Claudio Kramarić: Wow-efekt Wow-Junkieja

wow tvrtka

Claudio Kramarić: Wow-efekt Wow-Junkieja

Nagradite lojalnost, uvijek dodajte više, pokažite integritet!

Proučite eCommerce lekcije Claudija Kramarića!

Petak je prijepodne i dvije suradnice u prostorima trgovine WoW-Junkie slažu pakete. Pred njima je popis od 30-tak narudžbi, a na rukama nose bijele pamučne rukavice, jer ono što slažu zaslužuje pažnju, a oni koji će taj paket otvoriti – znak pažnje uvijek će primijetiti. Unutrašnjoj kutije oblažu najprije listovima crnog rižinog papira, dodaju papirnate šarene ispune, slažu proizvode, dodaju personalizirano pismo, onda testere koji su dar, vežu ukrasne trake, ulažu delikatnu kutiju u onu od čvršćeg kartona. Scena kojoj smo prisustvovali kombinacija je zen-prostora, klasične parfumerije i apoteke. Cijeli postupak traje i sigurno je financijska investicija čije konkretne brojke Claudio Kramarić vlasnik Wow-Junkieja ne odaje, ali je siguran u efekt koji će izazvati. Jer kad paket koji je odaslan iz njegove trgovine stigne na adresu uvjeren je da primatelj/ica mora reći „WOW!“

 

TAJ MRAČNI PREDMET ŽELJATo je onaj trenutak kad vam se čini da niste potrošili na sebe, nego da vam je netko s pažnjom poslao dar. Ni mi ne volimo kad nam dođe u običnim smeđim kutijama i plastičnim omotima“, objašnjava Claudio. Kupovina se najčešće događa iza 21 sat, tada je naš kupac, a u 85 posto slučajeva riječ je o ženi, kod kuće. U njenom domu sve je pomalo utihnulo, uzela je tablet ili laptop i počinje u njenom hektičnom rasporedu limitirano vrijeme kada ona želi ugoditi sebi. Naravno da je želimo što dulje zadržati na stranici, pa wow-junkie ima i magazin zamišljen kao ultimativni vodič za naše kupce. Tu ćete saznati sve o novim trendovima u njezi lica, tijela i kose. Jasno je da to čitaju oni koji se lako snalaze kroz pojmove poput conturing bronzera blur, illuminatig pudera, zašto klasični smokey eyes zamjenjuje smudgy make-up i što je nakon što ste svladali strobbing, novi pojam glossing. „Od početka smo se disciplinirano držali toga da sve mora biti WOW“, kaže Claudio.

LEKCIJA Uvijek dodajte više, iznenadite malim detaljem kupca. To je najbolja strategija u kreiranju vjerne baze kupaca jer oni će podijeliti svoje iskustvo i kupovati češće.

wow tvrtka 1

 

TKO KUPUJE Žene u najvećem broju: više od dvije trećine kupaca su žene. Ona ima između 35 do 45 godina, poznaje trendove, voli filmove i putovanja i Google ih naziva Beauty Mavens. Relativno često kupuje na internetu, očekuje da će joj paket stići za obećana dva dana.

KAKO NAGRAĐUJEMO KUPCE Svaku kupovinu nagrađujemo s 2 besplatna testera do 299,00 kn kupovine, 3 besplatna testera iznad 300,00 kn kupovine, 5 do 7 besplatnih testera iznad 700,00 kn kupovine. Uz to, kada god možemo, dodatno iznenadimo kupca nekim bonus testerom. Na taj način kupac koji je u košaricu složio proizvoda u vrijednosti 500 kuna, dobit će s našim testerima od kojih su neki i veličine putnih pakiranja gotovo 100 kuna vrijednosti više. Uvijek dajemo priliku kupcu da sam odabere proizvode koje želi testirati. Ona ili on odlučuju sami o tome. A u paket stavljamo i neki ekstra dodatak iznenađenja za WOW efekt. Važno je napomenuti i da kupovina iznad 300,00 kn osigurava besplatnu dostavu.

LEKCIJA Nagradite lojalnost! Vjerujemo da je za održavanje odnosa s kupcima potrebno više od jednokratne geste, popusta ili pozitivnog iskustva da bismo dobili lojalnog kupca. Konzistentnost znači da naš kupac može očekivati visoku razinu usluge svaki put kad uđe u interakciju s našim web-shopom.

