MEETUP: Omnichannel – strategije i prakse

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Svaki mjesec organiziramo ecommerce druženja za web trgovce i one koji to tek žele postati. Snimku svakog Meetupa šaljemo u našem newsletteru.

TEMA: Omnichannel – strategije i prakse
TKO? Partneri, članovi i pratitelji Udruge eCommerce Hrvatska
ŠTO? Razmjena iskustva i znanja; druženje
KADA? Četvrtak, 1. veljače, od 19:00 – 20:00 h
GDJE? Remetinečka 7, Zagreb – Kajzerica, ZIP
UPAD: besplatan za članove Udruge (učlaniti se možete ovdje ili na samom eventu), 50 kn za posjetitelje

Omnichannel – jer kupca ne zanimaju vaši logistički problemi

Ako potrošnja u maloprodaji raste, a poslovnice se zatvaraju, možemo izvesti samo jedan logičan zaključak – trgovci se nisu prilagodili novim potrebama potrošača.

  • Čovjek je naručio robu na internetu, no želi pokupiti robu u poslovnici? Omogućite mu to.
  • Ima karticu vjernosti kojom već godinama skuplja bodove u vašim poslovnicama? Dajte mu mogućnost da ih iskoristi za online kupovinu.
  • Naručio bi robu telefonski, ali ne želi ili ne zna obaviti online kupovinu? Uzmite njegove podatke i šaljite mu robu uz plaćanje pouzećem – gotovinom ili karticom.
  • Kupio je proizvod na internetu, predomislio se u zakonskom roku (14 dana) i želi ga vratiti uživo? Neka ga ostavi u najbližoj poslovnici.
  • Platio je proizvod karticom preko interneta, odabrao isti pokupiti u poslovnici – a onda se odlučio za skuplji proizvod na licu mjesta? Nemojte komplicirati – uzmite mu novac!
  • Svratio je u trgovinu i pitao trgovca kada će biti obrađena njegova online reklamacija? Jedan pogled u CRM može riješiti sve probleme na obostranu korist…

Sve ovo je dio novog pristupa koji ne čini razliku između onlineoffline i telefonske prodaje. Riječ je o omnichannel strategiji koju bi trebali primijeniti svi trgovci koji se žele prilagoditi svojim kupcima.

PROGRAM:

1. Dolazak & Networking (19:00 – 19:15)

Glavni cilj svakog meetupa je razmjena iskustva. Tu smo da pomognemo jedni drugima, stoga nemojte biti sramežljivi i podijelite s nama svoj NAJVEĆI problem s online poslovanjem.

2. Uvod u meetup (19:15 – 19:20)

Dino Oreški & Marcel Majsan

Omnichannel je danas hot topic. Trgovci koji imaju klasične dućane rade web shopove i tu se ne snalaze najbolje, dok jedan Amazon otvara fizičke dućane. Cilj meetupa je dati informacije svakom vlasniku fizičke poslovnice i/ili web shopa kako ujediniti najbolje od oba svijeta – online i offline.

3. Omnichannel u praksi – Mobis (19:20-19:35)

Tomislav Stančić, voditelj web shopa Mobis.hr

Od IT administratora, preko produkt marketera, pa sve do voditelja web shopa u Mobisu, za Tomislava možemo reći da će prošao sito i rešeto. Već deset godina radi na povezivanju online i offline poslovnica Mobisa.

Tomislav će vam otkriti koji su glavni razlozi zbog kojih ljudi napuštaju checkout na web shopu kako bi došli do dućana (i zašto, pobogu, to rade?!), kako najlakše povećati stopu konverzije na oba kanala, te otkriti zašto fizička poslovnica profitira kad se radi kampanja digitalnog marketinga.

4. Omnichannel u praksi – Eva water clinic (19:35-19:50)

Darijan Kosić, vlasnik i voditelj web shopa Eva.hr

Darijanu je omnichannel “primarno oružje” već nekoliko godina. Eva water clinic nema fizičku poslovnicu, ali je prisutna u mnogim trgovinama i sajmovima zdrave hrane.
Kako je uspio povećati prodaju putem oba kanala, Darijan će nesebično podijeliti svim vlasnicima (web) trgovina u četvrtak.

5. Pannel: omnichannel strategije i mogućnosti (19:50 – 20:30)

Voditelj panela: Deni Oreški (U turn tax refund)

Panelisti: Antun Vujica (Tele2), Red Orbit (kao partneri Tele2), Ivan Spajić Butorac (InfoCumulus, članica Span grupe) i Slaven Mišak (BonsAI, članica Span grupe)

Nekoliko stručnjaka iz raznih poslovnih sfera pričat će o taktikama omnichannel pristupa. Ivan Spajić Butorac, viši konzultant u InfoCumulusu u životu radi: “Turning good multichannel experiences into awesome ones”.

Antun Vujica iz Tele2 i kolege iz RedOrbita (partneri Tele2) prezentirati će par scenarija dobrog omnichannel pristupa koji se primijenjuje u telekomunikacijskoj industriji. Kao šlag na tortu, Slaven Mišak će prezentirati Emily – face recognition alat koji prikazuje emocije kupaca i dobivene rezultate sprema u CRM.

Share.

About Author

Leave A Reply

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam