Kako raditi SEO u 2016. godini

Kako raditi SEO u 2016. godini

Internet  trendovi ubrzano i konstantno se mijenjaju. Rezultati na tražilicama moraju biti što relevantniji, te su algoritmi za pretraživanje podložni promjenama kako bi pratili trendove i donosili što relevantnije rezultate. Ako radite SEO optimizaciju onda znate da treba biti stalno u toku i pratiti svaku promjenu u algoritmu odnosno smjernice koje daje Google. Mobilne i glasovne pretrage kreirat će budućnost SEO optimizacije, dok Google postavlja naglasak i  na direktne odgovore kada se u tražilice upisuju pojmovi u obliku pitanja.

Trend porasta mobilnog prometa ubrzano se nastavlja

Prema podacima  eMarketera,  više prometa se odvija putem smartphonea i tableta u odnosu na desktop. Trend porasta mobilnog prometa ubrzano se nastavlja i treba se u potpunosti prilagoditi tim uređajima.

 

seo_mobile

Povećanje pretraga putem mobilnih uređaja od 2013. do 2018. – eMarketer  

Mobilne verzije web stranica postaju sve važnije za SEO, pa se tome treba i prilagoditi. Nije dovoljno imati samo responzivnu stranicu, već treba imati mobilnu verziju stranice koja će dizajnom, sadržajem i jednostavnošću  motivirati korisnika da na njoj ostane što duže, te ga potaknuti na akciju.

Korisnik bi trebao doživjeti jednako iskustvo na mobilnoj stranici kao i na desktop stranici. Korištenje mobilnih platformi postaje ključna praksa koja podrazumijeva donošenje odluka o optimizaciji za mobilne uređaje što prije kako bi zadržali ili poboljšali pozicije na tražilicama.

Promjene u pretraživanju

Google donosi nova pravila što se tiče pretraživanja. Naime, kako je u svijetu  popularno pretraživanje pomoću digitalnih asistenata kao što su Siri, Google now, Cortana itd., Google je odlučio pridati na važnosti takvom načinu pretraživanja koja su većinom postavljena u obliku pitanja.

Danas takva pretraživanja nisu popularna samo glasovnim pretraživanjem, već korisnici sve više upisuju pitanja u tražilice. Odgovori na takve pretrage Google algoritam više će cijeniti, te bi vam takav način optimizacije mogao pomoći u povećanju organskog prometa.

Društveni sadržaj biti će bolje indeksiran

U 2016. će više društvenih mreža platformi biti nagrađeno boljom indeksacijom na tražilicama.

Postovi na društvenim mrežama imat će veću vrijednost, te će se uzimati u razmatranje kao i svaka zasebna web stranica. Popularnost pretraživanja putem mobilnih uređaja sve više će se povećavati zbog dolaska novih, naprednijih uređaja na tržište, kao i navike korisnika da koriste internet dok su u pokretu.

U konačnici najvažnije je pružanje kvalitetnog sadržaja, koji može pomoći korisnicima te povećati korisničko iskustvo. Na taj način osigurat ćete bolju poziciju vaše web stranice na tražilicama, veću vidljivost i veći promet.

Sandro Lazarić

| CEO

at Arbona
Vidi sve postove autora >

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *