Što (i koga) treba znati dobar eCommerce manager?

panel dobar web trgovac

Što (i koga) treba znati dobar eCommerce manager?

22.03.2017 Podijeli:

Potrudite se da vam najvažniji dio tima ne bude najslabija karika, poručuju neki od vodećih stručnjaka u e-poslovanju!

Na nedavno održanoj međunarodnoj konferenciji Meet Magento u Osijeku dvojica suosnivača eCommerce Hrvatska, Marcel Majsan i Dino Oreški bili su sudionici panela Što (i koga) treba znati dobar eCommerce manager. Na izuzetno posjećenom panelu o važnosti konstantne edukacije web trgovaca i voditelja trgovina razgovarali su neki od vodećih hrvatskih stručnjaka u e-poslovanju. Raspravljali s o trendovima, promjenama na tržištu, potrebi stalne edukacije, nužnim vještinama i networkingu, kao neizostavnom djelu poslovnog procesa svakog voditelja web shopa.

Najvažnija je dijagnoza stanja na domaćoj poslovnoj sceni, složili su se panelisti, činjenica da u Hrvatskoj premalo poslovnih subjekata pažnju poklanja funkciji voditelja eCommerca (ili voditelja web shopa), a oni koji ga imaju bilježe znatno bolje rezultate. Naglasili su kako je važno educirati web trgovce, jer to znanje čini ključnu razliku između uspješnog i neuspješnog web shopa.

Voditelj web shopa trebao bi posjedovati kombinaciju biznis i tehničkih vještina, no najvažnije je da zna koje sve mogućnosti postoje za razvoj, vođenje i promociju online trgovine. Primjerice, kako će implementirati abandoned cart recovery opciju koja vraća oko 20 % kupaca u proces kupovine – ako ne zna da ista postoji, istaknuo je Majsan.

Panelisti su se složili kako voditelj web shopa ne smije biti strogo specijaliziran, već treba imati znanja iz više područja (oglašavanje, SEO, pravo, psihologija, UX, …), a izuzetno je, smatraju, važno da voditelj web shopa bude usko povezan s odjelima nabave i prodaje. No poslodavci bi, glavna je poruka panela, trebali više investirati u razvoj djelatnika, posebice onih koji se bave eCommerceom, jer će jedino tako dobiti kvalitetnog djelatnika i pozitivne poslovne rezultate.

eCommerce Hrvatska zahvaljuje kolegama i prijateljima iz Inchooa koji su besprijekorno organizirali ovu konferenciju i pozvali nas kao sudionike.

 

Upoznajte sudionike panela

Dino Oreški – moderator, tajnik eCommerce Hrvatska i digital marketing manager u Spanu, najvećem Microsoft partneru u regiji;

Ivica Kruhek – direktor tvrtke Marker d.o.o., radio je na više stotina web projekata, prvenstveno eCommerce i ostalim složenim projektima. Posljednjih godina svoj je fokus usmjerio na proučavanje psihologije korisnik na internetskih stranicama;

Vanja Bunjevac – dolazi iz Inchooa, specijalist je za UX i SEO koji vodi i oglašivačke kampanje za klijente, Adwords i Facebook;

Gordan Žanić – direktor prodaje i nabave u Abrakadabri, web shopu koju nudi preko 100.000 proizvoda;

Marcel Majsan – predsjednik u eCommerce Hrvatska, čiji je cilj informirati i educirati web trgovce i povezati ih s kvalitetnim eComm servisima i tvrtkama.

Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije