DPD testirao 100 % električno vozilo za dostave u centru grada Zagreba

DPD testirao 100 % električno vozilo za dostave u centru grada Zagreba

20.10.2017 Podijeli:

Više od 74% europske populacije živi u gradu. Kako svakim danom dostavljamo pakete sve većem broju ljudi, moramo biti svjesni našeg utjecaja na urbane populacije i zajednice te ponuditi rješenja koja će poboljšati kvalitetu njihovog načina življenja, poručuje DPD. Vjeruju kako je sljedeći logičan korak usmjeriti se upravo na pronalazak alternativnih načina dostave i primjenu istih u svakodnevnim aktivnostima tvrtke.

Električni automobili u Hrvatskoj i dalje su više iznimka nego pravilo. U 2016. godini registrirano ih je svega 669, od čega 224 osobnih automobila/kombi vozila, dok je preostalih 445 u kategoriji lakih vozila: četverocikl, motor, moped. S obzirom na činjenicu da u Hrvatskoj ima više od 2.000.000 registriranih vozila, to je zaista zanemariv broj.

Program Društvene Odgovornosti DrivingChange™

U sklopu programa društvene odgovornosti DrivingChange™ DPDgroup se obvezao CO2 neutralnoj dostavi svakog od paketa koji prolaze kroz njihove depoe, bez dodatnih troškova za svoje klijente.

Tako se na razini cijele Central East European regije razmatra o nabavci električnih vozila i osuvremenjivanju voznog parka. DPD u Slovačkoj (Bratislava) već koristi dva električna vozila u svakodnevnom poslovanju, a protekla dva tjedna i DPD Croatia je imala priliku testirati električno vozilo Voltia MAXI (Nissan Leash). Svrha testiranja električnog vozila je pobliže se upoznati s njegovim performansama te dobiti saznanja kako se ova vrsta vozila ponaša u situacijama svakodnevne dostave unutar urbanih središta. 

Teretni prostor testiranog vozila je 8 m3 i u njemu je moguće prevesti težinu od 600kg. Maksimalna brzina koju postiže je 123 km/h, što je i više nego dovoljno za vožnju gradskim središtem, kao i broj kilometara koje može prijeći jednim punjenjem: 100-140 km.

Rezultati testiranja?

Nakon provedenog testiranja DPD javlja kako su rezultati zaista izvrsni – DPD kurir koji je imao prilike testirati vozilo, za njega je imao samo riječi hvale. Osim toga, svojim atraktivnim i neobičnim dizajnom, vozilo je plijenilo pažnju gdje god se pojavilo.

“Kao druga najveća kurirska služba na europskom tržištu brze dostave, nastojimo svoj pristup učiniti pragmatičnim te smo usredotočeni na područja u kojima možemo napraviti najveću razliku i najviše doprinijeti općem napretku. To prvenstveno činimo osiguravajući CO2 neutralnu isporuku naših paketa te nudeći razne dodatne mogućnosti dostave, pritom pomažući u smanjenju gužvi te reduciranju polucije na lokalnoj razini. Tako smo 2016. godine, u odnosu na 2013. godinu, uspjeli smanjiti emisiju CO2 za 10,1% po paketu. Stalnom potragom za inovacijama u dostavi osiguravamo da i naši klijenti imaju utjecaja na klimatske promjene. ” – Paul-Marie Chavanne, Predsjedatelj GeoPost / DPDgroup.

Sektor prijevoza je veliki izvor emisija ugljičnog dioksida. U 2014. u Europi, cestovni transport je pridonio 21% ukupne emisije CO2.

Kao tvrtka brze dostave, DPDgrupa je veliki korisnik usluga transporta za svoje i podugovorne operacije, te kao takva ima aktivnu ulogu u utrci prema smanjenju emisije CO2.

Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije