fbpx

Dani komunikacija u Rovinju: Od najpoznatije humanoidne AI do stručnjaka za pregovore i naplaćivanje kreativnosti

Autor: eCommerce Hrvatska 10.04.2025.

Provjereno sjajan, ali uvijek netipičan – festival koji redefinira granice kreativnosti i komunikacija otvorio je prijave za novo izdanje, a organizatori i ovom prilikom pripremaju nešto sasvim novo i uzbudljivo.

Neponovljiva atmosfera, vrhunski predavači, neprocjenjiva iskustva i zavidna produkcija: novo izdanje popularnog festivala kreativnosti i komunikacija Dani komunikacija održat će se od 15. do 18. svibnja 2025. u Rovinju. Tri uzbudljiva svibanjska dana, posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama, bit će ispunjena predavanjima vizionara svjetske industrije, izuzetnih ljudi i kreativaca, dijaloga s domaćim i regionalnim stručnjacima, svečanim dodjelama strukovnih nagrada, partyjima i nizom drugih sadržaja. Više o prvim festivalskim imenima saznajte u nastavku.

12.04.2024., Rovinj – Prvi dan Dana komunikacija 2024, predavanje Dan Ariely, Kako razumijemo svijet dezinformacija i zabluda.

SOPHIA THE ROBOT

Večerala je s državnicima, krasila naslovnicu Cosmopolitana, zbijala šale s Jimmyjem Fallonom i postala prvi robot građanin na svijetu te ambasadorica inovacija Ujedinjenih naroda, a sa sudionicima Dana komunikacija propitat će granice tehnologije, čovječanstva i naše budućnosti! Sophia, najpoznatija humanoidna AI, stiže u Hrvatsku, a misija joj je služiti kao most između ljudi i tehnologije, demistificirajući potencijal umjetne inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njezin dolazak predstavlja izuzetnu priliku da konačno diskurs o umjetnoj inteligenciji u Hrvatskoj podignemo na višu razinu.

FERNANDO MACHADO

Dva su ključna pokretača budućnosti komunikacijske industrije – a možda i industrije općenito – tehnologija i kreativnost pretočena u inovativnost. Dok Sophia demonstrira kako umjetna inteligencija može redefinirati interakcije i strategije u modernom poslovanju, Fernando Machado, jedan od najutjecajnijih marketinških lidera današnjice, savršeno razumije transformaciju brendova kroz inovativni marketing. Time ovogodišnje izdanje popularnoga festivala podcrtava važnost sinergije ljudske kreativnosti i tehnoloških rješenja u oblikovanju predvodničkih komunikacijskih praksi koje su istovremeno relevantne i učinkovite.

KAREN NELSON-FIELD

Pažnja korisnika u digitalnom svijetu postaje jedna od najvažnijih, ako ne i najvažnija metrika. Karen Nelson-Field, svjetski priznata stručnjakinja u području ekonometrije pažnje korisnika, u svibnju će podijeliti svoje revolucionarne uvide koji mijenjaju način na koji brendovi mjere uspjeh. Zaboravite na besmislene impresije i isprazne brojke – njezina istraživanja pažnje pretvaraju podatke u rezultate koji zaista imaju težinu te redefiniraju način na koji brendovi mjere svoj utjecaj, dokazujući da se pažnja korisnika može ne samo mjeriti već i strateški pojačati

BLAIR ENNS

Najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, osnivač metode Win Without Pitching i autor kultnih knjiga The Win Without Pitching Manifesto i Pricing Creativity, dolazi kako bi razotkrio mitove koji koče kreativce i naučio ih kako preuzeti kontrolu nad svojim radom, ujedno s još više vrijednosti koju dobiva klijent oglašivač – bez beskonačnih besplatnih prijedloga i nepotrebnih ustupaka koji troše vrijeme i resurse i kreativcima i njihovim klijentima.

MICHAEL CORCORAN

Michael Corcoran jedan je od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice koji je redefinirao način na koji brendovi komuniciraju na društvenim mrežama. Internet’s savviest troll, kako ga je nazvao Daily Mail, svijetu najpoznatiji kao voditelj društvenih mreža aviokompanije Ryanair, pokazat će vam kako brendovi mogu ostvariti utjecaj bez pukog praćenja trendova i trošenja budžeta na besmislen sadržaj. 

​DIETMAR DAHMEN

Dietmar Dahmen, globalna rock-zvijezda među predavačima i samoprozvan kralj transformacija na Danima komunikacija još jednom donosi neočekivano predavanje. Kao bivši kreativni direktor u agencijama DDB, Ogilvy i BBDO, Dietmar je bio ključna figura u nekim od najpoznatijih marketinških timova na svijetu. No, ono što ga zaista izdvaja je njegova nevjerojatna scenska energija i sposobnost da inspirira publiku da spremno prihvate promjene. Njegov je cilj pomoći tvrtkama da prigrle promjene, prepoznaju prilike i okrenu se budućnosti. Dietmar će publici pružiti jedinstven uvid u kaotičnu ljepotu stalnih promjena i kako izgraditi timove koji ne samo da preživljavaju, već dominiraju budućnošću.

Prošlog festivalskog izdanja, najposjećenijega dosad, prisjetite se na poveznici, a prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama. Organizatori su za članove eCommercea osigurali kotizaciju po posebnoj cijeni, a više informacija pronađite na poveznici.

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 16 recenzije.