglašavanje i promocija, mjerenje rezultata, povećanje prodaje i pravne regulative. 

MODUL 2 : DIGITALNI MARKETING ZA WEBSHOPOVE (22.5.2025.)

Dino Oreški je u svijetu eCommercea i Digitalnog marketinga već punih deset godina, i jedan je od suosnivača Udruge eCommerce Hrvatska. Svoju je karijeru započeo 2005. godine, kad je bio zadužen najprije za Neckermannov, a potom i Quelleov web shop, u to vrijeme dva najveća webshopa u Hrvatskoj.

Dino će polaznike uvesti u svijet digitalnog marketinga za webshopove. Govorit će o plaćenim oblicima oglašavanja na Googleu i društvenim mrežama, ali i o tome kako pripremiti najbolji sadržaj za native oglašavanje. Predstavit će vrijednost bloga i email marketinga i naučiti te inbound marketing osnovama. Svoje predavanje će potkrijepiti najboljim primjerima iz prakse kroz Case study. 

MODUL 3: ANALIZA WEBSHOPA (23.5.2025.)

Robert Petković je stručnjak za digitalnu analitiku s više od 20 godina iskustva u digitalnim poslovima, a karijeru je započeo kao developer, iako je studirao psihologiju.

Robertovo predavanje se savršeno nadovezuje na prethodno jer ćeš na njemu naučiti osnove Google analytics i Hotjara te ćeš moći pravilno povezati svoj webshop s analitičkim alatima. Ako na svom webshopu imaš popularne proizvode, ali kupci ih iz nekog razloga ne kupuju – ne brini! Robert će te naučiti zašto kupci odustaju u procesu kupnje i na kojem koraku se najčešće događa odustajanje. 

MODUL 4: RAZVOJ I OPTIMIZACIJA WEBSHOPA (26.5.2025.)

Aron Stanić ima višegodišnje iskustvo u radu s poduzetnicima i startup tvrtkama. U Poduzetničkom inkubatoru BIOS i Centru za poduzetništvo Osijek radio je na različitim edukacijskim programima potpore malim i srednjim poduzećima, te individualnom savjetovanju s poduzetnicima početnicima. Kroz dvanaestogodišnji rad u eCommerce agenciji Inchoo stekao je iskustvo rada s poduzetnicima koji svoje proizvode i usluge nude na domaćem i međunarodnim tržištima najvećim dijelom preko vlastitih web trgovina. Član je udruga Osijek Software City i eCommerce Hrvatska gdje često sudjeluje u networking i edukacijskim aktivnostima. Član je ocjenjivačkog žirija za odabir najbolje web trgovine u Hrvatskoj, godišnje nagrade koju dodjeljuje udruga eCommerce Hrvatska.

Aron će na svom modulu govoriti o project managementu kod izrade web trgovina, razlikama između B2B i B2C trgovine te velik naglasak staviti na povezivanju ERP-a i drugih vanjskih sustava. Dotaknut će se vizualnih dijelova webshopa kroz ulogu dizajna (UI) i korisničkog iskustva (UX) te povezivanju webshopa s marketinškim alatima. Sve teme će obraditi kroz Case study gdje ćeš moći vidjeti najbolje primjere iz prakse. 

MODUL 5: SEO & PISANJE ZA WEB (3.6.2025.)

Marko Pačar je jedan od trojice osnivača Granular Group konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti. U svom radu pomaže klijentima sastaviti održivu strategiju digitalnog rasta kroz koordinaciju timova zaduženih za SEO, CRO, UX, UI, te digitalne analitike.

Prije otvaranja vlastite agencije, radio je u Degordianu kao voditelj odjela za web analitike i optimizaciju web stranica. Ima iskustvo rada u brojnim industrijama i kategorijama klijenata – od lokalnih do globalnih korporacija.