Ako se slučajno dogodi greška i dobila je krivi proizvod, mi odmah reagiramo i rješavamo problem na način da je kupac uvijek zadovoljan. I onda se, ističe Claudio, iznenadi i kaže ‘kako je to kod vas lako’. Važno je i da kupca educirate o njegovim pravima potrošača i da se on osjeća dobro, sigurno i cijenjeno. Cijenimo i kad ocijeni proizvod i napiše svoj komentar, za to nagrađujemo s 10 posto popusta prilikom iduće kupovine.

LEKCIJA Uvijek reagirajte na svoje pogreške. Ponekad je jednostavna isprika sve što je potrebno, ali da biste dobili dugotrajno zadovoljnog kupca i potrudite se. Problema će uvijek biti, vi ponudite rješenje.

 

KAKO SU POČELI Za par Claudija Kramarića i Barbaru Bolf WoW-efekt je ideja koje se disciplinirano drže u svakom detalju. U ecommerce su ušli prije nekoliko godina. „Barbara se već deset godina bavi distribucijom kozmetike, a ja sam PR manager i digitalni marketingaš. Zadnjih pet godina predajem digitalni marketing pa smo ta dva znanja spojili u jedno: tako se rodila ideja o wow-junkie internetskoj trgovini. Ime je osmislila Barbara jer ona je prva među onima kojima se obraćamo. Istinski WOW junkie za kozmetiku. Naime, kada smo birali ime trgovini htjeli smo da odmah bude jasno da je ovo mjesto namijenjeno svim ovisnicima o ljepoti, za one koji cijene kvalitetne kozmetičke proizvode. I sami smo takvi, i najbliži krug naših prijatelja pripada onoj vrsti ljudi koji će iz tubice omiljenog proizvoda iscijediti i zadnju kap. Međutim, neki do tih proizvoda nisu bili dostupni u Hrvatskoj, pa smo se odlučili da osnova našeg portfolija bude asortiman koji se do sada na našem tržištu nije mogao nabaviti. Jer, znamo da će istinski beauty-junkie kupovati i vani, obilaziti strane web-shopove“, objašnjava Claudio. Kaže kako je Wow-junkie kombinacija instinkta, istraživanja tržišta, ali i iskustva koje smo pokupili tijekom godina. „Primjerice, u jednom smo trenutku kada je dolar pao imali najbolje cijene. Znali smo da jako puno hrvatskih kupaca kupuje na stranim web shopovima i tada smo samo u jednom mjesecu i kod proizvoda John Masters Organic zabilježili značajan rast“, kaže. Ovo su njegovi savjeti.

ŽURI POLAKO Tijekom 2015. kontaktirali su hrvatske distributere jer žele da njihovo poslovanje, što je više moguće, bude vezano uz Hrvatsku ali su i u stalnoj vezi sa stranim dobavljačima što je u skladu s njihovom filozofijom širenja na EU tržište. Potom su složili listu potencijalnih brendova, a 2015. stupili u kontakt s nekoliko digitalnih agencija za razvoj web trgovine i odabrali ponudu koja im najviše odgovara. Sve do prve verzije web-shopa koji su lansirali početkom 2016. Godinu dana nakon toga u fokusu je nabava novih proizvoda, širenje ponude i jačanje veza s kupcima.

LEKCIJA Nemojte ulaziti u e-business ako nemate znanje o proizvodima koje prodajte. Bitno je i da imate općenitog znanja o odnosu prema kupcima. A morate imati barem osnovnu pismenost u digitalnom marketingu. Sve vam to mogu odraditi agencije, ali ako ne znate o čemu govore, to je kao da vam netko da da pročitate EKG a niste liječnik.

 

TKO JOŠ U HRVATSKOJ NIJE SHVATIO ECOMMERCE S lijepim brojem domaćih distributera imamo sjajnu suradnju. Dobro surađujemo s BahlenBeautyjem koji ima puno brendova i Rora Naturom. No s ponekim distributerima pregovori su teži jer traže ‘pravu trgovinu’ od cigle. Ne razumiju da smo mi specjalisti za Internet marketing, da je WOW Junkie njihov izlog i to izlog koji pogleda 20 do 30 tisuća ljudi mjesečno i ta brojka stalno raste. A da o marektingu na društvenim mrežama, Googleu, PR-u koji njhove proizvode prikazuje i ne govorimo…

 

Prilikom kupovine unesite kod: wjnl10

eCommerce Hrvatska

|

at
Vidi sve postove autora >

Komentari

Komentari su zatvoreni.

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *