Ivana Šoljan: Kako kupujem online, što me frustrira i kome se uvijek vraćam

Ivana Šoljan intervju etrgovina

Ivana Šoljan: Kako kupujem online, što me frustrira i kome se uvijek vraćam

Ivana Šoljan, jedna je od najuspješnijih hrvatskih poduzetnica, a na biz-sceni već je 30-tak godina: bila je izdavač u medijskoj tvrtki koja nam je dovodila prva licencna izdanja, članica Uprave HT-a, pa članica Uprave tvrtke IN2, jedna je od osnivačica najvećeg ‘coworking’ prostora u Zagrebu kojeg možete pronaći pod imenom HUB385.

Evo, kako i gdje kupuje Ivana Šoljan, što je na našim web-trgovinama frustrira i kome se vraća? Odvojite minutu za svog kupca!

 

Koliko često kupujete online? Vrlo često, bar jednom tjedno zato što praktički sve kupujem online, pa i sitnice.

 

Najčešće kupujete? Sve za kuću – mlijeko, mineralnu, deterdžente, cipele, košulje, majice… Često kupujem knjige, poklone (igračke, kozmetiku), sitnice ali ponekad i namještaj, a nekidan sam u e-trgovini kupila sušilicu za rublje.

 

Sjećate li se svog prvog e-shoppinga? Nisam sto posto sigurna, ali mislim da su bile knjige s Amazona… Jaaako davno!

 

A što ste posljednje nabavili? Tepih, odnosno otirač za ulaz u trgovini Tepihcentar.

 

Što vam nudi web-shop a ne možete dati brick-and-mortars dućan? Komfor da kupujem od kuće i ne gubim vrijeme na vožnju, hodanje po dućanu, čekanje na blagajnama… Ne volim dućane uopće: to uvijek doživljavam kao gubitak vremena kojeg sam mogla ljepše provesti… Brže biram na webu, brže platim i samo trebam čekati dostavu… Kod većine stvari je dostava ključna – ne morate vući vrećice.

 

Što vas može razveseliti? Kad nađem nešto zanimljivo i drugačije, pa me veseli kad stigne. Primjerice, kupila sam neku malu Fatboy lampu – brinulo me kako će izgledati – a kad je došla – veliko veselje!

 

Koje i kakve stranice i usluge cijenite? Najvažnije je da je online trgovina “prohodna”, da vas ne vraća na početak u pola procesa, i da je sve vidljivo (ima li dostavu, koliko traje rok isporuke). Nervira me kad dođeš do kraja kupovine pa piše “robu možete pokupiti u…”

 

Što vas najviše može naljutiti? Evo, ovaj gornji primjer: potrošiš vrijeme da bi se ispostavilo da moraš sam podići robu jer nema dostave – a nisam ni pogledala gdje je trgovina

 

Što vas je zauvijek otjeralo od nekih web-trgovina? Komplicirani i nepregledni web, loš izbor robe, kaotična ponuda… i naravno – ako netko nabija cijene (što je, srećom, sve rjeđe!).

 

Kome se vraćate i zašto? Amazonu uvijek, jer sam možda najduže “korisnik” pa sam navikla… Volim e-kupi, superknjižaru, Nike, Apple store. I naravno, ne znam računate li e- i m- banking u “trgovine” – ali apsolutno nikad više ne idem u banku…

 

Što mislite zbog čega u Hrvatskoj postoji još uvijek skepsa prema e-trgovini? Mislim da je to ponekad nepovjerenje prema davanju broja kartice (mada ima i online plaćanja po ponudi). Ljudi vole fizički vidjeti robu koju kupuju, strahuju da će im netko poslati nešto krivo, ne žele platiti dostavu, mada ne računaju koliko vremena uštede…

 

Vaš savjet za domaće web-trgovce? Pregledni dućani, intuitivni i jasni uvjeti, jednostavna registracija – i dostupnost artikala… I još dobra podrška (online)!

 

Fotografija: privatni arhiv

eCommerce Hrvatska

|

at
Vidi sve postove autora >
Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije