Novi trend u logistici – agilnija vozila za „last mile“ dostave

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tržište “last mile” usluga neprestano raste, a predviđa se kako će se taj trend nastaviti: e-kupovina je doslovno eksplodirala; u 2017. godini 57% europske populacije bilo je identificirano e-kupcima.

Među njima, veliki kupci u prosjeku 45 puta godišnje koriste internet za kupovinu (jednom tjedno), dok je britansko tržište u ovom slučaju najzrelije i tamošnji e-kupci internetom kupuju u prosjeku 82 puta. Također, čak je 50% e-kupaca, u potrazi za robom koja nije dostupna u njihovoj zemlji ili pak za boljim ponudama, kupilo sa stranih e-trgovina, najčešće iz UK i Kine

Kao posljedica toga, do 2025. udvostručit će se ukupni volumen paketa dostavljenih pojedincima u Europi: u periodu jedne godine dostavljat će se približno 15 milijardi paketa, najčešće u gradove.  Istovremeno, gradovi implementiraju poveći broj inicijativa za drastično smanjenje zakrčenosti i zagađenja.

Iz ove perspektive, doprinos konceptu održivog grada predstavlja svojvrsni izazov za dostavne kompanije poput DPDgroup. Konkretno, to znači da će uskoro biti potrebno optimizirati procese isporuke u urbana gradska središta i razviti agilnija dostavna vozila.

DPDgroup kreira nove dostavne scenarije u suradnji s autonomnim konceptom automobila Renault EZ-PRO, koji je predstavljen prošlog tjedna u Hannoveru.

“Ovaj projekt daje nam mogućnost da zamislimo kako optimizirane ‘last mile’ dostave mogu oblikovati moderni život sutrašnjice kroz implementaciju zelenijih i odgovornih opcija. DPDgroup je izrazito ponosna što može svoju viziju dostave budućnosti podijeliti s velikim igračem na automobilskom tržištu kakva je Grupa Renault”, rekao je Thomas Steverding, Stariji menadžer procesa i razvoja grupe u DPD Deutschland, koji je zadužen za inovativne programe autonomnih vozila unutar DPDgroup.

DPDgroup je itekako ponosna na ostvareno partnerstvo s Grupom Renault u sektoru inovacija i društveno odgovornim programima, što uvelike pospješuje dnevne obaveze naših vozača i ispunjuje očekivanja građana, kao i javnih vlasti, a koje se odnose na pametne gradove.

DPDgroup postavlja nove scenarije isporuke konceptualnim automobilom

Autonomna vozila imaju potencijala postati tehnologijom koja će remetiti transportnu industriju i koja će uvelike utjecati na temelje biznisa – na ljude, mreže i infrastrukturu.

Vozilom Renault EZ-PRO bilo bi moguće dostavljati barem dio volumena paketa s dosad neviđenim stupnjem fleksibilnosti. Samim time, omogućili bi se potpuno novi scenariji isporuke, posebno u središnjim dijelovima grada. Tako je DPDgroup postavio nove dostavne sheme za dobrobit lokalnih vlasti i krajnjih primatelja:

  • Autonomni transport u dostavna područja u središta grada:

Vozilo se puni u sortirnom centru DPDgroup na rubnim dijelovima grada, a zatim putuje samostalno do točke dostave koja se nalazi u središtu grada.

Tek tada vozač preuzima odgovornost za vozilo, čime se posvećuje veća pažnja samoj dostavi.

  • Mobilni paketni ormarići: 

Renault EZ-PRO može se koristiti u svrhu pokretnih paketnih ormarića, što će omogućiti DPDgroup da unaprijed organizira dostavne punktove i pošalje obavijesti krajnjim primateljima koji će imati mogućnost pokupiti ili vratiti paket samostalno na unaprijed definiranoj lokaciji.

Ovo konceptualno vozilo također dozvoljava  primateljima da sami odaberu lokaciju i vrijeme dostave (npr. dostava na kućnu adresu u ranim jutarnjim satima, dostava na posao za vrijeme ručka i slično).

“Suradnjom između ova dva brenda napravili smo korak dalje. S iskustvom u ‘last mile’ dostavi, DPDgroup je odličan partner s kojim želimo kreirati budućnost dostave”, rekao je Philippe Divine, Strateški direktor za komercijalna dostavna vozila u Grupi Renault.

DPDgroup, inovativni stručnjak u dostavi

U sektoru distribucije, DPDgroup nudi najbolju dostavnu uslugu velikim tvrtkama, kao i krajnjim primateljima.

Također, DPDgroup dizajnira inovativna dostavna rješenja čija je svrha pružiti pozitivno korisničko iskustvo i feleksibilne usluge:

  • 32,000 lokalnih Pickup točki: usluga dostave na lokaciju koja nije kućna adresa. Približno 95% korisnika ima pristup Pickup lokaciji koja je od njihove kućne adrese udaljena tek 15-ak minuta. DPD Croatia posjeduje mrežu koja uključuje preko 400 Pickup lokacija. Tako domaći primatelji svoje pakete mogu preuzeti na jednoj od brojih Ina maloprodajnih mjesta ili Denis dućana diljem Hrvatske.
  • Predict, jedinstvena interaktivna dostavna usluga kojom se krajnje primatelje obavještava o predviđenom vremenu dostave, ujutro na sam dan dostave u vremenskom okviru jednog sata. Primatelji mogu promijeniti vrijeme dostave ili lokaciju, ako to žele.
Share.

About Author

Comments are closed.

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam