fbpx

CRO Commerce 2024: Clicks to bricks: Integracija digitalnih i fizičkih kanala za besprijekorno kupovno iskustvo

Upoznajte Anu Brajković, speakericu na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 4.10.2024. u Mozaik Event Centru, Zagreb.

Tko je Ana Brajković?

Ana Brajković, magistar znanosti s dva MBA-a sa sveučilišta u Leedsu i Zagrebu te direktorica tvrtke Circled za savjetovanje i edukacije u prodaji i maloprodaji s više od 20 godina poslovnog iskustva razvoja ljudi i prodajnih mjesta.

Nakon 10 godina korporativne karijere u Tisku i Agrokoru, posljednjih 10 godina Ana djeluje samostalno kao konzultant, edukator i poslovni trener. Autorica brojnih članaka o inovacijama u maloprodaji za vodeće poslovne časopise, održala je preko 3000 edukacija iz područja maloprodaje, prodaje, asortimana, upravljanja ljudima i komunikacije, a njezini projekti organizacije prodajnog prostora i asortimana na više od 80 prodajnih mjesta u regiji rezultirali su dvoznamenkastim porastom prodaje.

Redovito sudjeluje na najznačajnijim maloprodajnim konferencijama poput NRF Retail Big Show u New Yorku, Retail Innovation Expo u Chicagu i Shoptalk u Las Vegasu, a prošle godine bila je i govornik na TEDxZagreb eventu.

Ana je poznata po svojoj energičnosti i sposobnosti da inspirira, moto joj je „Ako nešto radiš radi to sa strašću”, a ona dalje strastveno korača edukativnim vodama i trenutno je na doktorskom studiju kako bi dodatno proširila svoje znanje i ekspertizu!

O čemu će pričati na CRO Commerce 2024?

Kako online kupovina ne može pružiti potpuni osjetilni doživljaj dodira, mirisa i pregledavanja proizvoda iz svih kutova, brendovi se suočavaju s izazovima u privlačenju i zadržavanju kupaca… 

Otkrijte kako strategija “clicks to bricks” pomaže premostiti ove nedostatke otvaranjem fizičkih trgovina koje nadopunjuju digitalno iskustvo. Saznajte kako vodeći brendovi poput Glossiera i Caspera koriste inovativne tehnologije te zašto sve više online trgovaca otvara fizičke prodajne prostore kako bi stvorili besprijekorno i personalizirano kupovno iskustvo.

Dodatno, istražit ćemo buduće mogućnosti za premošćivanje osjetilnih nedostataka isključivo unutar online okvira koristeći napredne tehnologije i personalizirane pristupe. 

Saznajte kako se maloprodaja transformira kako bi zadovoljila potrebe modernih kupaca i unaprijedite svoje poslovanje!


O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Želiš povećati povjerenje na svom webshopu? Postani član!

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe Shop certifikaciju i sustav za prikupljanje recenzija.
>