Krešimir Mudrovčić: Obratite pažnju na podršku!

Krešimir Mudrovčić: Obratite pažnju na podršku!

Krešimir Mudrovčić, član je Uprave IT tvrtke CROZ, usmjerene na usluge u financijskom i javnom sektoru te drugim velikim informatičkim sustavima koja ima 200 zaposlenika. CROZ redovito podržava društveno važne projekte, primjerice STEMI, Programerko ili eSkills inicijativu jer u kompaniji vjeruju kako imaju pozitivan utjecaj na razvoj digitalnih vještina i društva općenito.

Krešimir, pasionirani jedriličar i biciklist, kao e-kupac, spada u kategoriju Heavy Buyersa. Saznajte čime možete osvojiti njegovu lojalnost te zbog čega se nekim trgovinama neće vratiti.

Koliko često kupujete online? Nekoliko puta mjesečno.

Što najčešće kupujete? Ulaznice za koncerte, kino, kazalište u pravilu kupujem online. Također biciklističke dijelove i opremu. Špeceraj sam neko vrijeme kupovao jednom tjedno, ali su mi doma rekli da sam dosadan i uvijek kupujem iste stvari (što je bila istina jer sam imao gotov popis u kojem bih samo mijenjao količine).

Što vam daje web-trgovina, a ne može klasičan dućan? Kupovinu iza 10 sati navečer kada imam vremena. A naravno, puno stvari klasične trgovine u Zagrebu ne nude.

Koje i kakve stranice i usluge cijenite? Web trgovina mora prije svega omogućavati dobro korisničko iskustvo U praksi to znači prvenstveno preglednosti i ergonomičnost.

Što vas je zauvijek otjeralo od nekih web-trgovina? Ne-ergonomičnost me strašno smeta, a u ekstremnim slučajevima i otjera. Također, ako mi na upite mailom nitko ne odgovara.

Mislite li da u Hrvatskoj postoji još uvijek skepsa prema e-trgovini? Da, ali sve je manje skepse. Mislim da je e-trgovina postala već prilično uobičajena stvar, a za par godina će skepsa nestati i ostat će osobne preference, te naravno dobre i loše trgovine (kako online, tako i klasične).

Vaš savjet za domaće web-trgovce? Obratite pažnju na podršku i isporuku. Nedavno sam, eksperimentalno, kupio komad bijele tehnike u jednom domaćoj e-trgovini. I onda sam sljedećih nekoliko dana pokušavao ući u trag mojem paketu i dogovoriti dostavu u određeno vrijeme kada je netko doma. Web trgovina mi je na mailove odgovorila s više od 24 sata zakašnjenja, a na telefonske pozive nisu uopće odgovarali. I pri tome su me samo prebacili na drugu tvrtku koja radi dostavu, uz objašnjenje da oni više nemaju ništa s time. Pa sam onda sljedeći dan proveo ganjajući tvrtku koja dostavlja. Na kraju me nazvao dostavljač kada je već bio pred našim haustorom! I naravno, nije nikoga bilo kod kuće.

eCommerce Hrvatska

|

at
Vidi sve postove autora >
Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije