Damir Sabol: ‘Ispeglajte’ korisničko iskustvo do maksimuma

Damir Sabol: ‘Ispeglajte’ korisničko iskustvo do maksimuma

Za Damira Sabola kažu da je primjer pravog tehnološkog poduzetnika. Najprije je s 26 godina izgradio Iskon, a onda je nakon odlaska iz svijeta telekoma poduzetničku karijeru nastavio u nekoliko vlastitih startupova. Sada vodi dvije tvrtke: Microblink, koji razvija b2b rješenja utemeljena na tehnologiji strojnog vida, ponajprije za financijsku, ali i druge industrije, i PhotoMath, tvrtku koja razvija istoimenu hit-aplikaciju za učenje s dosadašnjih više desetaka milijuna preuzimanja i 4,5 milijuna korisnika u svijetu. Proučite Damirove savjete web trgovcima iz perspektive redovitog kupca.

Koliko često kupujete online?
Osobno kupujem online svakih nekoliko tjedana, a na poslu kupujemo svaki tjedan online: gotovo sve što nam treba – od papirnih ručnika, preko namještaja do računala.

Što najčešće kupujete?
Najčešće kupujem karte za kino ili koncerte, avio–karte, naručujem smještaj za poslovna putovanja, nabavljam online usluge, glazbu, gadgete i slično.

Sjećate li se svog prvog e-shoppinga?
Ne! Davno je to bilo.

Što ste posljednje nabavili?
Od skupljih stvari – sušilicu rublja.

Što vam nudi web-shop a ne možete dati klasična trgovina?
Uvijek volim detaljno proučiti što kupujem i dobre ponude, a za to je web nezamjenjiv. Čak i kad kupujem u dućanu, prije toga na webu dobro proučim proizvod koji kupiti i pronaći gdje je konkurentna ponuda. Posebno ako je proizvod skuplji ili ako ga kanim koristiti puno godina.

Što vas može razveseliti?
Kad je isporuka brža nego online shop najavi. Inače, imam dojam da Amazon namjerno pokazuje uvećane rokove isporuke pa isporuka bude često prije njihove procjene.

Koje i kakve stranice i usluge cijenite?
One koje imaju vrlo razrađeno korisničko iskustvo i kvalitetne informacije o proizvodima.

Što vas najviše može naljutiti?
Loša isporuka ili naknadne obavijesti tipa ‘proizvod više nije dostupan’.

Što vas je zauvijek otjeralo od nekih web-trgovina?
Loše i komplicirano korisničko iskustvo na stranici i manjak povjerenja u samu stranicu.

Kojim se web trgovinama vraćate i zašto?
Amazonu. Zbog povjerenja i brzine. Njihova dostava zna biti puno brža nego od naših trgovaca, što je dosta nevjerojatno.

Postoji li i zašto u Hrvatskoj još uvijek skepsa prema e-trgovini?
Razlog je jednostavan: kvaliteta naših online trgovina još je na dosta niskoj razini, potrošači su nesigurni u svoja prava kad kupuju online i teško je proizvode vraćati.

Vaš savjet za domaće web-trgovce?
Da maksimalno ‘ispeglaju’ korisničko iskustvo kupnje, naprave sve da korisnik dobije puno povjerenje u web shop i da osiguraju jednostavnu realizaciju prava potrošača kao što su reklamacije ili zamjene.

 

Photo: Privatni arhiv

 

Ispunite kratki upitnik i ostvarite brojne pogodnosti
kao član Udruge eCommerce Hrvatska.

Samo za prvih 100 web trgovaca

eCommerce Hrvatska

|

at
Vidi sve postove autora >

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *