Iako se broj online kupaca dvostruko povećao u 2020. godini, veliki postotak frizerskih salona i salona ljepote, zdravstvenih ustanova i veterinara, fitness i sportskih centara, kao i edukatora, još uvijek se oslanja na telefonske pozive, bilježnice i slične zastarjele alate kako bi ugovarali posjete kupaca i upravljali svojim rasporedom.
Zbog toga je osmišljena Zoyya, prva internetska tržnica usluga u Hrvatskoj, koja omogućuje jednostavno i brzo online naručivanje klijenata putem mobitela ili računala.
Digitalna tehnologija je transformirala potrošačke navike, uzrokovala promjene u očekivanjima kupaca i rezultirala novom vrstom modernog kupca – onoga koji je stalno povezan na Internet, koji intenzivno koristi aplikacije i spreman je koristiti nove tehnologije koje mu olakšavaju život. Kupci više ne žele zvati telefonom kako bi rezervirali sastanak, a još manje žele objašnjavati razloge prilikom otkazivanja termina. Očekuju dostupnost usluge na zaslonu svog mobilnog uređaja, očekuju podsjetnike, programe vjernosti i personaliziran pristup.
Ako pitate svoju frizerku, kozmetičarku ili stomatologa da vam nabroji svakodnevne izazove poslovanja, velike su šanse da kao jedan od najvećih problema istakne nedolazak klijenta na zakazani termin i s tim povezano nepovratno izgubljeno vrijeme i novac. Kao moderno rješenje za upravljanje terminima, Zoyya ima niz funkcionalnosti koji pomažu u borbi s propuštenim terminima, primjerice automatske podsjetnike koje si kupci mogi sami podesiti ili ih salon putem Zoyye može odlučiti automatizirano slati.
Klijenti ponekad jednostavno ne razmišljaju o utjecaju propuštenog sastanka na nečiji posao. Zoyya je alat s kojim se može indirektno komunicirati koliko je važno poštivanje dogovorenih termina. Preglednom knjigom narudžbi, kalendarom sa slobodnim terminima i listom čekanja klijentima se ukazuje na dragocijenost termina. Stvara se pozitivna rutina između pružatelja usluga i klijenta. Omogućava korisnicima da pregledaju svoje obveze, otkažu termin ili ga zamijene za novi. Sve pravovremeno obavještava o bilo kakvim promjenama nastalim vezano za termin sastanka, te podsjeća na dogovorenu aktivnost. Klijenti cijene ažurnost, transparentnost i dostupnost i postiže se lojalnost.
Cilj Zoyya projekta je modernizacija industrije pružatelja usluga malih i srednjih poduzetnika i obrtnika i osiguravanje svim pružateljima usluga pristupčane alate za unapređenje poslovanja i korisničkog iskustva za njihove klijente.
Ljudima više nije usput „skočiti“ do poslovnice da se naruče na termin. Treba ih podsjetiti na usluge, „doći k njima“. Biti dostupan dok skorlaju po mobitelu u udobnosti svog doma.
Digitalni alati poput Zoyye pomažu u stjecanju novih kupaca i održavanju zadovoljstva postojećih, ali i u povećanju učestalosti konzumiranja usluge. Svakodnevne obveze stave redovite zdravstvene preglede ili kozmetičke tretmane u drugi plan, najčešće radi zaborava ili nemogućnosti narudžbe u trenutku kad se sjetiš da bi „ipak trebao na to šišanje“. Automatizacijom procesa u upravljanju terminima, klijentima se smanjuje briga i energija koju troše na organizaciju vremena, a pružateljima usluga se povećava iskorištenost potencijalnog prihoda po određenom kupcu.
Većini pružatelja usluga pandemija koronavirusa je, blago rečeno, poremetila poslovanje. Borba za opstanak izazovnija je nego ikad, ali nudi i jedinstvenu priliku osvještavanja svih nas na potrebe digitalizacije. Implementiranje novih adekvatnih poslovnih modela najbolja je zaštita od rizika, a svojim funkcionalnostima Zoyya pružateljima usluga može biti od velike pomoći.
Za prijave do kraja godine, Zoyya je osigurala godinu dana besplatnog korištenja sustava sa svim funkcionalnostima, pomoć kod prebacivanja podataka i korištenje Zoyya komunikacijskih kanala za promociju usluga.
Besplatno isprobajte Zoyya aplikaciju
Sesija istekla
Ponovno se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Komentari