Novi iOS 14.5 update će nam otežati oglašavanje na Facebooku

Ažuriranje iPhone mobilnih uređaja, koje je Apple pustio u distribuciju ovaj tjedan, uvodi pravila privatnosti koja će otežati posao svima koji koriste Facebook oglašavanje.

U novoj nadogradnji, Apple je predstavio App Tracking Transparecy, koji zahtjeva od aplikacija da zadobiju privolu korisnika prije nego što mogu pratiti njegove podatke na drugim aplikacijama i web stranicama radi oglašavanja (čitaj: third-party cookies). Aplikacije mogu zatražiti korisnika pristanak na prikupljanje podataka, a on će u postavkama mobitela moći promijeniti i urediti dane privole aplikacijama.

Facebook trenutno koristi jedinstveni kod uređaja (tzv. IDFA) u oglašavanju na Audience Networku za prepoznavanje korisnika i personaliziranje reklama i kako bi prikazao Facebook oglase u vanjskim aplikacijama. U nadolazećem ažuriranju ga, dakle, neće smjeti koristiti osim ako korisnici to ne dozvole.

Facebook savjetuje da napravite nekoliko koraka ukoliko planirate koristiti oglase optimizirane za konverziju na vašoj web stranici:

  1. Verificirajte svoju domenu putem Facebook Business Managera – verifikacija domene nije ništa novo i svaki vlasnik webshopa bi ju trebao obaviti.
  2. Planirajte 8 „conversion evenata“ po domeni – možete konfigurirati maksimalno 8 unikatnih evenata konverzije po domeni koji se mogu koristiti za optimizaciju kampanja. Ad setovi koji se koriste za evente koji više nisu dostupni će biti pauzirani. Ovo možete konfigurirati u Events Manageru.
  3. Inicijalna konfiguracija i kako ju promijeniti – Facebook će inicijalno konfigurirati evente konverzije za koje misli da su najrelevantniji vašem poslovanju. Svi ostali će postati neaktivni za optimizaciju kampanja. Ovo se može promijeniti u Facebook Events Manageru.
  4. Odaberite jednu domenu za praćenje konverzija – kako biste bili sigurni da oglasi neće biti pauzirani, odaberite jednu domenu u „Tracking“ odjeljku izrade oglasa.
  5. Ako ste već postavili svoj Pixel koristeći IMG tagove ili planirate to napraviti, pratite dokumentaciju za developere: https://developers.facebook.com/docs/facebook-pixel/advanced/

Apple nije jedini koji uvodi ove promjene. Google je najavio da od ove godine prestaje pratiti kolačiće treće strane na internetskom pregledniku Chrome, a preglednici poput Firefoxa ih ne podržavaju već duže vrijeme.

Potrebno je pronaći nove načine targetiranja korisnika i korištenja remarketinga. Možda je konačno vrijeme da se posvetite izgradnji vaše liste newsletter pretplatnika ili uložite u izradu loyalty sustava. 😊

Želite poboljšati svoju online prodaju?

Prijavite se na naš mjesečni newsletter i poslat ćemo vam naš ekskluzivni Vodič za online prodaju na 54 stranice!

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!