DPDgroup predstavlja #TheLawsOfDelivery

DPDgroup predstavlja #TheLawsOfDelivery

08.05.2018 Podijeli:

DPDgroup predstavlja prvu paneuropsku digitalnu komunikacijsku kampanju u 20 zemalja kojom se prezentira svakodnevni život e-kupaca.

  • 100% online komunikacija
  • 8 epizoda, u trajanju od 6 ili 20 sekundi
  • Ciljana publika: e-kupci 18-39 godina, oko 75 milijuna ljudi u Europi
  • Prikazana u 20 zemalja kroz period od 4 ili 8 tjedana
  • 17 jezika
  • Humorističan ton
  • Početak: 23. travanj 2018.
  • Otkrijte “The Laws of Delivery” kampanju: https://lawsofdelivery.dpd.com/hr-hr/

Fokus na e-kupcima i milenijalcima

„DPDgroup je zasigurno dostavni stučnjak na polju e-commercea, a broj dostavljenih paketa dnevno premašuje 4,8 milijuna. Ova kampanja novi je način započinjanja konverzacije s primateljima paketa, koji će se uz to i zabaviti“ – Snježana Stanić, Regionalna voditeljica marketinga i odnosa s javnošću tvrtki DPD Croatia i DPD Slovenija.

Zaista, e-kupci su u središtu ove kampanje, a njih je čak 75 milijuna u 20 europskih zemalja u dobi između 18 i 39 godina. Pogotovo veliki kupci koji predstavljaju jednu trećinu europskih e-kupaca i rade čak 86%[1] online nadrudžbi te imaju značajan utjecaj na poboljšanje procesa dostavnih usluga.

S napretkom e-commercea i digitalizacije, korisnici imaju sve više kontrole nad svojim narudžbama, ali i na dostavu. Fleksibino, prikladno i od povjerenja dostavno iskustvo je ključno za online kupovinu. E-kupci danas očekuju inovativna dostavna rješenja – praćenje paketa u stvarnom vremenu, fleksibilno dostavno vrijeme, planiranje ili promjena termina dostave.

Upravo se ovom kampanjom naglašavaju svi servisi koje je DPDgroup razvila kako bi olakšala online kupovinu: Predict, Pickup, Follow My Parcel i Live Tracking.

100% digitalna kampanja

Nova kampanja DPDgroup je 100% digitalna i uklapa se u medijsku konzumaciju velikih e-kupaca na društvenim mrežama, e-shopovima, kao i na drugim online platformama.

Cilj cijelog projekta je kroz kratku, upečatljivu i humorističnu seriju videa, koji prikazuju dnevna iskustva potrošača, doprijeti do moderne publike i izgraditi svijest o servisima DPDgroup.

Kampanja nosi ime „The Laws of Delivery“ ili „Zakoni dostave“, a na društvenim se mrežama može pratiti putem #LawsOfDelivery.

DPD Croatia će od ukupno osam epizoda, na svojim društvenim mrežama i službenoj web stranici promovirati njih pet koje najbolje odgovaraju domaćem tržištu.

Paneuropska kampanja s naglaskom na humor

Prva paneuropska kampanja koju je pokrenula DPDgroup, provodi se u 20[2] zemalja od 23. travnja do sredine lipnja.

Kampanja je pokrenuta zajedničkom suradnjom lokalnog i globalnog komunikacijskog tima, a njome rukovodi komunikacijska agencija Supper iz Pariza. Zakup medijskog prostora povjeren je Starcomu, medijskoj i komunikacijskoj agenciji koja posjeduje urede diljem svijeta.

Kako bi se realiziralo ukupno osam „The laws of Delivery“ epizoda, DPDgroup angažirala je britanskog redatelja, Simona Levenea.

„Volim kada su uloge stvarne i kada se svi njima možemo poistovjetiti. Taj faktor je uvijek bitan – da se osobno možemo povezati s karakterima, kao i da se prepoznajemo u njima. Osmišljeno je osam svakodnevnih situacija u kojima dostava paketa može proći po zlu, a u kojima su  te situacije lagano preuveličane u humoristične svrhe“, objasnio je Levene nakon snimanja epizoda u kojima su sudjelovao tim od četiri internacionalih glumaca.

O DPDgroup

DPD u Hrvatskoj dio je DPDgroup (GeoPost), druge najveće međunarodne dostavne paketne mreže u Europi. Pod nazivom DPDgroup djeluju vodeće međunarodne tvrtke za dostavu: DPD, Chronopost i SEUR. Grupa broji 68.000 članova, a snažna međunarodna mreža omogućuje nam efikasnu razmjenu iskustava i znanja. DPDgroup spaja inovativne tehnologije i lokalna iskustva kako bi i pošiljateljima i primateljima pružili najugodnija i najefikasnija dostavna rješenja. DPDgroup isporučuje više od 4,8 milijuna paketa dnevno, u više od 230 zemalja, a slanje i primanje paketa postaju izuzetno jednostavni, gdje god se naši klijenti nalazili.

DPD je logistički partner Udruge eCommerce Hrvatska.

Komentari

Napiši komentar

Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.

Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije