Zoyya – Prvi online marketplace usluga u Hrvatskoj

Iako se broj online kupaca dvostruko povećao u 2020. godini, veliki postotak frizerskih salona i salona ljepote, zdravstvenih ustanova i veterinara, fitness i sportskih centara, kao i edukatora, još uvijek se oslanja na telefonske pozive, bilježnice i slične zastarjele alate kako bi ugovarali posjete kupaca i upravljali svojim rasporedom.

Zbog toga je osmišljena Zoyya, prva internetska tržnica usluga u Hrvatskoj, koja omogućuje jednostavno i brzo online naručivanje klijenata putem mobitela ili računala.

Zašto je pravo vrijeme da uvedete online naručivanje na svoje usluge

Digitalna tehnologija je transformirala potrošačke navike, uzrokovala promjene u očekivanjima kupaca i rezultirala novom vrstom modernog kupca – onoga koji je stalno povezan na Internet, koji intenzivno koristi aplikacije i spreman je koristiti nove tehnologije koje mu olakšavaju život. Kupci više ne žele zvati telefonom kako bi rezervirali sastanak, a još manje žele objašnjavati razloge prilikom otkazivanja termina. Očekuju dostupnost usluge na zaslonu svog mobilnog uređaja, očekuju podsjetnike, programe vjernosti i personaliziran pristup. 

Zoyya može biti mjesto za isticanje online bookinga svojih usluga, ali i alat za upravljanje terminima

Sve što je potrebno za učinkovito upravljanje i organizaciju termina, alat za boost prodaje, unapređenje odnosa s klijentom i dobivanja feedbacka kupaca (recenzije)

Ako pitate svoju frizerku, kozmetičarku ili stomatologa da vam nabroji svakodnevne izazove poslovanja, velike su šanse da kao jedan od najvećih problema istakne nedolazak klijenta na zakazani termin i s tim povezano nepovratno izgubljeno vrijeme i novac. Kao moderno rješenje za upravljanje terminima, Zoyya ima niz funkcionalnosti koji pomažu u borbi s propuštenim terminima, primjerice automatske podsjetnike koje si kupci mogi sami podesiti ili ih salon putem Zoyye može odlučiti automatizirano slati.

Klijenti ponekad jednostavno ne razmišljaju o utjecaju propuštenog sastanka na nečiji posao. Zoyya je alat s kojim se može indirektno komunicirati koliko je važno poštivanje dogovorenih termina. Preglednom knjigom narudžbi, kalendarom sa slobodnim terminima i listom čekanja klijentima se ukazuje na dragocijenost termina. Stvara se pozitivna rutina između pružatelja usluga i klijenta. Omogućava korisnicima da pregledaju svoje obveze, otkažu termin ili ga zamijene za novi. Sve pravovremeno obavještava o bilo kakvim promjenama nastalim vezano za termin sastanka, te podsjeća na dogovorenu aktivnost. Klijenti cijene ažurnost, transparentnost i dostupnost i postiže se lojalnost

Cilj Zoyya projekta je modernizacija industrije pružatelja usluga malih i srednjih poduzetnika i obrtnika i osiguravanje svim pružateljima usluga pristupčane alate za unapređenje poslovanja i korisničkog iskustva za njihove klijente.

Zoyya digitalno rješenje korisniku pomaže:

  • smanjiti gubitak vremena (administracija, telefonski pozivi, organizacijske poteškoće)
  • sniziti postotak nedolazaka kupaca na već zakazane termine
  • imati jasan i oku ugodan pregled podataka o poslovanju (izvještaji)
  • poboljšati, modernizirati i personalizirati korisničko iskustvo
  • stvoriti prilike za zadržavanje i stjecanje novih kupaca.

Ljudima više nije usput „skočiti“ do poslovnice da se naruče na termin. Treba ih podsjetiti na usluge, „doći k njima“. Biti dostupan dok skorlaju po mobitelu u udobnosti svog doma.

Digitalni alati poput Zoyye pomažu u stjecanju novih kupaca i održavanju zadovoljstva postojećih, ali i u povećanju učestalosti konzumiranja usluge. Svakodnevne obveze stave  redovite zdravstvene preglede ili kozmetičke tretmane u drugi plan, najčešće radi zaborava ili nemogućnosti narudžbe u trenutku kad se sjetiš da bi „ipak trebao na to šišanje“. Automatizacijom procesa u upravljanju terminima, klijentima se smanjuje briga i energija koju troše na organizaciju vremena, a pružateljima usluga se povećava iskorištenost potencijalnog prihoda po određenom kupcu.


Posebna ponuda za sve čije se poslovanje temelji na pružanju usluge u određenom terminu


Većini pružatelja usluga pandemija koronavirusa je, blago rečeno, poremetila poslovanje. Borba za opstanak izazovnija je nego ikad, ali nudi i jedinstvenu priliku osvještavanja svih nas na potrebe digitalizacije. Implementiranje novih adekvatnih poslovnih modela najbolja je zaštita od rizika, a svojim funkcionalnostima Zoyya pružateljima usluga može biti od velike pomoći.

Za prijave do kraja godine, Zoyya je osigurala godinu dana besplatnog korištenja sustava sa svim funkcionalnostima, pomoć kod prebacivanja podataka i korištenje Zoyya komunikacijskih kanala za promociju usluga.


Besplatno isprobajte Zoyya aplikaciju

 

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!