Početak travnja donosi najznačajniju ecommerce konferenciju

smind web trgovac godine

Početak travnja donosi najznačajniju ecommerce konferenciju

29.03.2017 Podijeli:

Tko je web trgovac godine u Hrvatskoj u izboru kojeg treću godinu zaredom organizira Shopper’s Mind saznat ćemo 5. travnja u Zagrebu. U konkurenciji za prestižnu titulu natječe se više od 50 trgovaca, a među većima su prošlogodišnji pobjednik eKupi.hr i Malinca, te Emmezeta, Decathlon, Allianz, Conrad, Mall, Topshop i mnogi drugi. Izbor Web trgovca godine temelji se na podacima istraživanja o internetskoj kupovini koje se organizira jednom godišnje u Hrvatskoj i Sloveniji u suradnji sMinda i istraživačke agencije Valicon.

And the winner is…

U okviru istraživanja godišnje se prikupljaju mišljenja potrošača, a u zadnje tri godine prikupljena su mišljenja i iskustva više od 100.000 hrvatskih online kupaca. Osim analize iskustva kupovine, u obzir se uzimaju i drugi faktori poput tehničke usklađenosti s međunarodnim standardima sigurne online kupovine. Uoči dodjele nagrada, okupit će se i stručna komisija koja će potvrditi rezultate istraživanja te njihovu regularnost i legitimnost.

Što kažu prošlogodišnji laureati?

“Projekt kao što je Web Trgovac Godine ima veliki utjecaj na razvoj ove industrije i stvaranje povjerenja kod kupaca koji se tek trebaju prebaciti u online naviku kupnje. Također, on definira benchmark u ovoj industriji i time osigurava neprestano ulaganje u razvoj kvalitete poslovanja”, ističe prošlogodišnji laureat, Martin Kralj, voditelj sektora marketinga i razvoja kod eKupi.hr.

Saznajte koliko i kako troši vaš kupac!

Posjetitelji će prvi dobiti uvid u najnovije rezultate najvećeg istraživanja online kupovine u Hrvatskoj i regiji. Rezultate će predstaviti Darko Dujić, direktor Shopper’s Mind – sMind, a sudionici će dobiti uvid u stanje i perspektivu web trgovine u Hrvatskoj – od ecommerce statistike do trendova. Istraživanje donosi uvid u ponašanje online kupaca: saznajte kakav je prosječan kupac, koliki troši, na što najčešće, s kojih kanala kupuje, na temelju kojih informacija se odlučuje na kupovinu, kupuje li kod domaćih ili stranih web trgovina.

„Web trgovina predstavlja najdinamičniji segment trgovine u Hrvatskoj s velikim potencijalom za rast. Na događaju ćete saznati što je ključno za razvoj internetskog poslovanja 2017. Dužnu pažnju posvetit ćemo i povjerenju online kupaca te sigurnosti plaćanja i kvalitetnom korisničkom iskustvu, što je ključno za daljnji razvoj online kupovine“, kaže Darko Dujić, direktor sMinda.

Ugledni predavači i stručnjaci predstavit će zanimljivu dinamiku koja karakterizira online tržište te najvažnije razvojne trendove koji utječu na poslovne procese i koje moraju razumjeti i web trgovci i oni u tradicionalnim kanalima prodaje. Informirajte se i o najnovijim rješenjima za web trgovce koja olakšavaju i unapređuju online prodaju! Stručni predavači će vam, između ostalog, predstaviti inovativna rješenja u području plaćanja i sustava za web trgovine. Svoje mjesto na konferenciji možete osigurati prijavom na Ecommerce Day 2017.

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *