
eCommAwards 2025
Obavite "godišnji servis" svog webshopa i osvojite nagradu
eCommAwards ceremonija se održava od 2018 godine, a u sklopu iste analiziramo i nagrađujemo najbolje webshopove u čak 6 kategorija
Broj prijava je ograničen na 100 webshopova
Zašto bi se trebali prijaviti na eCommAwards?
Svi koji se prijave na eCommAwards 2025 dobivaju besplatnu analizu koja vam može uštedjeti tisuće eura i unaprijediti vaš webshop s konkretnim savjetima naših stručnjaka.
✔︎ Besplatna stručna analiza webshopa
✔︎ Networking s liderima iz industrije
✔︎ Prilika da osvojite prestižnu nagradu
✔︎ Mogućnost dodatne promocije webshopa u medijima

Steknite povjerenje svojih kupaca
Učlanite se u udrugu eCommerce Hrvatska i ostvarite pravo na certifikaciju webshopa

Pronađite nove partnere u zajednici
U 10 godina smo organizirali preko 100 eCommerce događanja i okupili preko 600 tvrtki

Obavite godišnji
"servis webshopa"
Analiziramo webshopove naših članova još od 2018 godine, te dodjeljujemo nagrade za najbolje
Želite da vaš webshop bude prepoznat kao lider u industriji?
Naši stručnjaci analizirat će vaš webshop u 6 ključnih kategorija
Dobar sadržaj ključan je za svaki webshop jer informira, educira i uvjerava kupce da donesu odluku o kupnji, čime povećava povjerenje i konverzije. Kvalitetan sadržaj također poboljšava SEO, privlači promet na stranicu i gradi dugoročnu povezanost s korisnicima.
SEO je bitan za svaki webshop jer omogućuje da stranica bude bolje pozicionirana na tražilicama, privlačeći organski promet od korisnika koji aktivno traže proizvode ili usluge. Bolja pozicija na tražilicama povećava relevantne posjete, smanjuje ovisnost o plaćenim oglasima i dugoročno donosi veću prodaju.
Buyer's journey je bitan za svaki webshop jer omogućuje razumijevanje različitih faza kroz koje kupac prolazi prije donošenja odluke o kupnji, što pomaže u prilagodbi sadržaja i strategija. Fokusiranjem na potrebe kupaca u svakoj fazi (svijest, razmatranje, odluka), webshop povećava angažman, povjerenje i konverzije.
Dobro postavljena analitika ključna je za svaki webshop jer omogućuje praćenje korisničkog ponašanja, identifikaciju najposjećenijih stranica i praćenje prodajnih performansi. Precizni podaci pomažu u donošenju informiranih odluka, optimizaciji kampanja i poboljšanju korisničkog iskustva za povećanje konverzija.
Kvalitetni pravni tekstovi, poput uvjeta korištenja, pravila privatnosti i politike povrata, ključni su za svaki webshop jer osiguravaju pravnu usklađenost i transparentnost prema kupcima. Time se povećava povjerenje korisnika, smanjuje rizik od pravnih problema i olakšava rješavanje sporova.
ako još niste član udruge, označite to prilikom prijave
Besplatna prijava za članove & 20% popusta za nove članove
Puna cijena članarine iznosi 300€, no svi koji se učlane do 1.4.2025. ostvaruju 20% popusta za prvu godinu članstva
P.S. Analizu vrijednu više od 500 € dobivate besplatno uz članstvo u Udruzi eCommerce Hrvatska, zajedno s mnogim drugim benefitima (konzultacije, certifikacija webshopa, sustav za prikupljanje recenzija, upad na sve naše konferencije i Meetupove, tiskano izdanje eCommerce Magazina, pristup Members portalu, snimke svih predavanja...)

ako još niste član udruge, označite to prilikom prijave
Upoznajte naš stručni žiri
Sa svakim od stručnjaka smo snimili kratki video u kojem objašnjavaju koje kriterije koriste prilikom analize webshopova

