Novi trend u logistici – agilnija vozila za „last mile“ dostave

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tržište “last mile” usluga neprestano raste, a predviđa se kako će se taj trend nastaviti: e-kupovina je doslovno eksplodirala; u 2017. godini 57% europske populacije bilo je identificirano e-kupcima.

Među njima, veliki kupci u prosjeku 45 puta godišnje koriste internet za kupovinu (jednom tjedno), dok je britansko tržište u ovom slučaju najzrelije i tamošnji e-kupci internetom kupuju u prosjeku 82 puta. Također, čak je 50% e-kupaca, u potrazi za robom koja nije dostupna u njihovoj zemlji ili pak za boljim ponudama, kupilo sa stranih e-trgovina, najčešće iz UK i Kine

Kao posljedica toga, do 2025. udvostručit će se ukupni volumen paketa dostavljenih pojedincima u Europi: u periodu jedne godine dostavljat će se približno 15 milijardi paketa, najčešće u gradove.  Istovremeno, gradovi implementiraju poveći broj inicijativa za drastično smanjenje zakrčenosti i zagađenja.

Iz ove perspektive, doprinos konceptu održivog grada predstavlja svojvrsni izazov za dostavne kompanije poput DPDgroup. Konkretno, to znači da će uskoro biti potrebno optimizirati procese isporuke u urbana gradska središta i razviti agilnija dostavna vozila.

DPDgroup kreira nove dostavne scenarije u suradnji s autonomnim konceptom automobila Renault EZ-PRO, koji je predstavljen prošlog tjedna u Hannoveru.

“Ovaj projekt daje nam mogućnost da zamislimo kako optimizirane ‘last mile’ dostave mogu oblikovati moderni život sutrašnjice kroz implementaciju zelenijih i odgovornih opcija. DPDgroup je izrazito ponosna što može svoju viziju dostave budućnosti podijeliti s velikim igračem na automobilskom tržištu kakva je Grupa Renault”, rekao je Thomas Steverding, Stariji menadžer procesa i razvoja grupe u DPD Deutschland, koji je zadužen za inovativne programe autonomnih vozila unutar DPDgroup.

DPDgroup je itekako ponosna na ostvareno partnerstvo s Grupom Renault u sektoru inovacija i društveno odgovornim programima, što uvelike pospješuje dnevne obaveze naših vozača i ispunjuje očekivanja građana, kao i javnih vlasti, a koje se odnose na pametne gradove.

DPDgroup postavlja nove scenarije isporuke konceptualnim automobilom

Autonomna vozila imaju potencijala postati tehnologijom koja će remetiti transportnu industriju i koja će uvelike utjecati na temelje biznisa – na ljude, mreže i infrastrukturu.

Vozilom Renault EZ-PRO bilo bi moguće dostavljati barem dio volumena paketa s dosad neviđenim stupnjem fleksibilnosti. Samim time, omogućili bi se potpuno novi scenariji isporuke, posebno u središnjim dijelovima grada. Tako je DPDgroup postavio nove dostavne sheme za dobrobit lokalnih vlasti i krajnjih primatelja:

  • Autonomni transport u dostavna područja u središta grada:

Vozilo se puni u sortirnom centru DPDgroup na rubnim dijelovima grada, a zatim putuje samostalno do točke dostave koja se nalazi u središtu grada.

Tek tada vozač preuzima odgovornost za vozilo, čime se posvećuje veća pažnja samoj dostavi.

  • Mobilni paketni ormarići: 

Renault EZ-PRO može se koristiti u svrhu pokretnih paketnih ormarića, što će omogućiti DPDgroup da unaprijed organizira dostavne punktove i pošalje obavijesti krajnjim primateljima koji će imati mogućnost pokupiti ili vratiti paket samostalno na unaprijed definiranoj lokaciji.

Ovo konceptualno vozilo također dozvoljava  primateljima da sami odaberu lokaciju i vrijeme dostave (npr. dostava na kućnu adresu u ranim jutarnjim satima, dostava na posao za vrijeme ručka i slično).

“Suradnjom između ova dva brenda napravili smo korak dalje. S iskustvom u ‘last mile’ dostavi, DPDgroup je odličan partner s kojim želimo kreirati budućnost dostave”, rekao je Philippe Divine, Strateški direktor za komercijalna dostavna vozila u Grupi Renault.

DPDgroup, inovativni stručnjak u dostavi

U sektoru distribucije, DPDgroup nudi najbolju dostavnu uslugu velikim tvrtkama, kao i krajnjim primateljima.

Također, DPDgroup dizajnira inovativna dostavna rješenja čija je svrha pružiti pozitivno korisničko iskustvo i feleksibilne usluge:

  • 32,000 lokalnih Pickup točki: usluga dostave na lokaciju koja nije kućna adresa. Približno 95% korisnika ima pristup Pickup lokaciji koja je od njihove kućne adrese udaljena tek 15-ak minuta. DPD Croatia posjeduje mrežu koja uključuje preko 400 Pickup lokacija. Tako domaći primatelji svoje pakete mogu preuzeti na jednoj od brojih Ina maloprodajnih mjesta ili Denis dućana diljem Hrvatske.
  • Predict, jedinstvena interaktivna dostavna usluga kojom se krajnje primatelje obavještava o predviđenom vremenu dostave, ujutro na sam dan dostave u vremenskom okviru jednog sata. Primatelji mogu promijeniti vrijeme dostave ili lokaciju, ako to žele.
Share.

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services