SEO je mnogima nepoznanica, ali dobro postavljen SEO donosi veliku vrijednost i novac. Marko će na svom modulu govoriti o osnovama tražilica, Google Search consoli i određivanju ključnih riječi. Naučit će te kako postaviti ostvarive ciljeve i kako pravilno pisati opise proizvoda, sadržaj na blogu i newslettere. Kroz primjere iz prakse će ti pokazati kako najbolje povećati posjete i ostvariti povjerenje kupaca. 

MODUL 6 : PSIHOLOGIJA PRODAJE (5.6.2025.)

Goran Blagus je business coach koji je svoju karijeru započeo 1996. godine pokretanjem tvrtke Croadria koja se bavila web hostingom. Kasnije vodi dvije tvrtke i tim od 16 ljudi, prodaje ih Iskonu i prelazi na funkciju direktora kćeri tvrtki unutar Iskona.

2009. napušta korporativno okruženje i pokreće Business kliniku. Danas pomaže vlasnicima tvrtki i ljudima na voditeljskim pozicijama ostvariti bolje poslovne rezultate kroz unapređenje prodaje i vođenje poslovnih procesa. Osim toga, Goran je strastveni trkač-polumaratonac.

Naglasak Goranovog modula je na psihologiji gdje ćeš naučiti osnovnu psihologiju prodaje i saznati kako ti ona može pomoći prodati na webshopu. Otkrit će tajnu zašto biznisi propadaju i zašto je važno graditi dobar odnos s kupcem; što je njima važno i kako im prilagoditi komunikaciju. Ako ne znaš što je UVP – naučit ćeš što je i kako ga odrediti za svoj webshop. 

MODUL 7: CUSTOMER EXPERIENCE (9.6.2025.)

Ernest Antolović je poduzetnik i stručnjak za eCommerce s više od 15 godina iskustva u svim fazama webshopova – od pokretanja i vođenja vlastitog B2C webshopa do pokretanja i vođenja vlastitog B2B webshopa.

Posljednjih godina kao partner u digitalnoj agenciji Shipshape koristi svoje znanje i iskustvo kako bi pomogao klijentima da ostvare svoje ciljeve kroz eCommerce rješenja.

Posljednje istraživanje je pokazalo da četvrtina kupaca tvrdi da bi odustala od kupovine ako webshop ima loše recenzije, a njih čak 30% tvrdi da neće kupiti na nekom webshopu ako isti nema pozitivne recenzije kupaca. Ernest će vam objasniti kako izgraditi dobar Customer Experience (CX), te objasniti koje su razlike CX-a i UX-a (User Experienca).

MODUL 8: KAKO USKLADITI WEBSHOP SA ZAKONIMA (12.6.2025.)

Dijana Kladar je pravnica koja se pretežno bavi komunikacijskim i digitalnim tehnologijama te pružanjem pravne potpore i savjetovanjem domaćih i inozemnih kompanija u svim aspektima njihova poslovanja.

Dijanin modul je jedan od najpopularnijih na Akademiji jer se na njemu uči kako izbjeći kazne inspektora. Dijana će na svom modulu govoriti o najčešćim greškama hrvatskih web trgovaca i što napraviti ako dobiješ kaznu te na koje načine se možeš žaliti na nju. Upozorit će te na sve važne informacije koje moraš osigurati potrošaću prije kupovine i kako zaštiti osobne podatke kupaca u skladu s GDPR regulativom. 

Koja je cijena i kako se prijaviti?  

Cijena Akademije je 1440 €, a možeš je platiti na 12 rata. Cijena pojedinačnog modula iznosi 200 €. 

Za naše članove smo osigurali VIP cijenu s popustom od 30% na sve module, što znači da po modulu plaćate samo 126 €.

Osigurajte svoje mjesto na Akademiji i poboljšajte prodaju na svom webshopu!

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš povećati povjerenje na svom webshopu? Postani član!

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe Shop certifikaciju i sustav za prikupljanje recenzija.
>