Kako motivirati Hrvate da kupe više pari naočala nego traperica

Kako motivirati Hrvate da kupe više pari naočala nego traperica

Pogledajte brojke: svaki treći među nama nosi naočale. Samo lani u Hrvatskoj prodalo se 980 tisuća leća. Iako naočale nosimo 24 sata, 7 dana u tjednu u prosjeku ih mijenjamo svake dvije do tri godine, kažu u timu web trgovine Framespage. Preskupe su, objašnjavaju, jer klasična optičarska radnja mora imati visoke marže kako bi zatvorili financijsku konstrukciju.

S tim je osnovnim pretpostavkama hrvatski startup FramesPage promijenio način kupovine naočala koje kupci mogu naručiti online, a svoju web trgovinu promoviraju sloganom „Napokon možete imati više pari naočala nego traperica.

Sve je počelo jednostavnim pitanjem: zašto ne bismo omogućili lakšu, jednostavniju, zabavniju i jeftinije nabavu naočala? Naočale i naočalne leće koštaju puno, stoga su kupci limitirani na samo jedan par koji najčešće nose 2 do 3 godine. To je kao da 730 dana nosite jedan par traperica, kažu. „Nismo htjeli prihvatiti pravilo 1 naočale = 24/7 = 2 godine“, navode u FramesPage.

Bypass koji se isplatio

Hrvatski startup, online optika FramesPage.com, inspiriran američkim startupom WarbyParker koji je revolucionarizirao industriju, pronašao je biznis model kojim mijenja način kupnje naočala. Nude okvire i naočalne leće za 399 kuna, dvostruko manje nego u fizičkim trgovinama. Tvrtka održava cijene niskima (cijene su u nekim slučajevima i do 60 posto niže nego u klasičnoj radnji) naručujući naočale izravno od proizvođača i prodajući direktno potrošačima.

Nude se okviri i naočalne leće već za 399 kuna

Hrvatski startup otišao je korak dalje i uvodi mogućnost testiranja s individualnom dioptrijom. Naočale s vlastitom dioptrijom dolaze na kućnu adresu, kupac ih može isprobati i u roku od 15 dana – vratiti ako mu se ne dopadaju. Bez obzira što je riječ o medicinskom pomagalu, povrat naočala je, kažu, manji od 5 posto.

Medicinsko pomagalo, ali i accessories

Marina Pintarić, jedna od kupaca naočala u testimonialu kaže: „Jako sam zadovoljna naočalama i općenito svime vezano uz FramesPage. Dostava je bila stvarno brzo nakon uplate. Izbor modela je odličan, od klasičnih do trendovskih. Cijene su daleko bolje nego u optikama. Kupila sam 3 para i sa svima sam jako zadovoljna! Također je na stranici odlično objašnjeno kako odabrati pravu veličinu.„

„Vrh,“ dodaje Martina Kafadar. „Naočale su super, prezadovoljna sam kvalitetom materijala kao i brzinom isporuke te komunikacijom.. Sada napokon mogu imati nekoliko naočala za cijenu jednih.“

 

forgeBIT: kako smo riješili izazove online optike?

Želja klijenta je bila izraditi jednostavan web shop koji će kupcima pružiti brzo i nisko-troškovno naručivanje kvalitetnih dioptrijskih naočala.
Kada se izrađuje kompleksniji web shop kao što je online optika potrebno je razumjeti proces kupnje dioptrijskih naočala: mogućnost odabira više opcija leća i unos niza podataka poput razmaka između zjenica, te vrijednosti u kalkulatoru dioptrije koji automatski odabire tip leća za korisnika prema izračunatoj dioptriji.

Velika pogodnost kupcima je forma i odjeljak za povratne informacije s komentarima korisnika te mogućnost izrade korisničkog računa koji omogućuje uvid u status narudžbe.

Za izradu web shopa koristili smo WooCommerce platformu kao dio WordPress CMS-a koju smo povezali s T-Com PayWay sustavom plaćanja. Na kraju izrade napravljena je SEO optimizacija te su povezani alati za analitiku i praćenje korisničkih sesija. Za kreiranje baze korisnika i slanje newslettera korišten je Mailchimp servis čije su forme za prijavu integrirane na stranicu.

 

 

U digitaliziranoj ekonomiji, usmjerenoj na potrebe i iskustvo korisnika, sve se više ljudi odlučuje na online kupnju zbog, kako pokazuju istraživanja, uštede, čak i do 70 posto, kupnje bez stresa, jednake kvalitete naočala, sigurnosti i pouzdane korisničke potpore. Korisnici u Engleskoj svakih sedam minuta kupe naočale u najvećoj online optici; u Americi su istraživanja pokazala da su zadovoljniji kupnjom online nego offline, a u Njemačkoj online kupnja naočala raste 27 posto godišnje.

 

 

Ispunite kratki upitnik i ostvarite brojne pogodnosti
kao član Udruge eCommerce Hrvatska.

Samo za prvih 100 web trgovaca

eCommerce Hrvatska

|

at
Vidi sve postove autora >

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *