Hrvati se 129 puta žalili na web-trgovce

web trgovine žalba

Hrvati se 129 puta žalili na web-trgovce

16.03.2017 Podijeli:

Na hrvatske je online trgovine zabilježeno 70 pritužbi.

Imaju li potrošači u Europi problema s proizvodom ili uslugom koju su kupili online mogu koristiti online način rješavanja potrošačkih sporova Europske komisije (Online Dispute Resolution of the European Commission) i tako pokušati postići izvansudsku nagodbu.

Koji se kupci najviše žale

Najveći broj pritužbi stiže iz Njemačke, ali su najveći nezadovoljnici per capita građani Velike Britanije. U veljači 2016., Europska komisija pokrenula je Online Dispute Resolution Platform s ciljem da online kupcima pomogne u rješavanju sporova s trgovcima u Europskoj uniji. Stranica sada nudi i tablicu s brojem pritužbi po zemlji. Ova tablica prikazuje sve pritužbe podnesene na ODRP-u, kao i količinu pritužbi po zemlji.

tablica žalbe e trgovina

Tablica prikazuje sve pritužbe podnesene na ODRP-u / Photo credit: https://webgate.ec.europa.eu

 

Knjiga žalbi

Može se provjeriti i koliko je pritužbi usmjereno prema online trgovcima iz drugih europskih zemalja. Primjerice, u trenutku pisanja ovog teksta – hrvatski potrošači su se žalili na 129 trgovca iz različitih zemlja: najviše smo tužili domaće online trgovce (61 slučaj), zatim Britance (18) te njemačke e- trgovine (15). Na hrvatske je online trgovine zabilježeno ukupno 70 pritužbi.

Do sada je putem online platforme za rješavanja sporova ukupno prijavljeno više od 26,000 pritužbi. Gotovo dvije trećine (62 posto) su nacionalne pritužbe, dok su se potrošači u Europi žalili najviše u kategorijama odjeće i obuće, avioprijevoza, ICT robe, mobilnih telefonskih usluga i elektroničkih proizvoda, piše Ecommerce Foundation.

Photo credit: Designed by Freepik

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *