Ne krećite u sezonu božićnog shoppinga bez voditelja web shopa!

Ne krećite u sezonu božićnog shoppinga bez voditelja web shopa!

Vaša je strategija povećati online prodaju. Web shop je vaš novi kanal prodaje. Ozbiljan kanal prodaje. Počeli ste uviđati sve veću važnost prodaje putem interneta?

Odlično. Onda vam treba voditelj web shopa. Uskoro će ljudi početi razmišljati o božićnim poklonima. Trebate dobrog čovjeka na vašoj strani.

 

Kako odabrati voditelja web shopa koji će povećati prodaju 

Voditelj web shopa treba imati određeni set vještina. Ali prije svega treba biti posvećen online prodaji. Voditelj web shopa ne može voditi skladište niti može pisati tehničke upute proizvoda. Isto tako, voditelj skladišta ne može voditi web shop. Niti to može osoba koja piše tehničke upute, vodi marketing, radi web dizajn, …

Online prodaja raste, klasična prodaja pada. Sigurno ste primijetili taj trend zadnjih godina. Na internetu vrijede neka sasvim nova pravila. Ljudi koji rade na internetu imaju ponešto drugačiji set (prodajnih) vještina.

 

Vještine voditelja web shopa


Prije svega, voli svoj posao. Predan je svom poslu. Neprestano uči. Testira. Povećava prodaju.

Ako bismo trebali izdvojiti najvažnije, to bi bile:

  • Koordinira sve vezano uz web shop
  • Razumije online svijet
  • Aktivno radi na povećanju prodaje – najmanje osam sati dnevno
  • Ne govori „socijalne mreže“ (krivo) već „društvene mreže“ (ispravno)
  • Zna kako funkcionira Google (i zašto donosi najviše prodaje)
  • Druži se sa istomišljenicima
  • Usmjeren je na povrat investicije

Kad radite novi web shop, imate puno posla. Ne možete znati sve pravne aspekte, kao ni sve najnovije trendove korisničkog iskustva pri online kupovini. Ni ne trebate, zato trebate voditelja web shopa.

 

Može li netko iz firme biti voditelj web shopa

Pod jednim uvjetom. Da bude upravo to – voditelj web shopa. Da radi samo na web shopu. Ne, ne može raditi brošure i voditi web shop. Ne smije može povremeno raditi na blagajni, pa usput raditi na webu. Strategija „prvo ćemo napraviti sve za print, pa ćemo to staviti na Internet“ je zastarjela 1997. godine. Možda 1998., tu negdje.

Možete zadužiti osobu koja u firmi koja će voditi web shop. Ta osoba mora to željeti i treba biti spremna učiti. Najvažnije – treba biti samo i isključivo voditelj web shopa.

Web shop bez voditelja je kao trkaći auto bez profesionalnog vozača. Kojeg malo voze inženjeri, malo pomoćno osoblje, itd. Teško da ćete na taj način osvojiti prvenstvo. Konkurencija hoće.

Svaki uspješan web shop vodi jedna educirana osoba.

Kontaktirajte me na dino@ecommerce.hr i pronađimo i educirajmo voditelja vašeg web shopa!

 

 

 

Dino Oreški

| Digital Marketing Manager

at Span
Vidi sve postove autora >
Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije