STRUČNA ANALIZA WEBSHOPOVA

Punopravni članovi udruge eCommerce Hrvatska imaju pravo na besplatnu analizu webshopa u 4 kategorije

Postanite naš punopravni član i prijavite se za:

  • User Experience (UX) analizu
  • Search Engine Optimisation (SEO) analizu
  • Content (Sadržajnu) analizu
  • Legal (Pravnu) analizu 

Prijave zaprimamo do 15.3.2018.


4 stručnjaka iz 4 područja koja su najvažnija za uspjeh svakog webshopa


ARON STANIĆ - UX


Aron radi kao direktor prodaje u osječkoj eCommerce agenciji Inchoo gdje je zaposlen od 2009., gdje je “zaradio” i certifikat Magento Certified Solution Specialist.

Uz ostale članove svojeg tima najčešće je na prvoj liniji komunikacije s brojnim potencijalnim klijentima, tijekom koje se svakodnevno susreće s brojnim primjerima uspješnih i nešto manje uspješnih domaćih i međunarodnih eCommerce rješenja. Prije Inchooa, radio je u različitim okruženjima – od poduzetničkog inkubatora preko međunarodne CRM tvrtke do centra za poduzetništvo. Uživa raditi i dijeliti znanje s ljudima iz različitih industrija i zemalja te se povremeno naći u predavačkoj ili mentorskoj ulozi na eCommerce konferencijama.

DIJANA KLADAR - LEGAL


Dijana Kladar je diplomirana pravnica koja se bavi pretežno građanskim, trgovačkim i radnim pravom.

Aktivno se bavi pravima potrošača posljednjih 10 godina. Odvjetnica je aktivna u praćenju pravne problematike elektroničke trgovine, te pruža konzultantske usluge i pravnu podršku u implementaciji pravnog sadržaja koji mora imati svaki web shop u RH. Sudjeluje kao stručni član radnih skupina za izradu Zakona o zaštiti potrošača i donošenju drugih podzakonskih akata na području zaštite potrošača. Sudionik je mnogih okruglih stolova, stručnih skupova, radnih tijela koja kreiraju zakonodavnu politiku zaštite prava potrošača, piše stručne članke o zakonskim aktualnostima i problemima iz prakse. 

NEBOJŠA GRBAČIĆ - CONTENT


Nebojša Grbačić je čovjek od riječi. Bivši urednik i novinar, živi od copywritinga i produkcije sadržaja. Suosnivač prve hrvatske škole digitalnog copywritinga (Copyraonice) i Sadržajne agencije Cvoke. Fanatični poklonik dobrih priča koje prodaju. Razvija strategije sadržaja i copyja za domaće i multinacionalne brendove.

MARKO PAČAR - SEO


Marko Pačar je voditelj odjela za web analitike i optimizaciju web poslovanja u Degordianu - najvećoj regionalnoj digitalnoj agenciji. U svom radu, susreo se s brojnim industrijama i raznim profilima klijenata, od multinacionalnih korporacija pa do startupova i stekao iskustvo procesa optimizacije poslovanja na webu. Prakticira holistički pristup web optimizaciji, a na sam proces web optimizacije gleda kao na integralni dio cjelokupne marketinške strategije.

Rezultati analize i pobjednici će biti objavljeni na OMGcommerce konferenciji u travnju. Prijavite se na vrijeme!

KONTROLORI KVALITETE


Marcel Majsan

Marcel je predsjednik i suosnivač udruge eCommerce Hrvatska koja okuplja više od 300 web trgovaca u Hrvatskoj.

Konzultant za web trgovine s više od 10 godina iskustva, od čega posljednjih 5 aktivno pomaže trgovcima razviti uspješne web trgovine. Web trgovine koje je vodio višestruko su nagradivane kao najbolje u kategoriji.

Darijan Kosić

Darijan je web trgovac (www.eva.hr) koji ima vlastitu marketinšku agenciju (www.simpli.hr), a ujedno je i član upravnog odbora udruge eCommerce Hrvatska.

Školovani naftni inženjer, koji je u svojim studentskim danima pokrenuo jedan poznati hrvatski auto magazin, da bi se narednih 6 godina bavio isključivo novinarstvom. Ipak, sa samo 26 godina se odvažio pokrenuti vlastiti eCommerce biznis prodaje filtera za vodu (eva.hr) koji svake godine eksponencijalno raste. 

Pogledajte UX analizu webshopova koju smo radili prošle godine!

Postanite naš punopravni član i prijavite se za analizu

Rezultati analize i pobjednici će biti proglašeni na OMGcommerce konferenciji u travnju.
Prijave za analizu primamo do 15.3.2018.


Glavni pokrovitelj stručne analize:


Copyright: Udruga eCommerce Hrvatska, 2018