fbpx

Marko Pačar – Intermediary kategorije vs. kategorije vs. filteri i faceti – Ispravno definiranje kategorizacije

Autor: eCommerce Hrvatska 20.09.2021.

Upoznajte Marka Pačara, voditelja radionice i člana stručnog eCommAwards žirija na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 8.10.2021. u Almeria centru Zagreb, a moguće ju je pratiti i online.

Tko je Marko Pačar?

Marko Pačar je jedan od suosnivača Granular Group konzultantske agencije za poboljšanje digitalnih marketinških aktivnosti i poslovanja, s uredima u Zagrebu i Beogradu. U svom radu pomaže klijentima sastaviti održivu strategiju razvoja komunikacije korištenjem digitalnih kanala i rasta samog poslovanja kroz koordinaciju timova zaduženih za SEO, CRO, UX, UI, te digitalne analitike. U svom radu na e-commerce projektima, primarno je fokusiran na razvoj informacijske i navigacijske arhitekture kroz unaprijeđenje kategorizacije, taksonomije i atribuiranja proizvoda.

O čemu će pričati na CRO Commerce 2021?

U različitim industrijama, s obzirom na širinu ponude i preferencije potrošača, postoje brojni načini na koje se može definirati kategorizacija proizvoda unutar e-commerce sustava. Sama kategorizacija će u velikoj mjeri utjecati na lakoću navigacije i pronalaska željenog proizvoda, ali kategorizacija često nije usuglašena s načinom na koji posjetitelji dolaze do željenog proizvoda, a nerijetko je u potpunoj suprotnosti s onim što posjetitelji očekuju.

Unatoč tome što su navigacijski i kategorizacijski modeli raznovrsni, temeljno pitanje je uvijek isto – kako postaviti sustav kategorija i potkategorija kako bi taj sustav zadovoljio posjetitelje i bio dobro posložen za promotivne aktivnosti, ali i kada koristiti filtere kao navigacijsko sredstvo?

Ova radionica će predstaviti neke od temeljnih principa pomoću kojih je moguće odlučiti kako postaviti zdrave temelje za kategorizaciju i navigacijsku arhitekturu, ali i kako pripremiti tu arhitekturu za dugoročnu optimizaciju i prilagodbu.

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 14 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge