fbpx

CRO Commerce 2025 – Najbolji s razlogom: Analiza 10 000 shopova i 660 000 proizvoda i što iz toga možemo naučiti?

Upoznajte Marka Pačara, speakera na sedmoj CRO Commerce konferenciji koju ćemo održati 14.10.2025. u Mozaik Event Centru, Zagreb.

Tko je Marko Pačar?

Marko Pačar konzultant je za optimizaciju operativnih procesa, s posebnim naglaskom na područja PR-a, UX-a i SEO-a. Suosnivač je i savjetnik uprave konzultantske tvrtke Granular Group. U svom se radu najčešće bavi projektima iz područja e-commercea, tržišnim analizama te vođenjem procesa za klijente.

O čemu će pričati na CRO Commerce 2025?

Jedna od ključnih zabluda digitalnog marketinga jest ideja da uspjeh u digitalnom prostoru ovisi o nizu trikova iz rukava, stoga ne čudi što su vlasnici webshopova često zbunjeni kada vide da konkurencija zarađuje više ili je vidljivija, iako su oni „odradili XY puno bolje od konkurenata”. Sve veća zastupljenost umjetne inteligencije u procesu donošenja odluka potencijalnih kupaca ponovno je aktualizirala priču o važnosti brandinga, a time se ponovno nameće pitanje što je zaista presudno za uspjeh u digitalnoj sferi. U ovom predavanju prvi put predstavljamo detaljne rezultate istraživanja 10972 ključne riječi, 10 003 shopa, 83 820 stranica i 659 824 proizvoda kako bismo otkrili koji čimbenici uistinu koreliraju s uspjehom i organskom vidljivošću te postoji li ikakva veza između brandova, cijena, popusta i sličnih faktora sa uspjehom shopova. Naučit ćete što razlikuje lidere na tržištu od onih koji se muče te na koje komponente digitalne strategije vrijedi usmjeriti više truda i ulaganja.

eCommerce & Marketing Conference

14.10.2025. 

Mozaik Event Centar

Vidimo se sljedeće godine 🙂

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Želiš povećati povjerenje na svom webshopu? Postani član!

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe Shop certifikaciju i sustav za prikupljanje recenzija.
>