Aron Stanić
UX
Aron Stanić, stručnjak za UX s višegodišnjim iskustvom u radu s poduzetnicima i startup tvrtkama. Aktivan je član udruge eCommerce Hrvatska, te predavač na eCommerce Akademiji (modul Razvoj i optimizacija web trgovine). Kroz dvanaestogodišnji rad u eCommerce agenciji Inchoo stekao je iskustvo rada s poduzetnicima koji svoje proizvode i usluge nude na domaćem i međunarodnim tržištima preko vlastitih web trgovina. Pogledajte intervju s Aronom i saznajte koji su kriteriji UX analize

Dario Begonja
CONTENT
Dario Begonja pomaže pretvoriti marketinške brojke u konkretne korake za bolju prodaju i niže troškove webshop poslovanja. Umjesto brda nejasnih buzzworda, Dario će ukazuje na konkretne i svima razumljive aktivnosti optimizacije konverzije / prodaje (CRO) te izrade analize sa savjetima za digitalni marketing – sve uz razmišljanje kako će to utjecati na ostale aspekte poslovanja. Pogledajte intervju s Dariom i saznajte koji su kriteriji Content analize

MARKO PAČAR & TIN ĐUDAJEK
SEO
Marko Pačar jedan je od osnivača Granular grupe, konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti, naš predavač na eCommerce Akademiji i stari član SEO žirija. Tin Đudajek je osnivač Caonical SEO Agencije unutar koje radi kao konzultant te organizator SEO konferencije pod nazivom Zagreb SEO Summit. Tin je novi član eCommAwards žirija, tako da ćemo prvi put u povijesti eCommAwards natjecanja imati čak 2 žirija u jednoj kategoriji. Pogledajte intervju s Markom i Tinom i saznajte koji su kriteriji SEO analize

Goran blagus
BUYER'S JOURNEY
Goran Blagus, business coach & konzultant iz područja privlačenja novih i zadržavanja postojećih kupaca kroz izgradnju novih i boljih management i poslovnih procesa. Iza sebe ima 25+ godina poslovnog iskustva i poznaje IT tehnologiju, ali se ipak specijalizirao za vještine, tehnike i strategije iz psihologiju prodaje s uskom nišom u newsletterima i konverzijama (čitaj: zaključenja prodaje). Pogledajte intervju s Goranom i saznajte koji su kriteriji Buyer's Journey analize

Robert Petković
ANALYTICS
Robert Petković je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u digitalnom području gdje je započeo kao web developer i proveo posljednjih 10 godina kao jedan od najistaknutijih analitičara u regiji. Studirao je psihologiju, a trenutno radi kao konzultant za analitiku u vlastitoj agenciji. Pogledajte intervju s Robertom i saznajte koji su kriteriji Analytics analize

Dijana kladar
LEGAL
Odvjetnica Dijana Kladar je kao istaknuti stručnjak član radnih skupina za izradu velikog broja zakona koji se donose u RH sudjelovala u radnoj skupini za izradu Zakona o zaštiti potrošača pri Ministarstvu gospodarstva, obrta i poduzetništva, te Zakona o provedbi GDPR pri Ministarstvu uprave. Sudjelovala je u izradi direktiva o prodaji robe kao predstavnik RH. Dijana je članica našeg upravnog odbora od osnivanja 2015., dok 2024. postala našom dopredsjednicom. Pogledajte intervju s Dijanom i saznajte koji su kriteriji Legal analize
Više od natjecanja - analiziramo 100 webshopova
Prijave na eCommAwards su ograničene na prvih 100 prijava radi zadržavanja kvalitete analiziranja i ocjenjivanja webshopova.
Ako zakasnite, dobit ćete pozivnicu na ceremoniju, ali nećete moći sudjelovati u natjecanju.
Prijavite se odmah!
Povijest eCommAwards natjecanja
Organizator:
eCommerce Hrvatska | since 2015 | 10 godina - 100+ događanja, 1000+ članova, 10000+ pratitelja
Roberta Frangeša Mihanovića 9, Zagreb (Sky Office, Toranj A, 14.kat)
udruga@ecommerce.hr
0992025707 (Marcel Majsan, predsjednik)
www.ecommerce.hr