Američki ecommerce div Amazon pokreće streaming servis glazbe na zahtjev

Američki ecommerce div Amazon pokreće streaming servis glazbe na zahtjev

12.10.2016 Podijeli:

Iako je Amazon prije 22 godine krenuo kao online knjižara, već je 1998. započeo prodor u različite poslovne sektore, kupovinom popularne baze filmova IMDB, te se danas osim web prodajom bavi i web hostingom te distribucijom digitalnih sadržaja.

Što je novo kod Amazona?

Novi „na zahtjev“ streaming servis, Music Unlimited koji je od danas dostupan u SAD-u, nudi pristup milijunima pjesama, tisuće playlista i personaliziranih postaja i dostupan je za $7.99 mjesečno (Prime members). Osim što će novom uslugom konkurirati  Apple Musicu, Google Play Music/YouTube Redu, Spotifyu i Pandori, zanimljivost je „Echo-only” koji će na jednostavan, inovativan i cjenovno pristupačan način pružiti korisnicima drugačije iskustvo slušanja glazbe uz dodatne mogućnosti poput kreiranja to-do liste, odgovaranja na pitanja, izvješće o vremenskoj prognozi, shopping liste i još mnogo više.

Više o novom servisu na Techcrunch.com, a pročitajte i nedavnu eMarketerova analizu koja pokazuje da je u periodu od 6 mjeseci 6 od 10 digitalnih kupaca u Francuskoj kupovalo na Amazonu.

 

 

Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije