Aleksandar Ašković – Kako izgraditi uspješan poslovni Youtube kanal

Aleksandar Ašković odrastao je u tradicionalnoj obitelji, pa je zato rano pobjegao u svijet SF-a gdje je mogao biti što god poželi. Za sebe voli reći da je gejmer koji je slučajno zalutao u marketing. Prisutan je na Youtubeu od 2009. godine, ali je tek 2014. shvatio da će ta društvena mreža postati njegov posao.

Naš CRO Commerce speaker ozbiljni je poznavatelj Youtube platforme, a na konferenciji će vas naučiti kako izgraditi svoj brand na Youtubeu. Zamolili smo ga da nam otkrije neke tajne o Youtubeu, a njegove odgovore pročitajte niže.

Kako ste se odlučili baviti Youtubeom profesionalno?

Još 2009. godine sam otvorio svoj prvi YouTube kanal, pod nazivom KursorTv. Na njega sam stavljao snimke iz svoje TV emisije, istog imena. 2014. se počinjem mnogo ozbiljnije interesirati za samu platformu, kako funkcionira i na koji način YT algoritam radi.


Zašto bi se web trgovci trebali uključiti u svijet Youtubea?

Video je postao dominantan način komunikacije, pogotovo kod mlađih generacija. Htjeli ne htjeli moraju se prilagoditi trendovima i ponuditi svojim korisnicima video sadržaje koji su relevantni.

Kakav video sadržaj bi trebali stvarati web trgovci? Koje vrste sadržaja najbolje funkcioniraju (podcasti, smiješni videi, videi o proizvodu…)?

YouTube clip mora izazvati neku emociju, da bi bio uspješan. Ali to ne znači da ne treba biti informativan. Recimo, rijetko tko će gledati recenziju nekog ormara ili kuhinje, ali će vrlo rado pogledati predstavljanje novog telefona. Ono što nije atraktivno treba biti ili zanimljivo ili bar informativno. Klasične reklame ne prolaze na YouTubeu.

Koji je Vaš najdraži domaći Youtube kanal? Na koga se možemo ugledati?

Osobno ja volim pratiti povijest, naoružanje i modernu tehniku. Prilično čudan miks interesa. Kao jedan od dobrih primjera izdvojio bih kanal “vat19”. Oni prodaju zanimljive poklone i sa svakim proizvodom se trude napraviti neki interesantan sketch.

Jedna od najvećih prepreki kod izrade videa je trošak – kvalitetna produkcija košta više. Mogu li, na primjer, snimiti Youtube video mobitelom, a da izgleda profesionalno i da “dobro prođe”?

Naravno da nije potrebna neka skupa oprema da bi se snimio dobar YouTube video. Inspiracija, malo dosjetljivosti i praćenje nekih trendova su mnogo bitniji za uspjeh videa nego da isti snimate u 4K sa nekom savršenom rasvjetom.

Imate li kakav savjet ili poruku za naše web trgovce?

Ma koliko vam se YouTube činio kao džungla, ova društvena mreža je budućnost, bar što se videa tiče. Što prije napravite vaše prve korake, prije ćete i sami shvatiti što prolazi s vašom publikom, a što ne, i na taj način mnogo spremnije zakoračiti u neminovnu budućnost.

Želite znati više o izgradnji uspješnog webshopa?

Upišite eCommerce Akademiju i postanite certificirani voditelj webshopa

moguće je i online sudjelovanje

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!