Može li Amazon revolucionarnim trgovinama bez blagajni poljuljati e-trgovanje kakvo danas imamo?

revolucionarna trgovina amazon

Može li Amazon revolucionarnim trgovinama bez blagajni poljuljati e-trgovanje kakvo danas imamo?

E-kupovinu smo zavoljeli zato što je jednostavna, brza, efikasna i zato što nam ne troši vrijeme koje možemo provesti kvalitetnije. I dok su navedene karakteristike sasvim logične za kupnju iz naslonjača, uskoro bismo mogli iste ‘okusiti’ i u fizičkim trgovinama. Još niste čuli za Amazon Go? Vrijeme je da vas upoznamo s fizičkim trgovinama budućnosti.

Možete li zamisliti da odete u trgovinu, naberete u torbu sve potrebne proizvode i jednostavno izađete iz trgovine? Ne, ne radi se o pljački, već o novom konceptu kupovanja koji će uskoro zaživjeti u Seattleu.

Amazon je ovih dana javnosti predstavio trgovinu koja je malo koga ostavila ravnodušnim. Koncept trgovine bez blagajni, bez dugih čekanja i bez plaćanja, nešto je o čemu mnogi maštaju kada stoje u dugim redovima na blagajnama. Jesmo li napokon dočekali efikasniji sustav kupovanja u fizičkim trgovinama?

Prilikom ulaska u Amazonovu trgovinu sve što trebate je prijaviti se putem aplikacije Amazon Go Shop. Nakon toga počinje cijela čarolija i moderan način kupovanja. Šećete po trgovini, a proizvode bezbrižno stavljate u vašu torbu, vrećicu, džep, ili bilo gdje drugdje. Kada svoju torbu napunite potrebnim proizvodima, sve što trebate je išetati iz trgovine. Proizvodi se automatski ažuriraju u vašoj virtualnoj košarici, a navedena suma novca naplaćuje se automatski s vašeg Amazon računa. Dakle, nema blagajni, nema brige oko plaćanja. Sve je u potpunosti automatizirano.

Amazon nas je u preteklih nekoliko godina iznenadio mnogim svojim sjajnim proizvodima. Jedan od najvažnijih u području e-kupovine bila je dostava dronovima, koja se testira i polako uvodi u upotrebu. No, ovaj najnoviji izum mogao bi zauvijek promijeniti način na koji smo kupovali. To je suvremeni spoj fizičke trgovine i e-trgovine, a koji konceptualno izgleda fantastično. Super stvar za Amazon će biti što će moći pratiti navike svojih kupaca, pa sukladno tome provoditi marketinške akcije.

Prva takva trgovina biti će otvorena početkom sljedeće godine u Seattleu. Ukoliko se projekt pokaže uspješnim, Amazon je već najavio širenje i to na čak više od 2000 lokacija. Jasno, u početku će sve trgovine biti podignute u SAD-u, gdje Amazon drži većinu svojih kupaca.

Pitanje koje nam ostaje za kraj je može li ovaj novi koncept fizičkih trgovina poljuljati koncept i popularnost e-trgovina kakve danas poznajemo?

 

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *