Kupci danas ne vide razliku između vašeg offline i online prisustva. Vaš odnos prema njima je ono što čini razliku. Svaka interakcija s kupcima se itekako računa. Najviše proces kupnje – doslovno.
Ukoliko ste malo detaljnije proučavali navike vaših kupaca, sigurno ste primjetili sljedeće:
– Neki vole plaćati na rate
– Neki vole istraživati online, doći u dućan i kupiti (RoPo)
– Drugima je draže pouzeće
– Treći se ne snalaze u check out procesu, pa vas zovu na telefon
– Četvrti ne žele ostaviti svoje podatke
– Ima i onih koji drže proizvode u košarici tjednima
– …
Kako na kraju kupuju?!
Gore navedeno pred vas stavlja velike izazove. Zato smo na ovaj Meetup pozvali Ivana Rebrovića iz Monri Paymentsa, partnera udruge eCommerce Hrvatska, koji se ovom tematikom bavi svakodnevno i Roberta Petkovića, jednog od vodećih stručnjaka analize prodaje ovom dijelu Europe. Zajedno imaju preko 25 godina iskustva.
Ivan i Robert će dati konkretne savjete trgovcima. Svi punopravni članovi Udruge eCommerce Hrvatska mogu poslati svoja pitanja, probleme i izazove prilikom prijave ili na dino@ecommerce.hr do 10.3., a mi ćemo se pobrinuti da dobijete odgovore i moguća rješenja!
PLAN & PROGRAM:
1. Dolazak & Networking (19:00 – 19:15)
Glavni cilj svakog Meetupa Udruge eCommerce Hrvatska je razmjena iskustva. Tu smo da pomognemo jedni drugima, stoga nemojte biti sramežljivi i podijelite s nama svoj NAJVEĆI problem.
2. Uvod u Meetup (19:15 – 19:20)
Marcel Majsan, Udruga eCommerce Hrvatska
Omnichannel nije više buzzword, on je tu. I ostaje. Na nedavno održanoj CRO Commerce konferenciji primijetili smo da je upravo prodaja preko više kanala ono što najviše muči trgovce. Kako možemo zajedno riješiti ovaj problem?
3. Ivan Rebrović – izlaganje na temu: Kako kupci kupuju – gola istina (19:20 – 19:50)
Pogled iz perspektive omnichannel payment providera. Što se događa na terenu? Tko ostvaruje najviše prodaje? Kome kupci vjeruju?
4. Robert Petković – izlaganje na temu: Kako kupci kupuju – gola istina (19:50 – 20:20)
Možemo li uopće pratiti navike kupaca offline i online? Kako postaviti smislene metrike? Što sve trebamo uzeti u obzir? Brojke su dostupne, a izazov je stavljanje istih u korelaciju i donošenje pravilnih odluka.
5. Panel: Izazovi trgovaca i zahtjevi kupaca (20:20 – 21:00)
Na panelu ćemo poslušati nekoliko primjera iz prakse, a Ivan i Robert će svoj bogatim iskustvom rješavati probleme trgovaca.
Voditelj panela: Dino Oreški
Panelisti:
– Robert Petković
– Ivan Rebrović
6. Zaključci i druženje (21:00 – 21:30)
Rekapitulacija zaključaka s panela i izlaganja te druženje svih polaznika Meetupa.
GDJE? Remetinečka 7, Zagreb – Kajzerica, Insako
UPAD: besplatan za članove Udruge, 50 kn za ostale posjetitelje
REZIME:
TEMA: Kako kupci kupuju – gola istina
TKO? Partneri, članovi i prijatelji Udruge eCommerce Hrvatska
ŠTO? Razmjena iskustva i znanja; druženje
KADA? Utorak, 12. ožujka, od 19:00 do 21:30 h
GDJE? Remetinečka 7, Zagreb – Kajzerica, Insako
UPAD: besplatan za članove Udruge, 50 kn za ostale posjetitelje
***
Monri Payments svim članovima Udruge nudi čak dvije mjesečne naknade gratis u svakoj ugovornoj godini (prve 3 godine korištenja), te povoljniju naknadu od samo 0,65% po transakciji. Također, ovisno o volumenu i broju transakcija koje trgovac ostvaruje, postoji mogućnost ugovaranja još niže naknade.
***
NAPOMENA: snimku eventa možete pogledati u Facebook grupi eCommerce Hrvatska