Iskustvo članova: Zašto smo prešli na Shopify platformu?

Iskustvo članova: Zašto smo prešli na Shopify platformu?

Shopify smo počeli koristiti u svibnju 2012.godine i koristili smo ga sve do lipnja 2015.godine. Na njega smo prešli s Joomle na kojoj je bio implementiran nekakav shop, a i to je bilo odrađeno prilično loše, tako da nam je Shopify bio skok nekoliko stepenica gore.

Svakako tražite bolju cijenu, nemate što izgubiti!

Poslao sam mail njihovom customer supportu objašnjavajući našu sitaciju kao mala firma s malim profitima tražeći custom plan, što su nam odobrili po boljoj cijeni od njihovog offical pricinga. Također smo platili 2 godine unaprijed i dobili još 20% popusta. Svakako pošaljite mail tražeći custom plan, nemate šta izgubiti.

Inače se e-radionica.com bavi prodajom elektronike, ali u to doba prodavali smo većinom LED diode, LED trake te opremu za njih(napajanja, kontroleri). Nismo čak ni imali implementiran payment gateway budući da nam je većina narudžbi bila plaćena pouzećem ili uplatom na račun. Generalno niti nemamo prodavaonicu, nego smo isključivo webshop. Kasnije smo implementirali plaćanje karticama, a budući da smo u custom planu tražili i dobili 0% transaction fee (inače Shopify voli uzeti postotak od onoga što je plaćeno karticama), osigurali smo se od dodatnih troškova.

 

Shopify – odličan za početnike

Istina je da nemate preveliku slobodu za customizaciju, ali osnovni dizajn možete napraviti uz malo znanja iz HTML-a. Samo baratanje proizvodima i kategorijama, uređivanje detalja u vezi proizvoda, dodavanje stranica, blog postova – sve to radi besprijekorno i intuitivno je dizajnirano.

Osim toga, čini mi se da je i SEO vrlo dobro odrađen. Mi smo u to doba bez ikakvih financijskih ulaganja u marketing stekli vrlo dobru poziciju na Googleu, a sve naše promjene su u vrlo kratkom roku indeksirale i prikazivale u rezultatima tražilice. To sam nažalost primjetio tek nakon prelaska na Magento, gdje je to puno teže postići.

Zašto smo na kraju ipak prešli na Magento

Nakon 2 godine istekao nam je custom plan i automatski se prebacio na Basic plan. Kada smo vidjeli koliki nam je mjesečni račun i koje smo pogodnosti izgubili, odmah smo počeli tražili iduće riješenje. Tada smo se odlučili za Magento, koji još uvijek koristimo. Još jedan razlog prelaska je bio da nam Shopify nije davao dovoljno slobode u customiziranju dizajna i mogućnosti stranice, što smo s Magentom definitivno dobili. Razvoj za Magento je također bio povoljniji nego za Shopify.

Možda sam ovim tekstom ostavio dojam da Shopify nema dobrih strana, ali to nije točno. Nakon 2 i pol godine korištenja stekao sam dojam da se radi o vrlo razrađenoj platformi koja odlično funkcionira. Kupili smo temu (dizajn stranice) preko njihovog shopa te je dodatno customizirali, a sve je radilo bez ikakvih problema.

Ukratko, Shopify je odlična i vrlo razrađena platforma, ali zato je i skuplja od ostalih rješenja. Ako vam ne treba previše customizacije stranice, a želite jednostavan, lijep i funkcionalan webshop, svakako preporučam da ga isprobate.

Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije