Kako web trgovci doživljavaju Black Friday u Hrvatskoj

Veliki popusti, dugi redovi i prepune košarice… Adobe Analytics je na ovogodišnji “blagdan kupovine” zabilježio porast prometa od skoro 20 % u odnosu na prošlogodišnji.

A kako je ovogodišnji BF izgledao na hrvatskim webshopovima – jesu li i naši trgovci primijetili značajne razlike u prodaji? Pročitajte odgovore naših članova!

Alan Babin iz Sport Visiona kaže kako su na webu svi KPI-evi značajno rasli, a isto tako i promet u fizičkim trgovinama. Emmezeta, Abrakadabra i Mall.hr slažu se da je porast prodaje drastičan u odnosu na prošlu te da je na baš taj dan doživio najveći skok u cijeloj godini.

Na dane poput ovog, online trgovci upadaju u probleme s preplavljenim serverima i logistikom. Koji su najveći izazovi s kojima su se susreli naši trgovci?

Kristina Šlatka, voditeljica Mall.hr-a, kaže kako se svake godine kod povećanog prometa susreću s problemom kašnjenja dostave. Oni i Sport Vision ovaj su se put na taj izazov pripremali cijele godine unaprijed, pa nisu ponovili neke propuste od prošle godine. Bravo!

Vesna Hubak iz Abrakadabre smatra da je „logistički izazov uvijek prisutan zbog sve većeg pritiska na logističare uslijed rasta online prodaje.“

Vanda Christ iz Emmezete, s druge strane, kaže kako se nisu susreli s logističkim problemima, već su im ove godine muke zadavali ecommerce platforma, payment gateway i funkcioniranje call backova.

Znači li porast potražnje i porast ulaganja u marketinške aktivnosti?

Ako se pita Mall.hr i Sport Vision – definitivno da!

Alan Babin (Sport Vision) i Vanda Christ (Emmezeta) na CRO Commerce konferenciji.

„Marketinška su se ulaganja ove godine povećala, prognozirali smo da će ove godine i BF interes i konkurencija biti jači nego prošle te izdvojili veći budžet. Najviše smo ulagali u Google, social, programmatic i remarketing, a nešto manje i fiksni zakup medija. Koristili smo i našu bazu za mailing i Viber poruke.“  – Alan Babin

Slavi li se „u hrvata“ samo Black Friday ili su i ovdje zaživjele alternative poput Black Weeka i Cyber Mondaya?

Emmezeta je ove godine nudila popuste cijeli „Pink Weekend“, dok je Sport Vision pripremio popuste na dio asortimana  od sredine tjedna približavajući se crnom petku. Abrakadabra je sudjelovala u promociji Black weeka, a Mall.hr se počeo pripremati za BF već krajem listopada, kada su započeli snižavanjem dijela asortimana. Svi su tjedan popusta  spojili s ponedjeljkom (Cyber Monday) i tako zaokružili Black Friday priču na svojim webshopovima.

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i dokažite da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe.Shop certifikaciju

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services